@ Berbel!! Gefeliciteerd met je positieve testen! @ klussertje Ben je al een beetje over de eerste shock heen of kan je het nog niet helemaal bevatten? Ik hoop voor je dat je het er al een beetje met je man over kunnen hebben. @ wops tja, zo temp ik ook.. In het begin toen ik het nog op papier invulde niet, maar nu wel en dat is bij mij toch stabieler dan wanneer ik dat niet doe.. hopelijk geeft het jou ook meer duidelijkheid.. @Sheann je had idd gelijk over mijn ei, was nog niet geweest En nu idd eindelijk een kruis! Is dat door klussen dus niet voor niets geweest...hoop ik @ Djaar: Het is heel begrijpelijk dat je er even geen behoefte aan hebt om actief te reageren op alle berichten hier..sterkte meid. @ myprecious Ik hoop dat je met behulp van de MMM toch snel raak is @ pipi welkom to the club @ all ik had vanmorgen een iets hogere temp. Heb nog steeds nergens last van.. alleen nog steeds veel hoofdpijn. Verder is het maar weer afwachten..
@Anoniem78, Ja ik temp. eerst vaginaal. Maar heb even 1 ronde rust genomen en nu doe ik het anaal of ja hoe noem je dat anders? In welke ronde zit jij nu? Ik vond FF in het begin best moeilijk, omdat ik niet goed Engels kan, maar nu weet ik een beetje hoe het allemaal in elkaar zit en nu vind ik FF juist wel leuk en makkelijk. Ben erg benieuwd wat m`n temp. doet deze ronde. Het blijft toch altijd weer spannend, en zo weet ik tenminste wanneer m`n nod is. Je hebt trouwens wel een mooie stijging zeg, hopen dat het een goed teken is. Veel succes. Groetjes
klussertje Ben je al een beetje over de eerste shock heen of kan je het nog niet helemaal bevatten? Ik hoop voor je dat je het er al een beetje met je man over kunnen hebben ====== heb het vandaag een beetje over gehad.... hij zei zo tja sorry ik had niet zo moeten reageren.... maar het was voor mij ook heel moeilijk... en tuurlijk ga ik er voor strijden... de eerst volgende afspraak gaan we samen en gaan we ook aangeven dat we meer willen weten over de mogelijkheden die we hebben....
@ klussertje: Wel fijn dat je man aangeeft dat het eigenlijk gewoon een eerste reactie is geweest en dat je het er nu wel over hebt kunnen hebben. Tja, mannen zijn natuurlijk ook meestal niet zo voor om alles samen te bespreken en denken het zelf wel te kunnen verwerken. Fijn dat jullie volgende keer samen kunnen gaan, ik hoop dat jullie dan een beetje worden gerust gesteld.
@ wobs: Ik ben in april vorig jaar gestopt met de pil. Ik was toen eerst 2 maanden gewoon net als met de pil ongesteld. Deze maanden wilde we er nog niet echt voor gaan omdat ik wilde ontpillen. Toen was ik vervolgens 3 maanden helemaal niet ongesteld! In september is het weer opgang gekomen. In het begin heb ik vooral ook vaginaal getempt maar als ik meteen na elkaar tempte scheelde het soms bijna twee tiende dus daar had ik niks aan. Nu temp ik ook anaal en nu is dat niet meer zo. Ik vind het moeilijk om te zeggen in welke ronde ik nu zit omdat we er niet vanaf de eerst maand (april) super actief mee bezig zijn geweest. Dit is eigelijk pas vanaf november zo. Nu komt dit natuurlijk ook omdat ik (heel naief) dacht dat het wel redelijk snel raak zou zijn... fout gedacht. Ook mijn vriend was er eerst nog niet zo mee bezig maar nu vraagt hij elke morgen voor hij zijn ogen open heeft en......is je temp nog hoog ?
