Goedemorgen! http://www.fertilityfriend.com/home/2187fb Mosa, Vind het gezellig dat je hier bent, van mij hoef je niet weg! Suzan, Zag dat je temp weer is gestegen, spannend! * Gooit een touw om de temp van 1984 en trek hard naar beneden.*
@Sammie; Laat dat touw los ! Ik ga er wel aan hangen, jij moet juist zo snel mogelijk in de katapult gaan zitten en omhoog !
@blom, Das lekker vlot dan met je ongi, hoef je daar in elk geval niet zo lang op te wachten. Leuk hoor dat Quinten naar de basisschool gaat, spannend voor um. @1984 das idd een flinke stijging. hoop dat het niet doorzet, want je krijgt zo`n vertekent beeld dan ivm je ei @moos, dat meen je toch zeker niet he? We kunnen je niet missen hier hoor. Denk toch wel dat jij een beetje de "Übertempkaartjes-kletser" bent hiero @sammie, mooi kruis
Ja idd maar het is echt een griepie hoor ben nu ook al misselijk.. pfff verdorrie dan zal het deze maand ook niet lukken denk ik kan nu als het doorzet niet aan me temp zien wanneer ik me ei heb... Succes verder allemaal!
even een "vies"vraagje over cervix slijm. Als het wit van kleur is en wat dikkig dan is het bij FF toch creamy? Ik vind dat zo moeilijk misschien dat iemand uitleg heeft over hoe het eruit moet zien om het bv wattery of eggwhite te noemen. groetjes
S Sticky = Plakkerig C Creamy = Wit créme/dik achtig W Watery = Wit en heel waterig. E Egg White = Doorzichtig en rekbaar
Hoi Springmuisje, Alles goed met je? Je hebt een mooie banner gemaakt, hoe doe je dat eigenlijk? Ik kom even neuzen hier, heb nog niet terug gelezen ofzo. Maar ik knuffel jullie allemaal een keer. DIKKE KNUFFEL!
Hi allemaal! Mijn sollicitatiegesprek ging heel goed! Ik hoor maandag hoe of wat.. spannend! In de auto op weg naar huis werdik ook al gebeld door een headhunter die een management functie voor me had in Utrecht (farmaceutisch bedrijf - 8FTE aansturen) en daar heb ik aangegeven ook op gesprek te willen (en snel!) Willen jullie eens mijn ovulatietestjes bekijken? Zouden jullie voor beiden een = invullen? Bovenste is gisteren, onderste is vandaag. Let op: de controlelijn is bij beiden testen verschillend van kleur - rechts. @Mosa: ik vind het juist zo gezellig dat je er nog bent! En je geeft goede adviezen! @Lieve MP: ik kan me voorstellen dat je je er een beetje buiten voelt staan, maar weet dat we heel veel om je geven en zodra je straks aan de Clomid gaat je weer lekker kan tempen. Je bent een vriendinnetje van dit forum hoor! x Zo, nu even de testjes in mijn album zetten
Meid een dikke knuffel! Wat zwaar ...... voor jullie. Is bij jullie alleen ICSI nog haalbaar of zou IUI, IVF ook nog kunnen? Veel sterkte meid.
wat nu..... man lief moet nog 2x zaad inleveren dan 21 april naar de uroloog....... dan wachten op het uitslag van hem.... en dan gaan we plannen maken voor verdere behandelingen
Nou ppfff dat is een moeilijk tijd nu, alleen maar wachten. Vooral veel praten en van je af praten meid.