Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    @ Annie SUPER GEFELICITEERD! Ik hoop dat ik je snel volg...

@ Kweb, heel veel plezier vanavond ;)

@ Pipi, je bent hier zo gewend en dan wil je hier niet meer weg, ook al ben je zwanger...

@ zeehondje, succes met wachten. Hebje deze week veel dingen gepland? Dan gaat de tijd altijd sneller vind ik...

@ Anoniem, zolang ik vloei, mag ik niet klussen, gevaar op ontstekingen... Het vloeien is zo goed als over, dus dat is positief! Heb nu nog wat gekleurde afscheiding, dus misschien maandag of dinsdag een sprongetje (en volgens de calculator hier op de site zijn dan mn vruchtbare dagen aangebroken, timing!)...
    Hopelijk blijft jouw temp mooi hoog Pffffffffff

@ Berbel, hoe voel je je nu?

@All, een hele fijne avond! Misschien tot morgen, maar morgen is voetbaldag. Anders tot maandag!

Liefs

2. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    He Nijntje, daar ben je weer. Mijn voorgevoel was toch goed.
    Jij gaat mij gewoon snel volgen. Komt goed en zorg ervoor dat je positief blijft. Deed ik ook en zie het resultaat.

3. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hé, daar had ik nog nooit van gehoord. Suiker die blijft drijven op urine van zwangere vrouwen. Zou wat zijn zeg, dan scheelt het idd aardig wat geld!

Weet iemand of je temp omhoog gaat van Pregnyl?

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    We hebben deze ronde sowieso zoiets van "we zien wel", dus dat is misschien wel een hele goede instelling.... Al wil ik het wel heel erg graag. Ik heb dat zwangerschapsgevoel gehad en dat wil ik weer terug!

Ik ga er nu echt vandoor. Ff lekker douchen en dan weer naar een feestje! Jij heerlijk gaan genieten!

Knuffel

5. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hé ze gaan nu bij kasse (ned. 1) zwangerschapstesten testen!

6. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    slechtste; romed midstream
    nr. 2; etos (€ 7,50)
    nr. 1; kruidvat huismerk (€ 7,50)

Echt grappig, er was een man bij die zwanger bleek te zijn met de romed midstream en ook een meisje dat zeker niet zwanger was bleek met die test wel zwanger te zijn!
    Echt grappig.
    de bevindingen van het testpanel is volgens mij wel hetzelfde als de mensen die hier op het forum meeschrijven...
    Ik had alleen vorige keer kruidvat huismerk (2 voor € 5,-). ben nu eigenlijk wel benieuwd of die ook goed zijn?!
    Ga even op de site van kasse kijken.

Dit is de uitslag:

Merknaam/Type Verkrijgbaar bij Prijs Cijfer
    1 Huismerk Kruidvat Kruidvat € 7,49 8,5
    2 Huismerk Etos Etos € 7,49 7,6
    3 Mat Care Ultra www.zwangerschapstest.nu € 7,99 7,4
    4 Predictor Algemeen verkrijgbaar € 9,99 7,0
    5 Samenwerkende Apothekers Kring Apotheek € 7,35 6,9
    6 Sensitest Cassette www.sensitest.nl € 1,99 6,6
    7 Clear Blue Digital Algemeen verkrijgbaar € 12,99 6,6
    8 Dip van Romed www.geboortewinkel.nl € 0,83 5,3
    9 Romed Midstream www.geboortewinkel.nl € 1,50 2,1

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Weet iemand of die van Matcare midstream dezelfde zijn als die van Romed midstream?

Want ik gebruik alleen die van Matcare en heb nog nooit een streepje gehad..

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Jammer dat ik het gemist heb van de zwangerschapstesten! Die van de kruidvat van 7,49 heb ik nu gebruikt, dat is die met het kruis. Ik denk dat die andere van de kruidvat ook goed zijn hoor!
    Grappig dat toch huismerken als goed naar voren komen, beter dan de dure merken!

Zeehondje, volgens mij heb ik weleens gelezen dat je temp in ieder geval anders wordt door de pregnyl. Misschien kun je zoeken op de site?