Goedemorgen! Klus, Goed dat jullie er over praten, hoop dat jullie goed geholpen kunnen worden bij de Gyn/FA. * Knuffel!* Hier mijn kaartje:
Oke. Wij zijn in April 2008 echt voor het echie begonnen. M`n mannetje vraagt ook elke keer "Hoe is je temp?" "Heb je een posi-ovu-test?" (toen ik ovu-test gebruikte) Na 1 ronde rust doen we nu alleen temp. en een vast kluspatroon aanhouden. Wel fijn dat je mannetje geintreseerd is, dat is altijd wel fijn. Sommige mannen vinden dat toch moeilijk. Ik ben blij dat m`n mannetje ook meedenkt en doet. Hij gaf afgelopen week aan dat hij toch wel naar de huisarts wilde, en ik was juist op het wachten tot hij er klaar voor was. Ik vind dat we dit samen moeten doen dus ook samen alles beslissen wat we willen en gaan doen. Groetjes
Meiden! Eergisterochtend was mijn temp 36.5 Gisterochtend was mijn temp 36.8 en vannochtend 37.2 Zou dit een goed teken zijn? mag vandaag over 1 week namelijk testen Liefs Carien
Ziet er goed uit denk ik. Maar kan het niet juist zijn dat je eitje is gesprongen eergisteren of gisteren? Anders zou je juist nog 2 weekjes moeten wachten. Of weet je wanneer je eisprong was? Succes met wachten.
@ wobs idd, ik vind ook dat je het echt samen moet doen en elkaar moet steunen. Gisteravond heeft mijn mannetje een reunie gehad van de basisschool. Iedereen had al kinderen. Ook hij vind het nu wel echt tijd worden! @ carien als ik dat zo lees zou het idd ook nu je ei kunnen zijn. Ik dacht namelijk ook deze maand dat ik allang mij ei gehad zou hebben en toen bleek ineens dat mijn ei 10 dagem later kwam dan normaal. Heb je anders een kaartje van FF waar we op mee kunnen kijken?
Goedemorgen! Even een ego-berichtje, maar ik heb voor de tweede opeenvolgende dag een zelfde temp! Ook het vloeien lijkt voorbij! Zouden we deze ronde dan toch nog een kansje maken? We hebben afgesproken dat we deze ronde niet gericht gaan klussen, maar ik merk dat ik dat toch wel moeilijk vind... Ook kan ik bijna niet wachten om mn mannetje te bespringen Want dat is altijd, als iets niet mag, dan wil je het juist wel.... Fijne zaterdag!
goedemorgen meiden, Mijn temp was vanmorgen erg laag voor mijn doen, maar ik verwacht echt dat ik vandaag een posi ovutest zal hebben, morgen dag 20, maarja, je weet het nooit he. Gister nog geklust dus als ie vandaag niet posi is, slaan we vanavond over en dan morgen weer en anders wordt het de aankomende 3 dagen klussen hihi.
@sammie jou kaartje ziet er veelbelovend uit he! Of ben ik mis? Ben namelijk pas vanaf deze maand beginnen tempen... liefs
Hoi meiden, Ik ben hier sinds mijn miskraam niet meer geweest. Heb ook niet meer getempt. Zag het even niet zitten met dat tempen, maar nou ben ik drie dagen geleden begonnen. Ik weet het, moet vanaf eerste dag van ongi. Maar mijn temp is al drie dagen 37 graden. Dit had ik vorige keer dat ik zwanger was pas op nod. Zou het nou zo kunnen zijn dat mijn temp anders is dan voorheen. Ik bedoel, omdat ik nu later ben begonnen en niet weet hoe mijn temp rond ei was. Ik voel van alles en heb toch wel goede hoop, maar ben ook erg bang dat mijn lichaam me in de maling neemt na de mk in december.
