Zooo meiden wat is hier veel gekletst zeg! Even een dagje gewerkt (en oudergesprekken gehad) en ik moet meteen 5-6 blz teruglezen... @ MP, je moet doen waar jij je goed bij voelt, maar wij zullen je missen... @ Klusser, kl#te zeg van die uitslagen! @ Ilona, jammer, dat je het verkeerde antwoord gekozen hebt, maar wel fijn dat er actie wordt ondernomen. @ Mosa, dezelfde vraag heb ik toendertijd gesteld... Van mij mag je blijven! @ Anoniem, proficiat met je kruis! @ Susan, vreemd, super kaartje, maar nega test... @ Springmuis, hoe gaat het met je? Coole banner! @ all, net kwam ik thuis stond er een bos bloemen voor mij. Met een kaartje van mn mannetje dat we deze rot-weken samen te boven komen en dat we weer verder gaan voor de volgende zwangerschap... Moest er gewoon van huilen, zo lief! Verder was mijn temp weer hoger, ik denk niet dat ik er deze ronde iets mee kan... Ben er weer vandoor, wii fitten! Liefs
haha Nijntje. maar hij is echt lief zeg. Mp, hier blijven hoor. Mosa, kijk je al elke dag in de spiegel of je een buikje ziet? die ovutesten van sensitest worden wel donkerder maar nog niet even donker..........toch maar klussen vanavond voor de zekerheid........... dus ik ben er weer vandoor!
Hoi meiden ik hoop dat ik hier even in mag breken. Ben vandaag begonnen met tempen en heb net account aangemaakt op FF pfff... moet nog even wennen aan de site hoor! Maar hoe kan ik hier zo'n mooie snelkoppeling onder mn banner zetten? Alvast bedankt!
Hoi meiden, Daar ben ik nog even op de late avond! Ik kan het vaak niet laten om nog even hier te kijken voor we naar bed gaan. @ Susan, hmm...wat moeten we daar van denken? Vaag dat je nog niet ongesteld bent maar dat de test negatief was Ik ken die testen niet, maar misschien bijv. zaterdag eentje van de kruidvat proberen? We blijven in ieder geval duimen, eerst voor een hoge temp morgen! @ Anoniem, yeah, dat is een duidelijk stijging Fijn hoor, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen! Tja, wanneer kun je testen? Ik denk zelf dat je kruis misschien één dag te vroeg staat (vanwege het bloedverlies en je temp die daarna pas boven het gemiddelde van voor je eisprong komt), dus in dat geval zou je morgen op 3 DPO zitten. Maar als het je lukt, zou ik in ieder geval wachten tot 14 DPO, maar anders niet eerder dan 12 DPO. Maar eerst maar eens afwachten wat je temp de komende dagen doet! @ Nijntje, wat ontzettend lief en attent van je mannetje Zoiets doet je goed hè?! Vreemde temp heb je inderdaad, maar misschien wordt hij nog iets stabieler rond je eisprong? Ik hoop in ieder geval dat dit niet zo'n lange cyclus wordt! @ Loe, nog geen buikje hoor Duurt ook nog wel even denk ik. Fijn dat het streepje al iets duidelijker is, hopelijk morgen of overmorgen een positieve test! @ Nonja, welkom hier Spannend dat je begonnen bent met tempen, hopelijk heb je binnenkort een mooi duidelijk tempkaartje. Als je op FF links op 'Sharing' en dan 'Home Page Setup' klikt, dan staat daar als het goed is een linkje. Die kun je in je profiel zetten, zodat we je kaartje kunnen zien. Succes! @ Maar, ik weet niet of je hier nog voor de tijd komt, maar succes morgen! Hopelijk wordt het een fijn gesprek! @ All, weltrusten!
Anoniem: Wat zie ik nou... Gefeliciteerd met je kruis. Is toch wel goed geweest om nog even door te klussen. Ik zou ongeveer na 14 dagen testen. Hoe langer je wacht hoe meer kans je hebt op een duidelijke test. Nijn: Wat super lief van je mannetje. Ik krijg nooit bloemen *zucht*
Hallo lieve klus maatjes..... iedereen heel erg bedankt voor de lieve berichtjes.... mijn man en ik hebben gisteren wat ruzie gehad...... hij vind het onzin en die zaad test heeft geen goede uitslag.... maar toen hij dat zei toen had ik zoiets jaja dat kan je wel zeggen maar de test is nauwkeurig uitgevoerd.....zegt ie zo ja oke dat wel maar ja we doen er ruim een uur over voor we in het ziekenhuis zijn.... en dan kan eigenlijk het zaad niet meer gebruikt worden.... dus daar moet ik een maandag ff met de arts over bellen
Goedemorgen! Susan, Raar dat je weer negatief getest hebt! Anoniem, Mooie ei! Nijntje, Had ik maar zo'n lieve man . Nonja, Welkom! Klusser, Het kan inderdaad zijn dat de zaad slechter is na mate de tijd verstrijkt. Misschien een optie om het bij het ziekenhuis te laten doen? Dat kan bij ons ook hebben ze aparte ruimtes voor. Hier mijn temp kaartje:
Goedemorgen meiden, @ Nonja, wat voor examen heb je dan vandaag? Heel veel succes in ieder geval, ik hoop dat het goed gaat/ging! @ Klussertje, misschien is het inderdaad een idee om dan maar een keer de zaadtest in het ziekenhuis te doen. Dan weten jullie zeker dat de uitslag betrouwbaar is. Hopelijk heeft het uur reistijd een negatieve invloed gehad! @ Sammie, mooi kaartje zeg
hoi temp meiden Na een hele tijd hier weg geweest te zijn ben ik weer terug. Ik zit al weer een tijdje hier mee te lezen en nu ga ik ook maar weer is me kaartje plaatsen. Zie ook oude bekende hier leuk. Ik zal me ff voorstellen voor de meiden die me niet kennen. Ik ben patricia 30 jaar en moeder van een dochter nikki geboren op 5 febr 2008. in 2007 was ik erg actief op het temp forum. toen ik zwanger werd was ik niet meer zo actief. We zijn nu een paar maandjes bezig voor de 2de en vindt het toch wel leuk om weer mee te doen. hierbij me kaartje voor deze maand. liefs patricia http://www.fertilityfriend.com/home/192c29
Patricia, welkom hier Spannend dat jullie voor een tweede gaan! Heel veel succes met tempen in ieder geval, ik hoop dat je snel succes hebt! Je kaartje ziet er in ieder geval mooi uit! Maar hoezo voer jij je temp in in Fahrenheit in plaats van graden? Zoals je ziet ben ik sinds kort zwanger, maar ik vind het hier veel te gezellig om weg te gaan
Goedemorgen, Even heel ego, ik heb positieve zwangerschapstesten! Ik kan het bijna niet geloven, had het eigelijk niet verwacht. We wachten de komende dagen/weken rustig af, die mk in december maakt ons wel wat onzekerder. Maar mijn dag kan niet meer stuk, alhoewel ik het wel heel spannend vind en denk dat ik ieder moment onig kan worden.
Nou meiden, hier de update. Vandaag dus dag 18 en helaas geen mm gegroeid. Heb dus links 1 follikel van 11 mm en voor de rest is er niets van enige maat. Maandag moet ik dus terug en als er dan niks spectaculair gegroeid is dan ga ik waarschijnlijk weer provera krijgen en dan zal ik wel doorgaan voor clomid 100 mg. Ik ben nu erg boos en teleurgesteld. Morgen gaat het hopelijk weer beter. dikke knuffel voor jullie ik heb even geen puf om op iedereen te reageren.