Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Ik denk dat ik er zo maar weer een testje tegenaan gooi. Ik kan het niet laten. Zwak he?
    Vanavond komen vrienden op bezoek. Moet hier eerst nog een beetje opruimen en wassen, maar heb geen fut.

Wij dachten er ook zo over. Ik heb de eerste menstruatie na mijn mk 2 weken bloed verloren en was bang dat ik mijn ei zou missen, maar kon hem toch niet vinden met ovutesten.
    Het klussen bleef kriebelen, want je wil zo snel mogelijk weer dat heerlijke zwangerschapsgevoel voelen.
    Heel veel succes en een fijn weekend verder. Helaas gaat het weekend te snel voorbij.

Ik hou je op de hoogte!

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Susan, vreemd zeg bij jou! Je temp is super! En dat al op 17 DPO, zou toch bijna niet anders kunnen zou je zeggen :( Het enige wat misschien kan, is dat je eisprong 2 of 5 dagen later is geweest, of denk je dat dat niet kan? Dat zou wel je negatieve testen verklaren. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, en dan natuurlijk met een positieve test!

@ Krokodieltje, jammer dat je ongesteld bent geworden, maar je hebt inderdaad wel een mooie cyclus! Dat is ook heel fijn natuurlijk! Ik zie dat je maandag naar de gyn gaat, alvast heel veel succes!

@ Anoniem, mooie temp :) Spannend hoor, maar je moet nog eventjes geduld hebben!

@ Klussertje, fijn dat jullie er samen over gepraat hebben en ook samen naar de volgende afspraak gaan!

@ Sammie, mooi kaartje tot nu toe!

@ Carien, hoe was je temp dan voor eergisteren of tempte je toen niet? Het feit dat je temp de afgelopen dagen zo gestegen is, kan eigenlijk twee dingen betekenen: of je eisprong is pas gisteren of eergisteren geweest of je hebt eergisteren een innestelingsdip gehad. In het eerste geval is je temp voor eergisteren ook laag geweest, in het tweede geval was je temp al hoger.

@ Nijntje, wat goed dat het vloeien over lijkt te zijn! En gewoon ervoor gaan hoor! Ook 'fijn' dat je een negatieve zwangerschapstest had. Dan hoef je bij een eventuele test in ieder geval niet te twijfelen!

@ Kweb, en, hoe was je test vandaag? Hopelijk inderdaad positief zodat jullie flink aan de bak moeten ;)

@ Annie, welkom terug! Ik kan me voorstellen dat je even geen zin meer had in tempen!
    Volgens mij kan je temp inderdaad wel anders zijn dan voorheen, maar het kan natuurlijk ook een goed teken zijn dat je temp nu weer zo hoog is!
    Ik lees nu dat je nu al ging testen :confused: Ben benieuwd! Heel veel succes, de duimen draaien voor je!

@ Nonja, hihi, iedere dag op hetzelfde tijdstip is inderdaad even wennen, maar op een gegeven moment wordt het heel normaal om te doen.
    Wat jammer dat je het examen niet gehaald hebt gisteren, maar zo te lezen is het ook flink pittig! Hopelijk heb je de volgende keer meer geluk!
    Ik vind dat je temp nog niet eens zoveel schommelt hoor, als hij nu al twee dagen 36.9 is. Bij de één schommelt de temp sowieso meer dan bij de ander, dus het is even afwachten hoe dat bij jou is.

@ Rest, hoe is het met jullie?

3. Loe

Loe Niet meer actief

willen jullie even kijken bij mijn aparte topic bij temperatuurkaartjes over mijn ovutesten? Ik word er geen wijs uit...........

4. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Nou meiden, eerder op de dag schreef ik al dat ik het niet kon laten om te testen. Zie het resultaat in mijn album! Ik ben weer zwanger na een miskraam in december.
    Ik ben heel blij maar ook erg voorzichtig.

5. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    hey meiden,

@Loe, ik heb geantwoord in jouw topic

@annie, welkom terug. Hopelijk mag je snel weer goed nieuws brengen. En ik zie net dat het idd snel is....gefeliciteerd meis.

@blom, word je al een beetje wijzer van het forum?

@Suus, mooie temp. Gek dat je steeds nega test.

@Krok, balen zeg dat je ongi bent geworden. Op naar de volgende ronde dan maar

@Klus, fijn dat je mannetje een beetje bij is gedraaid. Is wel een typische mannerreachte als ze niet weten waar ze met hun gevoel heen moeten

@anoniem, hoog houden he die temp

@wops, fijn dat je weer meedoet met tempen

@sammie, ook mooie temp hoor :)

@carien, ik heb ook een idee dat het je ei is, maar mocht die al geweest zijn, heb je in elk geval een mooie temp om mee door te gaan

@Nonja, wij hebben elkaar al ontmoet...lucky number 7 ;)

@nijn, owja jij was het van de bloemen :) "fijn" dat je nega hebt getest. Volgende keer weer een posi, he ? :)

@moos, heb nog niet getest. Doe ik altijd om 18.00, maar ik moet wel heel erg plassen. Denk niet dat ik het nog een uur kan ophouden.

@all, hier is verder alles goed. Wel vies weer hier, motregen. Ben net terug van boodschappen doen, dus hoef er niet meer uit. Morgen weer even naar mijn ouders. Ben toch van plan dat elke week even te doen.

Denken jullie dat het veel kan uitmaken als ik een uurtje eerder test?

6. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    @kweb, een uurtje eerder maakt niet uit. Het gaat erom dat de tijd ertussen niet te lang is, misschien moet je morgen dan ook eerder testen, of evt. 2x per dag rond je verwachte eisprong om je piek niet te missen.

