Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @ kweb: Naar mijn weten springt je ei binnen 24/48 uur wanneer je een positieve ovutest hebt gehad. Ik denk ik jouw geval dat je ei nog moet springen ;)

Zojuist zelf ook maar weer getest en het 2e lijntje verscheen zowaar...niet zo knal als het controlestreepje maar ik kan er nu iig vanuit gaan dat mijn ei onderweg is :)

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

@ Kweb, het blijft toch lastig, dat 'verplichte' klussen. Het is erg moeilijk om het spontaan te houden, maar gelukkig is het weer goed tussen jullie!
    Je eitje springt trouwens ná de lh-piek, niet tijdens de lh-piek! Dus ik denk dat hij in jouw geval vannacht of morgen springt. Volgens mij springt je ei dus meestal 12-48 na een positieve test. Je hoeft je in ieder geval nergens zorgen over te maken!

@ Suzy, wat een goed nieuws dat de IUI toch door kan gaan! Spannend zeg! Hopelijk wacht je eitje nog heel eventjes met springen!

En over rare cyclus gesproken. De cyclus voor ik zwanger raakte was heel vreemd met bruinverlies. Toen ik op dag 50 met nog steeds een lage temp weer een negatieve test had, heb ik besloten het bruinverlies maar als ongi te rekenen. Die avond seks gehad, twee dagen erna mijn eisprong en zwanger. Dus rare cyclussen zeggen niet zoveel!

@ Salapio, dus toch onveilige seks gehad :) Ik dacht het al! Maar dan kun je het nu zo zien, of je nu zwanger bent of niet, het is allebei goed.

@ Zeehondje, jij moet nog 9 dagen wachten zie ik, spannend! Gaat het een beetje met je?

@ Pipi, dan woon je heel ergens anders dan ik! Met een lf van 11-13 dagen hoef je nog maar eventjes geduld te hebben. Spannend zeg! Ik ga duimen dat je temp hoog blijft!

@ Sheann, helaas, ook geen drijvende suiker dus :)

@ Loe, lieverd, ging het niet de vorige keer ook zo? Dat je telkens negatieve testen had, en ineens was hij positief? Het kan echt nog hoor! Is het geen idee om alleen te tempen en geen ovulatietesten meer te gebruiken als je er zo onzeker van wordt? Knuffel!

@ MP, knuffel!

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Dees, hopelijk wordt het tweede streepje snel donkerder, dit wachten is altijd vervelend hè?!

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Het wachten is idd het vervelendste :(
    Maar ik moet zeggen dat ik me nu al niet meer zoveel zorgen maak, had eigenlijk mijn ei eerder verwacht. Ach ja, wat niet is kan nog komen he :)
    Vanavond denk ik nog maar even aan de klus, en dan zien we morgen wel of de ovutest positief is.
    Mijn temp. werd trouwens ook steeds lager...

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Dees, dat je temp steeds lager wordt, kan ook juist een teken zijn dat je eisprong eraan zit te komen. Maar een ovulatietest kan zo van de één op de andere dag positief zijn, dus het kan ook ineens heel snel gaan! En geduld is een schone zaak ;)

6. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    thx meiden,

Het klopt idd dat je je lh piek 24-48 uur voor je eisprong hebt, dus kan je ei onmogelijk kort nadat je een posi test heb springen. Wist ik zelf eigenlijk ook wel. Mss een beetje de spanningen van de laatste tijd.

We gaan gewoon weer aan de klus straks :)

7. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Goeieavond meiden ....

@kweb: veel klus plezier ;)

@Mosa: Hoe gaat het met jou ? (misschien heb je het al eerder gezegd, maar ik heb geen energie om alles terug te lezen :( )

Ik had net een positivie ovulatie test ... check album :) Dus ook wij gaan straks klussen !

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Kweb, veel plezier straks :)

@ Ilona, joepie, ook een positieve ovulatietest!
    Met mij gaat het prima hoor! Ik voel me goed en geniet nu al!

9. blommeke

blommeke Actief lid

6 mrt 2009
    470
    0
    0
    Oosterhout
    hey meide zo ff 2 dagen niet echt actief geweest en wala kan het niet eens meer bij houden hahaha was te druk met de verjaardag van me kleine mannetje ;) nou ben ik er weer wat een nieuw alle maal weer

kweb ben blij dat het weer goed is schrok er ff van soms iri dat geplande klussen maar jah hoort er bij he ! hij had vast zijn daggie niet wij gaan vanavond ook aan de klus haha ;) succes eej dat het maar raak mag zijn je verdient het in tussen wel "knuf"

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
  11. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Mogge mEIden,

Hier is weer behoorlijk afgekletst he! haha.
    Gezellig hoor.

Wij waren een weekendje weg en hebben super genoten. Van het weer, omgeving en elkaar. Heerlijk. Nu maar weer aan het werk he, dat gaat ook allemaal door... :cry: ;)

Gaan er nog mensen spannende dingen meemaken deze week?

Ikzelf hoop dat ik vandaag gebeld wordt voor een afspraak bij de FA! :confused:

Fijne dag allemaal!

12. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo nu even wat minder kortaf ...

Goedemorgen!

Kweb en Ilona aan de klus ... veel plezier :D

Dees, irritant he dat wachten op je ei (weet er alles van helaas) ... hopelijk springt ie snel!

