Krokodieltje, ik denk toch echt dat je ongi gaat worden meis... maar ik duim voor zekerheid wel ff voor je...!
Ah ja, das een beetje man-eigen he. Die gaan daar heel anders mee om, terwijl ze van binnen schreeuwen! Maar zoiets onderga je samen, als het goed is, vandaar dat ik dat zei. ======= ja hij heeft het er moeilijk mee maar wil er zo minmogelijk aan denken omdat zijn zwager ook dus problem met zaad heeft en hij wil dus niet in het zelfde schuitje als zijn zus en zwager eindigen....
Jezus Klussertje, dat is schrikken Wat een klote-uitslagen, wat zul je je rot voelen! Maar zegt het feit dat je al een paar keer zwanger bent geweest niet dat het met het zaad wel een beetje moet meevallen of heeft dat er niets mee te maken? En zaaduitslagen kunnen een momentopname zijn, dus misschien is het de volgende keer wel weer een stuk beter! @ Sylvia, zo te lezen ben je érg gewild op werkgebied Dat zal een heerlijk gevoel geven lijkt me! Fijn dat je gesprek vandaag goed ging. binnenkort heb je de banen gewoon voor het uitkiezen Ik zou denk ik alleen de bovenste ovulatietest (die van gisteren) als positief opgeven bij ff. @ Maar, fijn toch dat de week zo snel ging, des te sneller is het ook weer achter de rug! @ Krokodieltje, aan de hand van je kaartje ben ik bang dat je (ik denk morgen) ongesteld gaat worden Ik denk dat je temp morgen nog verder daalt. Dat zweten heb ik alleen maar nu sinds ik zwanger ben, daarvoor niet. Dus dat zou een goed teken kunnen zijn, maar dan moet je temp morgen toch echt weer een beetje omhoog! @ Susan, hoe is het met jou? @ Ilona, ben benieuwd naar je gesprek bij de HA! Hoi hoi @ All, dank jullie wel voor de lieve reacties over het meepraten van mij hier. Daarvoor deed ik het niet hoor Maar ik wil het wel graag weten als er iemand is die zich er wel aan stoort. Maar dan weet diegene mij vast wel te vinden
Jeetje Klusvriendin ! als je vragen hebt mag je me altijd PB-en he! Hele dikke knuffel en kus! Wops, die banner maak ik met Paint Shop Pro X2, is heel gemakkelijk en de Scrapkitjes download je gratis en die kan je dan gebruiken. Kusss
Maar zegt het feit dat je al een paar keer zwanger bent geweest niet dat het met het zaad wel een beetje moet meevallen of heeft dat er niets mee te maken? ====== van de 17 mil zaadjes is 4% bewegend en van die 4% is 3%bewegend op de plaats ofwel er is maar 1 %echt zwemmend....... en ja dat 1ne kleine beedje kan al genoeg zijn.......maar ja als je dan ook nog eitjes hebt die 'leeg lopen' dan word het nog allastiger... maar goed daar ga ik na me bloed onderzoek wel medicijnen voor krijgen dat de eitjes in iedergeval heel blijven en wel degelijk springen
als je vragen hebt mag je me altijd PB-en he! Hele dikke knuffel en kus! ===== als ik jou nodig heb gil ik wel via msn
ik krijg msn niet geinstalleerd heb steeds problemen met mij pc gehad die is gecrasht en mn laptop werkt ook niet echt mee. kan wel ff via ebuddy online komen.
Oke, dus het is vooral de beweeglijkheid die slecht is. Aan de eitjes is inderdaad 'relatief makkelijk' we iets te doen, hopelijk is dat voldoende voor een mooi klusbeebje!
Hey meiden, Nou ik ben net terug van de HA .... me man moet zijn sperma inleveren en dat gaan ze dan eerst onderzoeken. 30 maart moet het ingeleverd worden, ze zei dat daarna de verwijzing naar de Gyn wel zal komen .... moeten nu dus nog ff wachten. Was wel een goed gesprek bij de HA. Ze zei dat je er wel minimaal 1 tot 1,5 jaar voor moet uittrekken. Ook vroeg ze of we heel erg gespannen of gestresst waren, omdat het niet lukte. Aangezien we dan niet echt zijn zei ik gewoon nee hoor dat valt wel mee (ook met de gedachten dat je anders krijgt te horen, als je er te veel mee bezig bent, dan kan het langer duren) ... maar het blijkt dus dat als je wel te gespannen ofzo bent, dat ze je dan gelijk doorsturen ....toch het verkeerde antwoord gegeven haha ! Ga dus gewoon lekker door met tempen en ovu-testjes ! Sorry voor me ego berichtje !
Fijn dat het goed ging Ilona en dat ze er werk van gaan maken! Spannend dat ze een zaadonderzoek gaan doen, hopelijk is dat in ieder geval allemaal in orde! Ik moest wel lachen om je verhaaltje over gespannen zeg, net het verkeerde antwoord gekozen Zo, dat heb je lekker weer achter de rug!
Meiden bedankt voor jullie lieve berichtjes. Het doet me toch goed om te lezen dat sommigen me hier toch wel echt terug willen zien hoor .
Ik weet zeker iedereen hoor! Maar je moet doen waar je je prettig bij voelt! Ik was toevallig pas even aan het teruglezen in augustus, toen ik in dit topic ging meekletsen. Toen was jij er ook net, erg grappig om terug te lezen!
Hoi meiden, daar ben ik weer, ik kan op m'n werk niet op deze site dus moet steeds wachten tot ik thuis ben. Ik ben nog steeds niet ongie, maar vanmorgen gestest en weer negatief. Ik snap er niets meer van, ik ben nog nooit overtijd geweest (alleen toen ik zwanger was van m'n dochter). Ik gebruik die testen van matcare met dat pipetje, die je 4 dagen voor je nod al kan gebruiken. Iemand er ervaring mee? @ my precious: tuurlijk moet je hier blijven
@ Mosa je moet wel blijven hoor. Je zei tegen me dat ik af moest wachten en dat je dacht dat als ik verder geen bloedverlies meer had ik vandaag wel mijn ei zou krijgen en je had weer gelijk! @ Ilona Fijn om te lezen dat de HA zo positief reageerde. Soms laten ze je nog rustig een aantal maanden doorklussen @ klussertje: veel sterkte ik zal voor je duimen @ all: al aan aantal dagen barstende hoofdpijn maar wel eindelijk een ei en voor de eerste keer een echt kruis! Nu maar hopen dat het goed gaat... Elke keer als ik hier 'savond kom heb ik het idee dat ik meer terug lezen
Hebben jullie enig idee hoe hoog mijn temp ongeveer moet blijven en wanneer ik ongeveer zou kunnen testen? Is dit over 12 dagen ongeveer?
Bij zwangerschap zal je temp eerder stijgen in de loop van de tijd dan dalen (in vergelijking met nu). Ik zou uitgaan van 15 dagen na je ei ... als je dan nog een hoge temp hebt, kun je testen ... (zegt Miss Early Testing )