Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniem78

Anoniem78 Lid

25 jan 2009
    78
    0
    0
    brabant
    @ Strijkkraal:
    Na zo'n rot periode kan je wel een keer een positief bericht gebruiken.
    Ik zal voor je duimen,
    Sterkte.

2. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Susyq; *KNUFFEL* wat rot voor jullie, heel begrijpelijk dat je hier even afwezig was. Ik hoop met je mee dat het ei zich aan het grote plan houd (maar extra klussen kan geen kwaad).

3. 1984

1984 Niet meer actief

Volgens mij zit er bij mij een griepie aan te komen :(

Vanochtend was mijn temp al iets hoger namelijk 36.7 ipv 36.5 mijn darmen zijn ook wat in de war voel ik en merk ik :S Hoop niet dat ik ziek word want dan is het temperaturen zo moeilijk...

Groetjes en duim voor jullie allemaal!

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi meiden,

@ Strijkkraal, een hele dikke knuffel!

@ MP, waar ga je heen? Ga je ons verlaten?

@ Djaar, balen van je follikels... Duimen voor hele grote. Je wete nu in ieder geval wel waar je kriebels vandaan komen...

@ Sammie, zie je wel dat je ei geweest is?!

@ All, mijn temp is weer gezakt! :D Hij zit nu op het niveau van voor mijn ei.
    Tevens heb ik oo de gyn aan de lijn gehad. Hij adviseerd om een ronde te wachten, omdat de kans op een miskraam een heel klein beetje vergroot is... Mannetje en ik hebben besloten gewoon te klussen (maar niet extra rond mn ei) en we zien wel wat het brengt...

Liefs, Nijn

PS: Ben flink aan het wii fitten, want hij is gister toch nog afgeleverd! :D

5. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Anoniem, ben jij na dag 15 een beetje grieperig geweest dat je temp zo hoog was? Kan namelijk best dat als je toen wat verhoging had je ei toch wel geweest is, alleen dat ff het kruis niet kan aangeven omdat je door de hoge temp een hoger gemiddelde hebt (snap je me nog). Nou hoop toch dat je een ei hebt gehad of nog krijgt. je hebt in elk geval lekker geklust :)

Ga thuis even verder reageren op iedereen, maar moest dit ff kwijt

6. Anoniem78

Anoniem78 Lid

25 jan 2009
    78
    0
    0
    brabant
    @ Kweb: Hoe ist met je moeder? Smaakte de chicken tonight :) ?
    Morgen waarschijlijk je ei? Maar hopen dat het op een gunstig tijdstip komt.

Ik ben idd grieperig geweest rond de 15e en ik weet niet of toen mijn ei geweest is. Ik denk het niet omdat mijn temp daarna wel weer een stuk lager was.
    Op het moment voel ik me niet echt fit. Erge hoofdpijn en misselijk, als ik maar niet weer de griep krijg. :(
    Mijn vriend en ik hadden samen besloten om deze ronde idd zoveel mogelijk om de dag te klussen en eens te kijken of ons dat iets moois gaat brengen. Is goed voor de conditie zullen we maar denken ;)

7. Hoi allemaal,

Ik had verwacht dat m'n temp. vanmorgen hoger zou zijn, maar blijft op 36.1 hangen.. Misschien was de ovu-test toch niet positief? Ik weet het even niet.. Iemand een idee?

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ MP, een hele dikke knuffel!

@ Susan, :( dat ziet er niet goed uit :( Wat klote zeg! Knuffel!

@ Salapio, misschien inderdaad het zaadvoorraadje maar even aanvullen ;)

@ Maar, ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig wordt voor vrijdag, het is ook een hele stap natuurlijk! Maar achteraf voel je je vast opgelucht, dat hebben we nog bij iedereen hier gezien die de stap genomen heeft.

@ Djaar, wat balen dat je eitjes nog steeds niet echt goed gegroeid zijn :( Bah, zo blijf je bezig :( Ook heel vervelend van de jeuk!

@ Sammie, dat is een mooie duidelijke eisprong!

@ Anoniem, verder geen bloedverlies meer gehad vandaag? Dan denk ik dat het toch je eisprong was. Hopelijk stijgt je temp nog iets verder morgen!

@ Suzy, wat een rottijd heb je achter de rug :( Hopelijk kan de IUI maandag wel doorgaan en anders maar inderdaad hopen dat er een wonderzaadje tussen zit! Knuffel!

