wops ik weet dat ik het van me af moet praten maar naar wie? bij me ouders kan ik er niet mere terecht me man is er heeeeeeeeeel kil onder. en jullie wil ik niet lastig vallen want jullie hebben het zelf pok niet makkelijk
Gewoon hier in de groep en anders in de groep van begin 2009 mediche molen gooien. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... t=#4544335 Ik ben daar ook pas in gerolt en daar kan je misschien ook je ei kwijt, al wil jij je ei zelf houden. (klein grapje tussendoor) Maar is wel erg vervelend dat je mannetje er zo kil onder is, je kan juist zoveel steun hebben aan elkaar. Heel veel sterkte meid.
Jeetje Klus, wat zul jij geschrokken zijn! En Klusman natuurlijk ook. Ik hoop dat jullie strax een goede behandeling kunnen krijgen en dat Klusbaby alleen maar een klein beetje hulp nodig heeft om "tot stand" te komen. Knuf voor jou! Syl, spannend voor je! Ik duim voor je. Mosa & Ilona, thx meiden. Ben ook wel benieuwd naar morgen en ga proberen me er niet druk om te maken. Ben eigenlijk zo druk geweest van de week, dat ik nu ineens denk: Oh, tis morgenvroeg al! haha Ik ga wel weer tempen hoor en ik heb nog een paar ( ) ovutestjes liggen, dus ga van het weekend weer aan de gang hoor...! Djaar, voor jou ook weer spannend...
@klussertje: ooh, wat een vervelend bericht! Hoe kan dat dat een eitje leegloopt ipv knapt? Pffff En je kunt altijd bij ons terrecht hoor! Wij begrijpen je als geen ander! En er zitten hier ook een aantal MMM meiden (inclusief mijzelf) die weten dat het niet altijd vanzelf gaat. DIKKE KNUFFEL!
hai klus, kom hier en bij het topic wat djaar geeft kletsen als je wilt, ik zit er ook. Kunnen ze je medicatie geven om de eisprong te laten plaatsvinden? Meid, bij mij is het ook nog niet zeker dat ik een eisprong heb, ondanks dat de eitjes groeien. Je bent niet alleen! Ook al voel je je wel zo,ik snap je wel...........
En Klusman natuurlijk ook. ===== maar klusman was niet mee.... ik had hem gebeld en wat ie zegt och komen we wel overheen..... maak je niet druk. het komt wel goed schatje.....
Vanochtend werd ik badend in het zweet wakker, mijn lakens waren er nat van. Ik herken dat van de laatste keer dat ik ongesteld werd, toen had ik dat ook. Ook is mijn temp alweer iets gedaald, dus ik ben bang dat mijn menstruatie niet lang meer zal uitblijven. Nog geen bloedverlies gehad, maar dat zal een dezer dagen denk ik wel komen. Kan iemand even naar mijn kaartje kijken? Wijst mijn temp echt op een naderende menstruatie? Iemand hier die dat zweten vlak vóór de menstruatie ook heeft?
hai klus, kom hier en bij het topic wat djaar geeft kletsen als je wilt, ik zit er ook. Kunnen ze je medicatie geven om de eisprong te laten plaatsvinden? Meid, bij mij is het ook nog niet zeker dat ik een eisprong heb, ondanks dat de eitjes groeien. Je bent niet alleen! Ook al voel je je wel zo,ik snap je wel........... ====== op dit moment voel ik me idd erg remi.... syvia wat een lief gebaar.....en een eitje dat leegloopt is eigenlijk best wel iets raars me arts legde het uit als volgt je moet zien dat je een ballon op blaast en een plakbandje op een klein gaatje hebt geplakt.... je kan de ballon nu opblazen,maar als er druk op het plakkertje komt te staan laat ie los en loopt ie leeg
@krokodieltje: je temp daalt wel weer iets (wat kan wijzen op ongi).. en je bent al 13 DPO... dus lijkt erop of je ongi word.... Maar "geen bloed geeft moed!" Ik heb geen last van zweten..
Haha, ja, dat is een veel gebruikte kreet hier op zp: het kan nog alle kanten op We zien het morgen wel wat die temp doet. Ga er qua gevoel toch al vanuit dat ik ongesteld ga worden.
Veel zwangeren hebben een dip op dat moment en daarna gaat het weer omhoog dus kan inderdaad nog veel kanten op. Duim voor je meid! Groetjes ps die van mij gaat ook altijd omlaag voor me menstruatie. http://www.fertilityfriend.com/home/25bd9a Nu is mijn temp weer erg hoog maar denk dat dat komt doordat ik een beetje grieperig ben. heb alleen niet meer getempt tijdens me menstruatie niet echt slim natuurlijk maarja.
@klussertje: is dat eitje wat leegloopt toeval? Of kan dat vaker voorkomen? Heeft hij eriets meer over verteld?
Ah ja, das een beetje man-eigen he. Die gaan daar heel anders mee om, terwijl ze van binnen schreeuwen! Maar zoiets onderga je samen, als het goed is, vandaar dat ik dat zei.
sylvia dat is iets wat ik over 2 weken wel zal merken moet dan weer een bloed controle laten doen voor progesteron of zo iets