Hai meiden ik ben zomaar binnen komen vallen zonder me voor te stellen Ik ben "Nonja" 27 jaar en vanaf 1 september bezig voor een 1e kindje. Heb de laatste 3 rondes met ovutesten gewerkt maar wil nu gaan tempen om een beter inzicht te krijgen. Vind het nog wel raar om iedere ochtend om 7 uur te tempen . Maar dat zal vanzelf wennen. Ik ga proberen zoveel mogelijk met jullie mee te kletsen, maar op werk lukt dat helaas niet dus dat zullen wel de avonden worden. @Mosa ik had gister examen SEH hypotheken, ben helaas gezakt! Het is zo moeilijk, het slagings% is maar 28%. Dus ik ga vrolijk verder! Gefeliciteerd nog trouwens met je zwangerschap! @Berbel gefeliciteerd meid! Dat wordt genieten! @Krokodieltje balen van je ongie! Neem een grote reep chocola en hopelijk volgende ronde meer succes! @Kweb veel plezier met je klusweekend! Het is toch slecht weer @Carien Hoop dat je temp lekker hoog blijft! @Klussertje80 wat een kl*te nieuws! Dikke knuf @all klopt het dat je temp de eerste dagen van je ongi erg wisselt? Ik had 36,7 36,9 36,9. Fijn weekend! X Nonja
Hoi hoi, Hier voor het eerst (en ook voor het laatst) blij met een negatieve zwangerschapstest. Als ik dus weer positief ga testen, is het zeker van een nieuwe zwangerschap.... @ Annie, ik ken je nog van december. Rot dat je een MK gehad hebt. Drie dagen achtereen 37,0 klinkt erg goed! Heel veel succes met wachten, de laatste dagen... Liefs, Nijn PS: hier scheen vanmorgen zo'n mooi zonnetje, maar nu regent het
Ik zie dat jij ook een miskraam hebt gehad. Blijft een heftige ervaring en het duurt altijd te lang om weer te kunnen zeggen dat je weer zwanger bent. Is je test nu voor het eerst na de zwangerschap weer negatief? Dan is het inderdaad erg fijn. Dat betekent dat je er weer voor kunt gaan. Kan jij antwoord geven op mijn vraag? Temp pas de laatste drie dagen. Het is niet goed, maar geeft wel een beetje hoop. Heb echt sinds mijn mk geen zin meer in tempen. Hier regent het ook trouwens. Somber weer, maar vanmorgen niet meegemaakt.
Het was inderdaad behoorlijk heftig.Ik bleek zwanger van een tweeling... Ben 2 maart gecuretteerd, nadat ik op 25 februari al één vruchtje verloren ben. Jouw temp ziet er goed uit, maar of je temp hoger is na een MK geen idee. De mijne is wel wat hoger, maar bij mij is het ook korter geleden... Ik zal voor je duimen! *duim, duim, duim* Heb je kwaaltjes? Hoop zo dat je weer zwanger bent! En dat ik dan weer heel snel volg Knuffel
Jeetje, wat heftig zeg. Ergens hoop je dan dat er nog 1 blijft zitten, maar helaas. Ik wens je alsnog sterkte. Ik voel nu van alles. Dat is ook de reden dat ik ben gaan tempen. Ik ben in staat om er zo een testje aan te wagen. Mijn banner klopt op 1 dag na niet. Heb mijn ei 1 dag later gehad, maar vorige keer kon ik ook drie dagen voor nod al zien dat ik zwanger was. Het enige wat ik nu niet voel zijn mijn borsten, maar voor de rest voel ik van alles. Gster steekjes in baarmoeder, moe, gloeiende kop, maar heb het koud en begin nu toch licht misselijk te worden. Ik ben zo bang dat mijn lichaam me in de maling neemt. Ben nu ook erg emo. Ik vind het zo spannend! Ik duim dat we beiden snel zwanger zijn.
Klinkt heel spannend! Ga je nog leuke dingen doen vandaag/morgen, want dan gaat de tijd wat sneller. Wanneer wil je gaan testen? Ik ga nu even wii fitten en dan hebben we vanavond een feestje. Dan is het al weer zondag, voetbaldag, dus mijn weekend zit vol. Hopelijk ben ik gestopt met vloeien, want volgens de calculator zijn aankomende week mijn vruchtbare dagen. Mannetje en ik hebben afgesproken om niet gericht te gaan klussen, maar ik moet zeggen dat het toch wel kriebelt hoor.... Heel veel succes met wachten, wachten en nog eens wachten, maar laat je wel wat weten? Liefs, Nijn