@ 1984, hopelijk wordt je inderdaad niet ziek! Maar even wat extra fruit eten voor de vitamientjes!

@ Nijntje, dat hoor ik voor het eerst, dat de kans op een mk iets groter is. Maar jullie moeten maar kijken hoe het allemaal loopt!
    Wel fijn dat je Wii fit toch nog gekomen is gisteren, leuk!

@ Kweb, hoe was je ovulatietest vandaag?

@ Leonie, vreemd :( Ik heb eerlijk gezegd ook geen flauw idee, misschient toch een vals positieve test? Balen zeg, nu weet je nog niets :(

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Dat denkt mijn gyn, maar ik lees op internet ook genoeg verhalen van meiden waarvan de gyn niks heeft gezegd. Het zal dus een twijfelgeval zijn en ik denk dat mijn gyn het zekere voor het onzekere neemt...
    Mijn mannetje en ik hebben het er net tijdens het eten wel over gehad, wat gaan we nu doen... We hebben besloten om gewoon te klussen en te zien hoe alles gaat lopen. We willen tenslotte nog steeds zo snel mogelijk een baby...

Fijne avond allemaal!

Knuffel

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Nijntje, ik denk dat dat de juiste instelling is! En het komt vast ook allemaal goed!

11. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @ Nijn: mijn verloskundige zei ook: 'als je lichaam nog niet klaar is om weer zwanger te worden, dan word je t ook niet!'. Succes ;)

12. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Daar gaan we ook zeker van uit!
    Met jou alles goed Mosa?

@ Marb, ik zie ook niet zo'n problemen, maar een beetje terughoudend ben ik wel, want de gyn zegt het niet voor niets... JIj al bijna een mooie 3d-echo. Heel veel plezier!

Liefs

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Nijntje, laat de natuur maar gewoon z'n werk doen, dan zie je wel hoe het loopt. En anders raak je gewoon de ronde erna meteen weer zwanger :)

Met mij gaat alles goed, voel me gelukkig nog steeds prima!

14. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    hey meiden,

Hier helaas nog geen posi test (banner klopt ook niet) Wel ff geklust net en nu vrijdag weer. Morgen ga ik naar mn ouders dus dan ben ik weer op de hoogte van hoe alles gaat.

anoniem, bedoel meer dat je ei er mss nu wel aan gaat komen. Als je rond dag 15 niet grieperig was geweest en dus geen hoge temp zou hebben, is je gemiddelde temp veel lager. Ik zou eens een beetje spelen met ff. mss als je bij dag 15 t/m 18 je temp op 36.7 zou invullen, krijg je wellicht de aankomende dagen wel een kruis. Mss dat ff je ei niet herkent door die grieperige temp, snap je?

nijn, een vriendin van mij was in ronde 1 al zwanger, ook helaas een vm maar ronde 2 gelijk weer zwanger en ze is nu 15 weken dus alles kan

leonie wat raar dat je temp niet omhoog is...mss toch een valse test

moos, fijn dat alles goed gaat en dat je (nog) geen vervelende kwaaltjes hebt

15. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Strijkkraal: gecondoleerd met jullie verlies!
    @MP: waarom ga je ons verlaten? xxx
    @Djaar: balen van de jeuk, maar idd even volhouden maar..

Vandaag zowaar een positieve ovulatietest...

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Kweb, jammer dat je ovulatietest nog negatief was :( Het is te hopen dat het nu niet meer zo lang duurt! Succes morgen bij je ouders (en met het vroege opstaan!), hopelijk gaat het een beetje met ze!

@ Sylvia, dat is mooi snel :) Fijn zeg, zo lijkt je cyclus nog mee te gaan vallen.

17. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ik twijfelde om deze maand over te slaan omdat ik op zoek ben naar een andere baan en het zo "stom" is als je zwanger binnen komt.. maar nu neig ik er toch maar weer voor te gaan

18. heel vreemd hier, meestal als m'n temp zakt word ik diezelfde dag nog ongie, maar nu nog niets, zelfs met de tampon test nog niets te bekennen, niet eens een beetje verkleuring...
    ben nu alweer benieuwd naar m'n temp morgenochtend.

19. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Susan: toen ik de eerste x zwanger werd (zie temp kaartje 25 aug) had ik ook een dip de dag voor mijn positieve test....

20. ja inderdaad, dus er is nog hoop? :)

Deel Deze Pagina