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zeehondje, ik heb even gezocht, maar ik kan niet echt een duidelijk antwoord vinden. Maar is het niet zo dat je na pregnyl snel een eisprong krijgt, of kunnen ze pregnyl om meerdere redenen toedienen?
    Met andere woorden, ik heb er zelf te weinig verstand van om antwoord te kunnen geven :)

10. Anoniem78

Anoniem78 Lid

25 jan 2009
    78
    0
    0
    brabant
    @ Nijntje, dat wist ik niet, naar als maandag of dinsdag het juiste moment is heb je idd wel een prima timing :)
    Dit kan geen toeval zijn, dit is een teken! ;) Ik ga voor je duimen

11. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    zat ik klaar voor kassa, belt mn beste vriendin met het nieuws dat ze zwanger is :)
    Dat had niemand ooit verwacht want haar vriend wilde perse geen kids. Gewoon zwanger door de pil heen.....dus eerste wat ik vroeg: wat vind vriendlief ervan, maar verbazingwekkend was hij hartstikke blij en vind het errrrug leuk. Ben wel super blij voor dr, maar voelt wel een beetje klote.
    Maarja, ik gun het haar wel heel erg.

Nu heb ik alleen nog kassa niet gezien, maar heb hier de uitslag gezien en ik kan altijd nog programma gemist kijken.

Heb zelf het idee dat mn ovutest niet donkerder wordt, maar ik test gewoon door tot ie weer licht is.

12. Anoniem78

Anoniem78 Lid

25 jan 2009
    78
    0
    0
    brabant
    @ kweb ja, dat is idd weer zo'n dubbel gevoel wat dan weer even de kop op steekt.
    Maar wel fijn voor je vriendin dat het dan zo toch gebeurd.
    Anders had ze dat fijne gevoel misschien wel nooit gehad. Succes met testen

13. pipi24

pipi24 Actief lid

2 mrt 2007
    359
    0
    0
    huisvrouw en moeder van 1 prachtige dochter
    gelderland
    @kweb weet je wat het rara is. Zelfs ik heb dat gevoel als er weer iemand in me vrienden kring zwanger is.
    Terwijl ik zelf al een prachtige dochter heb.

14. ik heb net getest met clear blue, maar weer negatief. Ik ga er nu maar vanuit dat ik niet zwanger ben.

@Mosa: op dag 21 heb ik ook nog vruchtbaar slijm gehad, en een half uurtje voor ik heb getempt ben ik m'n bed nog uit geweest om een flesje thee te maken voor m'n dochtertje. Dus stel dat toen m'n temp. 2 tiende lager was, dan zou ik idd een hele late eisprong hebben gehad. ik ga het zo even in FF aanpassen, kijken wat FF er van zegt.... ;)

15. nou inderdaad, dan verplaatst hij het kruis, dat zal een hoop verklaren. Alleen heb ik nog nooit zo'n lange cyclus gehad, dus dat is wel weer raar. Misschien omdat we nu weer bezig zijn dat m'n lichaam daarvan in de war raakt.

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Kweb, leuk voor je vriendin, maar inderdaad ook wel een beetje rot! Zo door de pil heen, terwijl jullie er zoveel 'moeite' voor doen! Maar wie weet zijn jullie wel snel samen zwanger!
    Heb ik nu met een vriendin, zij is ruim 11 weken zwanger.
    Wel fijn dat haar vriend er nu toch wel heel blij mee is!

@ Susan, gatver, weer een negatieve test :( Misschien ben je er nog mee bezig, maar als je de eggwhite weghaalt op dag 21, wat gebeurt er dan?

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Waar zet hij hem dan op?

18. zonder eggwhite geeft ie op dezelfde dag een stippelkruis

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Oké! Dan zit er niets anders op dan toch maar te wachten! Vervelend hoor, die onzekerheid! Maar hopelijk blijft je temp hoog en test je alsnog positief!
    En sowieso zit je op 12 DPO, dus misschien ook nog te vroeg?
    Ik heb in ieder geval nog hoop voor je!

Ik heb trouwens net geplast en er suiker op gegooid, ....

maar het bleef niet drijven :rolleyes: :)

Deel Deze Pagina