7. Anoniem78

Anoniem78 Lid

25 jan 2009
    78
    0
    0
    brabant
    @ annie : gefeliciteerd, ik heb de foto bekeken. Het is idd een licht streepje maar....een streepje is een streepje :)
    @ kweb ik denk niet dat een uurtje eerder een groot probleem zal zijn. Het is iets anders dan wanneer ipv smorgens ineens smiddags gaat testen denk ik.

@ nonja, dag vroege tempen daar ben je op zicht redelijk snel aan gewend behalve in het weekend. Dan baal ik er wel steeds weer van..maar ja we moeten er iets voor over hebben he :)

@ Nijntje als je zo graag wil, kan je natuurlijk altijd een sprongetje wagen wie weet vind je mannetje het niet erg ;)

@ all. temp bij mij blijft nog wel hoog. Ik durf nog niets te hopen omdat dit al vaker het geval is geweest. Vandaag heb ik wel een paar flinke steken onder in mijn buik gehad. Leken wel spelden prikken. erg raar, nooit eerder gehad.

8. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    thx berbel,

heb net getest en ik zie al een 2e streepje. Hij moet nu alleen even 10 min liggen voordat ik het resultaat mag aflezen en dat ie even goed opgedroogd is....maar denk wel dat ie posi zal zijn :)

9. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    @kweb, go for it :D :D :D

10. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    dat gaat zeker lukken :) heb mannetje al verteld dat ie me vanavond weer mag verwennen ;) (en ik hem natuurlijk) en morgen en overmorgen haha. Ben wel blij dat het in het weekend valt. Door de weeks dagelijks klussen is voor ons best een opgave. Niet omdat we niet willen of het niet fijn vinden, maar gewoon door de werkdruk en privesituatie met mijn ouders. Dus wellicht is het deze maand wel echt "lucky nr 7" hihi

11. Anoniem78

Anoniem78 Lid

25 jan 2009
    78
    0
    0
    brabant
    @ kweb
    Die lucky number 7 zou idd wel geweldig zijn ;)
    Ik ga voor je duimen!

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Annie, dus je hoge temp was toch een goed teken :D GEFELICITEERD! Wat fijn voor je! Het zal wel een spannende tijd worden, maar hopelijk gaat alles goed!

@ Loe, ik ga zo even naar je topic gekeken, heb de pagina meestal open staan op dit topic dus dan zie je geen andere topics.

@ Kweb, volgens mij maakt iets eerder testen niet uit hoor! Hopelijk is hij positief! Ik lees nu dat hij positief is :) Mooi zo, werk aan de winkel! Op naar lucky number 7!

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Jeetje Annie, ZWANGER!
    Ik hoop voor jullie dat het deze keer helemaal goed zal gaan.

Sorry dat ik even niet op de rest reageer. Zit even met mijn eigen onzekere periode. Moet nog een week wachten, maar dat duurt zo vreselijk lang. Normaal had ik het idee dat het iets sneller ging, maar nu ik precies weet wanneer mijn eisprong is geweest (Pregnyl) gaan de dagen wel heel erg langzaam!

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zeehondje, ik kan me goed voorstellen dat je je onzeker voelt! Wachten duurt dan inderdaad érg lang! Hopelijk heb je de komende week veel afleiding zodat de dagen een beetje snel gaan. Ik ga voor je duimen!

15. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    ja ja ja een posi test. Ben mn foto`s even aan het uploaden zodat ik ze hier kan plaatsen :)

16. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Nou foto staat erin. Lijkt niet super posi, maar in het echt issie iets donkerder. Mss zit ik net iets voor of na mn piek dat ie wat lichter is. Vind zowiezo dat de C streep erg licht is bij al deze testen

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Kweb,

Ik vind hem wel bijna positief!

Klussen!

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Kweb, inderdaad maar klussen vanavond en dan zie je morgen wel of het streepje nog donkerder kan of dat deze gewoon minder donker positief zijn.

19. pipi24

pipi24 Actief lid

2 mrt 2007
    359
    0
    0
    huisvrouw en moeder van 1 prachtige dochter
    gelderland
    hoi meiden

jeetje wat wordt er hier veel geschreven. toch wel raar als je z'n tijd niet meer bent geweest. Voel me echt als een vreemde hier. Eerder kende je iedereen en nu allemaal nieuwe meiden.

voor de zwangere VAN HARTE GEFELICITEERD

En diegene met een ei Klusse.

Hier is echt afwachten me temp is wel weer omhoog gegaan. Maar goed uit ervaring weet ik dat het alle kanten op kan gaan.

En ik heb een vraag voor diegene die positieve zwangerschaps test hebben.

Ik heb gelezen dat wanneer je zwanger bent suiker blijft drijven op je urine. Zouden jullie dit willen uitproberen?

Dus gewoon beetje urine in een bakje doen en er dan suiker erbij doen.
    Als dit nu echt waar is scheelt het weer een hoop geld aan testen voor diegene die niet kunnen wachten tot nod(net zo als ik) hahaha.

liefs patricia

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Pipi, je went zo aan iedereen hier hoor ;) Er hangt hier wel een redelijk vast groepje rond.
    Spannend dat je temp omhoog is gegaan!

Ik hoef nu niet te plassen, maar ik zal het straks wel proberen of suiker blijft drijven. Ik heb weleens eerder gelezen dat het een fabeltje is, maar niet zelf geprobeerd.
    Zodra ik het straks heb gedaan, zal ik het resultaat laten weten :)

Deel Deze Pagina