Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    MP Knuffffffff!

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sylvia, lijkt me heel moeilijk om een maand over te slaan, vooral nu je zo'n mooie cyclus lijkt te krijgen! Misschien er maar gewoon op gokken, met een baan komt het vast wel goed! Weet je al iets meer trouwens?

@ Susan, dan wordt het toch nog erg spannend! Als ik eerlijk ben, zou ik niet te veel hopen als ik jou was, maar je weet het natuurlijk niet. Ik duim nog wel even door :)

@ Springmuis, hoe is het met jou?

@ All, weltrusten!

3. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ja, heb zojuist bedacht dat we er toch maar voor moeten gaan (om na 15 maanden nu in ene een maand over te slaan is toch wel stom).
    Ik heb morgen een 2e gesprek en volgende week krijg ik een aanbod van een andere sollicitatie.

Trusten!

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Op de vraag waarom.. Ik voel me de laatste tijd gewoon echt overbodig hier omdat dit een temp topic is en ik geen eisprong heb..

Ik hoop dat ik me binnenkort echt mag aansluiten hier.

Maar het doet gewoon zeer.

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Sylvia, spannend morgen! Heel veel succes, ik hoop dat het goed gaat! En hartstikke goed dat jullie er gewoon voor gaan!

@ MP, lieverd, ik vind het zo rot voor je :( Het is je ook zo gegund dat alles een keer 'normaal' gaat! Binnenkort kom je gewoon binnenstuiteren met een superkaartje, beloofd?!
    Een hele dikke knuffel voor jou!

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Heej Mosa,
    Ja gaat goed! lekker aan de klus :)
    hopend op een spontaan wonder haha
    en hoe is het met jou?

Sylvia, doen hoor! gewoon ervoor gaan, zou zonde zijn om een kans te laten schieten ;)

Kussss

7. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
  8. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Goedemorgen meiden,

Nou, t was wel zwaar het vroege opstaan. Temp was toen 36.5, maar omdat het een uur eerder was heb ik maar 36.6 ingevult bij FF.

@muisje, wat een geweldig onderschrift zeg hahaha

@susan ow wat maak je het spannend. Wanneer zou je evt willen testen als je ongi uitblijft?

@Sylvia goedzo meis, lekker ervoor gaan. Het is nog steeds zo`n taboe ... zwanger en werk, maarja, het hoort er gewoon bij.

@mp meis wat naar om te lezen dat je je zo rot voelt. Ik snap het wel, heb ook wel zo`n dip gehad een keer. Bij mij helpte het niet toen ik wegbleef. Ik ben vooral in de 1e periode wat meer afwezig en dan rond mijn ei weer wat actiever. Maar jij hebt (nog) geen ei, dus maakt het wel zwaar voor je. Ik hoop ook echt dat je je weer snel mag aansluiten, sterkte meis

@Moos, heb niet zo veel tegen je te zeggen hahaha, het gaat goed met je en je hebt geen kwaaltjes (gelukkig maar) dus tegen jou zeg ik gewoon: ga zo door :)

Lieve meiden,
    Ik ga even aan het werk, tot later

9. 1984

1984 Niet meer actief

Vandaag zitten we opeens op 37.0... ik wil geen griep hoor ook al voel ik me wel al slap en ben super verkouden sinds vandaag...

Sorry moest het even kwijt.

Groetjes

http://www.fertilityfriend.com/home/25bd9a

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    hallo meiden,

@SylviaM; gewoon doorgaan hoor, zwangerschap mag geen reden zijn.
    @Mosa; goed te horen dat alles volgens plan gaat en je je goed voelt.
    @Springmuis; hoi en knuffel!
    @1984; griep is mogelijk dus ik hoop dat je snel weer fit bent
    @Salapio; en ook voor ego berichten is er plaats.

@All;
    ook hier nog steeds op jacht naar het ei. Mijn temp lijkt nu gewoon wat stabiel gezakt te zijn en dat voelt wel goed. Ben erg benieuwd hoe de echo morgen uitpakt.
    Enne die jeuk aaaarrgghhhh ik word er gek van.

11. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Goeiemorgen mEIden!

MP, moppie. Ik snap dat je je niet zo op je plek voelt, maar het gaat hier soms allang niet meer over je ei e.d. he. Het is hier gewoon een kletsclubje geworden met vrouwen die "toevallig" ook allemaal zwanger proberen te raken... haha!

Je hoort er gewoon bij!

