Tja mannen komen van mars en vrouwen van Venus zeggen ze toch? Mannen zijn helaas niet altijd even tactvol.
Goedemorgen, @ Kweb, wat een rotsituatie vanochtend Balen hè, zo de dag te beginnen?! Dan heb je gelijk het gevoel dat álles tegen zit! Goed van je dat je hem een berichtje hebt gestuurd en dat het weer een beetje goed is. En gelukkig was je ovulatietest nu pas echt positief! Dan moest het vast zo zijn! @ Pipi, jij komt ook al uit Gelderland zie ik! Waar ongeveer? Ik helemaal uit het westen van Gelderland. Mooi kaartje heb je trouwens nog steeds! Weet je hoe lang je lf is? @ Salapio, en daar is je eisprong dan eindelijk Maak je nog een kansje of is het toch een overgeslagen ronde geworden? @ Wops, dat hebben er wel meer hoor, pas een lage temp als de ongi weer over is. Veel plezier met het wandelen! @ Anoniem, mooi kaartje! Volgens mij hebben meer vrouwen grotere borsten na hun eisprong, is dat je eerder niet opgevallen? Het kan natuurlijk ook een goed teken zijn, alhoewel ik nu nog steeds niet merk dat ze groter zijn @ Sheann, ik ben benieuwd of de suiker bij jou wel blijft drijven! Ik heb het gisteren geprobeerd, maar niet eerst laten afkoelen. @ Sammie, mooi! Ga zo door @ Ricmar, wat een mooie stijging vandaag! Gelukkig is je cyclus zo te zien weer op orde! @ Loe, hopelijk voor jou vandaag ook een positieve ovulatietest! @ Suzy, hopelijk heb je straks beter nieuws over de follikelmeting en kan de IUI alsnog dinsdag plaatsvinden! @ All, fijne dag!
nee daar was ik al achter haha. maar het vervelende is, we hebben al een keer een gesprek gehad over hoe en wat en hoe het bij mannen werkt en hoe bij vrouwen. Ik heb me dus eigenlijk aan hem aangepast. In die zin, dat ik niet dagen van te voren al zeg: we "moeten" dan weer klussen. Op de dag zelf is voldoende en vond hij ook de beste oplossing. Nu vind ik dat niet erg om te doen, maar dan moet ie wel een beetje meewerken. Maar hij heeft net wel gezegd (sms) dat ie ook niet wist waarom die vanmorgen zo reageerde. Dus hij heeft wel in de gaten dat dit ook niet een eerlijke manier is. Nouja ik probeer er maar vanuit te gaan dat ie even zijn dag/moment niet had. Daar hebben we allemaal wel eens last van. Ben allang blij dat ie ook sorrie heeft gezegd en dat ie weet dat ie een beetje fout zat.
moos, zo denk ik ook maar: heeft vast zo moeten zijn. Gelukkig is moeder natuur aan onze zijde, zodat we nog een kans hebben gekregen en normaal ben ik niet zo`n tutje. Tis meer dat het emmertje even vol was gelopen door zwangerschap bij mn vriendin en ziek zijn van mn vader. Maar de tranen zijn gedroogd en bekijk het weer van de positieve kant
Gelukkig meid! Geniet van het mooie weer vandaag en veel plezier vanavond . Enne doe je best want dit gaat m worden he [-o< X
haha Non, jij ook he....lucky nr 7 Hoop dat je snel van je ongi af bent, zodat je ook aan de klus kan
Dag meisjes, @kweb: gelukkig snapt hij nu zelf ook wel dat zijn reactie ietwat overdreven is. Maar het blijven mannen he! Ik heb zelf ook nog regelmatig discussies hierover met mijn hubbie, en die is helemaal 100% into het MMM verhaal. Hij moet het denk ik ook even een plekje geven. *knuf* @ All: Nou, net meting gehad ... met een follikel van .... tatatatataaaaaaa .... 25 mm (gemiddeld) Ik begrijp nu waar de ovulatiepijn vandaan gister en eergister. Het is echt een ontzettend groot follikel. En nog niet gesprongen. De IUI van dinsdag gaat dus wel gebeuren. Het gaat erom hangen overigens of we niet te laat gaan zijn. Heb met de gyn nog wel uitgebreid gesproken (toch handig, zo'n zondag consult ... geen wachtkamer vol, dus we hebben nog even relaxed nog wat dingen doorgenomen). Idealiter moet het zaad er eerder zijn dan dat het ei springt, maar een ei kan gemiddeld 24 uur na de sprong nog bevrucht worden. Althans dat is de algemene consensus in de wereld van de gynaecologie, want het is moeilijk te meten naar het schijnt. Dus vanavond de Pregnyl spuit halen, en dan dinsdag IUI. We zullen zien. Gister hebben we wel geklust, vanwege mijn krampen en ovulatie pijn. Het liefst zou ik vandaag nog klussen voor alle alle zekerheid, maar hubbie wil niet meer om dinsdag zo goed mogelijk zaad te hebben (de 2 dagen regel) dus het moet maar goed zijn. Zelf ben ik niet zo zeker dat het deze cyclus gaat lukken, vooral omdat alles zo vreemd loopt, aan de andere kant zei hubbie ook dat aangezien je nergens meer vanuit kan gaan in deze cyclus, kan het ook zomaar positief zijn. en daar heeft ie ook gelijk in. @ Mosa: heb de gyn uiteraard gevraagd of deze vreemde cyclus kan liggen aan de introductie van pregnyl, en dat zou volgens haar niet zo zijn.