Ben benieuwd of het nu echt mn eitje was afgelopen zaterdag ... T zou wel wat zijn hoor, dat we dan uitgerekend op D-day gaan klussen, terwijl we niet aan het klussen zijn :| :)

Hier alles verder prima. Mirre is superlief ... al zijn de nachten zeer wisselend (lang leve de luciferhoutjes) ...

13. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mjaar, leuk een weekend weg! En spannend vandaag telefoontje! Hier geen spannende plannen deze week: leuke dingen doen met Mirre, werken, dat soort dingen ;)

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

@ Kweb, fijn dat het were goed is tussen je mannetje en jou. Nog flink geklust?

@ Ilona, proficiat met je positieve ovu test!

@ Loe, balen van je ovu-testen... *knuffel*

@ all, gister een druke voetbaldag gehad en wij hoefden zelf niet eens te voetballen. 's Avonds nog even bij vrienden langs, dus vandaar dat ik niet hier was.
    Mijn temp vanochtend is weer gezakt en na wat bruinverlies gisterochtend nu helemaal geen verlies meer gehad. Ik heb zelfs wat slijm gespot geloof ik...:thumup: Morgen/woensdag mn mannetje maar eens bespringen... O:)

Liefs, Nijn

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen meiden,

@ Salapio, het zou inderdaad wat zijn als je eisprong zaterdag was! Dan maken jullie nog alle kans :)

@ Maar, ik hoop ook dat je vandaag gebeld wordt door de FA! Wel spannend, als er dan een afspraak staat!

@ Nijntje, zou mooi zijn als je eisprong ergens deze week komt, gelukkig kunnen jullie nu weer klussen!

@ Djaar, jij hebt vandaag weer een fm-meting toch? Duim duim duim dat je eitjes nu écht gegroeid zijn!

@ Kweb, nog wel kunnen klussen gisteren? Ben benieuwd naar je temp vandaag, hopelijk morgen een stijging!

@ Loe, ik ga heel hard duimen voor een positieve ovulatietest vandaag!

@ Susan, hoe is het met jou? Weet je al meer?

@ All, hihi, één van onze katten zit achter zijn eigen staart aan :rolleyes: :) De andere twee zitten naar hem te kijken met blikken van: die is gek :)
    Ik werk vandaag weer lekker een dagje thuis! Ik heb zó belabberd geslapen, en als ik thuis werk kan ik iets langer blijven liggen.

16. Loe

Loe Niet meer actief

Maar: spannend hoor, hoop dat ze bellen vandaag

Salapio: ik hoop ook dat je ei het was!

Mosa: goedemorgen mama in spe! ik heb nog geen idee van de ovutest, je zult t vandaag nog horen ;) temp is wel wat gezakt, maar ja, 0.1, t gaat niet van harte zeg maar!

ooooooooo........gekke katten ..............de onze zat gisteren te meme-en (da's een geluid): het was al donker, en ze zat op de vensterbank in de tuin te kijken. Staart zwiepte heen en waar, sloeg bijna de potten van de vensterbank. Wij erheen, manlief zaklamp gehaald haha. Zat er een piepmuisje, vlakbij.........we hadden wat vogelvoer op een biels gelegd. Mw. Muis had de avond van haar leven. Hoewel ze de zaklamp niet erg op prijs stelde......

17. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ja, heerlijk he?!
    We passen op het huis van ons in de Betuwe, dus heb dan echt een vakantiegevoel...

Vrijdag gaan we weer! :whistle: en met een beetje geluk een mooi eitje dat weekend...?!

18. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Hallo meiden,

@Mp; fijn te zien dat je weer gewoon mee kletst.
    @Salapio; klussen kan altijd (alleen ik en djaarman even niet)
    @Nijn; klinkt positief allemaal
    @Susyq; Spannend ! Het gaat lukken hoor
    @Mosa; die katten kunnen gek doen hoor, die van mij besloot vanmorgen om op ons te gaan liggen slapen (kont op mij, hoofd op djaarman)
    @de rest; ik heb niet de tijd voor iedereen maar ik knuffel jullie allemaal weer een keer en kan melden dat ik hier nog wel even blijf.
    Mijn temp daalt de laatste dagen lekker en blijft ook daar maar de echo vanmorgen wees uit; goed dik slijmvlies (klaar voor innesteling) maar rechts geen eitjes van enige maat en links was het eitje van 11 niets gegroeid.
    Ben dus meteen na de afspraak weer met provera begonnen en ga daarna starten met clomid 100 mg.

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Loe, grappig verhaal van je kat en de muis! Onze katten meme-en ook altijd als er een vogeltje op de schutting zit :)

@ Maar, lekke hoor, die weekendjes weg! Dan ben je er toch even lekker uit!

@ Djaar, balen dat je eitjes nog niet goed gegroeid waren :( Dus toch niet aangeslagen?! Bah, dan moet je nu weer opnieuw beginnen, dat is flink balen!
    Maar hopelijk doet de 100 mg wel z'n werk!
    Knuffel!

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Loe, hopelijk gaat ie snel springen! En irritant eigenlijk dat je alleen maar onzekerder wordt van die ovu-testen ...

Maar, oo wat zalig! Wij zijn gek op wandelen en gingen dus heeeeel vaak weekends en weekjes weg ... sinds Mirre wat minder, maar nog steeds wel zo'n 4-6x per jaar ;)

Djaar, bah wat vervelend ... hopelijk gaat de clomid zn werk doen!

Deel Deze Pagina