Maar ik begrijp heel goed dat je gevoel iets anders zegt.... Doe wat goed voelt! Dikke knuf

Muis, vette banner! Briljant! :D

Djaar, wat balen dat je nog zo'n jeuk hebt! We kunnen er geintjes over maken, maar jeuk is dus écht erger als pijn... :(

12. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    hey meiden kom hier ook maar weer us ff aan waaien

@kweb succes vandaag bij het helpen van je moeder en je paps
    @sylviam ik zat gister er ook over te twijfelen maar ik ga ook gewoon verder met soliciteren naar een nieuwe baan
    @1984'ik heb de griep al gehad en hij duurt maar eventjes allen hij is echt niet welkom indd kunnen we niet gebruiken

@ all ik ben ongi dus ik moet ff gedult hebben en dan klussen maar de officieele ronde 1 ben er gewoon springerig van als me ventje van het werk beld hebben we het er zelfs over haha echt erg!
    vandaag Quinten trakteren op de peuterschool :) want die gaat volgende week naar de basisschool kei spannend! weer een mijlpaal;) in zijn leventje

tot snel

13. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Goedemorgen meiden,

Wat wordt hier altijd veel gekletst, tis gewoon niet bij te houden haha ! Wel super gezellig natuurlijk !

@Maar: alvast succes morgen bij de HA
    @Mosa: Wat goed te horen dat je je goed voelt en nog geen klachtjes hebt ! Ga zo door !
    @MP: Sterkte meid, hopelijk zien we je gauw weer terug hier !

@All: Ik moet vandaag naar de HA, ben er best wel zenuwachtig voor, vooral omdat ik bang ben dat we gewoon weer naar huis worden gestuurd ..... Ben ook begonnen met ovu testen, maar nog geen positieve kunnen vinden (heb het ook pas 2 dagen gedaan) .... Dit moet je toch bij FF invullen bij OPK of niet ?

Zo nu ga ik weer ff aan het werk ... hoef vandaag maar tot 12:45 uur :D

14. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Ilona, suc6 bij de HA!

15. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @djaar: Thanks !

16. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ilona: je ovutesten moet je indd bij opk invullen. Succes bij de huisarts.

Syl: Het is niet echt handig maar ik zou zeker niet wachten voor een baan. Je weet nooit hoe het gaat lopen en een kindje is toch veel belangrijker dan een carriere.

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ Springmuis, Fijn dat het wel goed met je gaat! En je hebt inderdaad een superleuke banner!

@ Salapio, dat schiet nog niet echt op :( Nu mag hij toch echt wel eens komen!

@ Kweb, succes vandaag met alles!

@ 1984, ook al wil je het niet, ik ben toch bang dat er écht een griepje aan zit te komen bij jou! Je temp stijgt nu wel erg hard. Hopelijk zet het niet echt door!

@ Djaar, je temp is inderdaad al mooi stabiel. Heel anders dan andere keren. Ik ga heel hard voor je duimen dat je eitjes morgen wel echt goed gegroeid zijn!
    Ik zou niet weten wat je tegen die jeuk kunt doen, sorry!

@ Maar, ga je nu helemaal niet tempen? Of pas net voor je je eisprong verwacht?
    En alvast heel veel succes voor morgen! Het wordt vast een fijn gesprek en na afloop ben je er vast blij om! Ik zal aan je denken in ieder geval!

@ Blommeke, spannend hè, echt beginnen?! Leuk hoor!
    Wat leuk dat je zoontje volgende week naar de basisschool gaat, dan wordt hij al echt groot!

@ Ilona, spannend, straks naar de HA! Ik kan me echt niet voorstellen dat jullie naar huis gestuurd worden terwijl jullie al in ronde 14 zitten! Dus daar hoef je niet bang voor te zijn! Hopelijk wordt het een goed gesprek!

@ All, ik wil er toch nog een keer naar vragen voor de zekerheid, als er ook maar iemand is die er moeite heeft dat ik hier meeklets terwijl ik hier eigenlijk niet meer 'thuishoor' wil diegene dat dan zeggen (of pb-en)!
    [/quote]

18. 1984

1984 Niet meer actief

Ik hoop het ook niet nee maar idd temp stijgt wel heel hard.

Help met blazen please hihi dan wel naar beneden aub hihi.

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oke, maar dan blaas ik niet, dan zuig ik ;)
    *ZUIG* *ZUIG*

20. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Mosa; ik zou je niet kunnen missen hoor!

Deel Deze Pagina