suzy, wat fijn zeg dat je op zondag ook naar de gyn kan. Hopelijk zijn jullie dinsdag niet te laat. Blijf nog maar even zitten eitje en dan pas dinsdagvond ofzo springen mannetje stuurde net nog een smsje of hij mijn liefje nog wel is hahahaha. Tis alweer goed.
He getsie wat vervelend. Dikke knuf voor jou! Misschien vindt je mannetje het heel erg moeilijk om 'op commando' te klussen? Of misschien ook angst omdat het niet na ronde 1 al raak is (dan kan ie lekker opscheppen over zn superzaad )? Mijn lief vindt het heel erg moeilijk om op commando te klussen. Voor hem is het belangrijk dat het spontaan en vanuit liefde gebeurt (lief eigenlijk hè?). Maar hij zou dus ook zo kribbig kunnen reageren op 'we moeten nog ff' ... Ik zou als ie terug is gewoon rustig hierover praten (best nadat je hem alsnog op slinkse wijze verleidt )
We hebben gisteren nog geklust ... al was het dus eigenlijk geen klussen ... mja ... wel onveilig (al moet ik zeggen dat het wel echt gek zou zijn om nu zwanger te zijn ... dat betekent dat lief niet gaat meedoen met de toneelvoorstellingen, net nu ze allemaal ambitieuze plannen hebben, die nog lijken te lukken ook) ...
Spannend zeg Suzy, hopelijk zal het allemaal goed getimed zijn *duimduimduim* Anoniem, volgens mij zijn er wel vrouwen die al heel snel last hebben van opgezette borsten bij zwangerschap. Maar kan idd ook te maken hebben met eisprong ... Kortom ... genoeg info om jezelf gek te maken (maar ik hoop natuurlijk op het eerste!)
Strijkkraal; spannend zeg, hoop voor jullie dat het eitje inderdaad niet al bijv. vanavond springt, want dan is dinsdag wel erg laat voor de inseminatie lijkt mij. Ach, komt vast allemaal goed! Sterkte met wachten...
@ Annie, gefeliciteerd met je zwangerschap! @ Strijkkraal, heel spannend! Ik ga voor je duimen. Succes.
Ik heb de suiker theorie even uitgetest maar er gebeurde niet zoveel. Ik heb het er rustig in laten vallen en er bleven wel een aantal drijven maar de meeste zonken gelijk naar de bodem. Ik zou dit zeker niet ipv een zwangerschapstest gebruiken. Maar wie weet.
hallo meiden, heb alles meegelezen hoor, maar ben gewoon even niet in de stemming, sorry....... weer geen positieve ovulatietest...........die van mij blijven zo als kweb's vorige dagen.......ben zo bang dat ze zo blijven.........dat ik eigenlijk geen eisprong heb.......gatverdarrie, wat een rotgedachten krijg ik van die ovutesten. Zie het gewoon somber in. Misschien onterecht (staat altijd zo lullig als je dan ineens zwanger raakt daarna ) maar zo voel ik gewoon wel.
@salapio, je hebt wel gelijk hoor. Ik weet ook wel dat hij niet op commano kan klussen, maar de afgelopen week ging het heel goed. Mannetje heeft net uitgelegd dat het niet daardoor kwam. Hij had "gewoon" een offday. Maar zn cluppie heeft gewonnen, dus hij is weer vrolijk hihi. @loe, ow meis wat naar zeg. Het liefst heb je een knalposi test. Hoop voor je dat ie nog komt en dat ie er echt vanaf spat. Maar dan anderzijds, mss word ie gewoon niet donkerder of heb je een hele korte piek en test je net te vroeg of te laat en krijg je wel gewoon netjes je ei. @all, heb net om een uur of 4 nog een test gedaan en deze was aanzienlijk minder posi dan die van vanmorgen. Eigenlijk hetzelfde als die van gister. Mijn piek is dus geweest, maar ben benieuwd of mijn ei dan geweest is of dat ie morgen/overmorgen komt. Kan je na je ei ook nog zo posi testen (ik bedoel dan 2 duidelijke strepen) of is na je ei je lh al zover uit je lichaam dat je het dan niet meer kan meten? Zou het zo kunnen zijn dat die van gister posi was, vanmorgen mn piek daarna mn ei gesprongen en vanmiddag dan weer minder maar wel redelijk posi of komt dat ei echt pas 24/48 na die piek. twijfelaartje ben ik haha