Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Hallo allemaal..... nou ik ben er en een stukje blijer als afgelopen week....
    Heb zojuist het ziekenhuis gebeld... en idd door de langereis kan het zaad al slapend/dood zijn voor die bij het ziekenhuis is.....ik heb nu voor 2 dagen een kamertje rereserveerd zodat me man in het ziekenhuis de boel kan produceren..... hij vond het zelf geen probleem hij is werkelijk 360°c gedraait.
    Ik had aan de fert gevraagt wat nu me kansen zijn ze zegt tja op dit moment kan ik weinig zeggen maar uitgaande van je temp en je klus patroon en in het achter hoofd houdend dat de zaadje wel zwemmen zou ik zeggen een 60/40 kans.....
    maar goed ik ga nu echt nergens op hopen.....en zie wel waar het schip strand.

voor wie willen weten is dit mijn kaartje.
    http://www.fertilityfriend.com/home/238950

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Klus,

Mooi dat jullie toch een kamertje hebben weten te regelen.
    Hoop dat ze nu meer beter zaad vinden!

Katten,

Die van mij is ook zo erg!

Heb wel sinds vannacht een soort van Menstruatie kramp dus hoop niet dat ik eind van de week ongi word...

3. Loe

Loe Niet meer actief

Geweldig klussertje! Ik ga duimen voor jullie!

4. Klussertje80

Loe en sam wat vinden jullie van mijn kaartje..... de periode dat ik niet getempt heb is de periode dat ik griep had......toen zat ik dagelijks met een temp van 38,8/39,0

5. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Sammie, dat is GEWOON een innestelingskramp... :) ;)

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Klus,

Ik zou zeggen ei dag 15.

7. Loe

Loe Niet meer actief

denk ook dag 15, nog even twee daagjes geduld, dan zul je het denk ik zeker weten! Duim voor je :)

8. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Goedemorgen meiden,

@klus ik denk ook ei op dag 15 :) wat een goed nieuws zeg dat het aan de reistijd kan liggen. Hoop dat er nu een betere uitslag uitkomt.

@blom, ja vond het zelf ook niet zo leuk, maar gelukkig is het weer goed. Wij hebben eigenlijk nooit ruzie, maar als we ruzie hebben is het ook zo weer goed :) Was de verjaardag van de kleine goed geslaagd? Zal wel druk geweest zijn ;) En jullie gaan vanavond starten met klussen, leuk hoor...nu dan voor het echie :)

@Maar, lekker hoor paar daagjes weg. Hopelijk is de ontspanning goed voor de vruchtbaarheid hihi

@all, tuurlijk hebben we gister nog even goed geklust. Liep niet veel uit, dus was een goede bevestiging dat ik in mijn vruchtbare dagen zit. Heb zo`n klein vermoeden dat mijn ei vanmorgen is gesprongen. Had een hele felle, gemene kramp onder in mijn buik (nog niet eerder gevoelt) en heb nu beetje zeurderig gevoel. Niet echt pijnlijk maar wel aanwezig. Temp was vanmorgen weer iets gezakt naar 36.5 dus een mooi tempdipje. Morgen knalt de temp ineens omhoog :)

9. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
  10. Klussertje80

een vraagje ik zag dat iemand in deze groep een banner had van mijnkalender.net.... nu zit ik daar ook maar ik krijg geen banner... nou ja wel een banner maar die is gewoon leeg.....

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hallo meiden,

Zojuist een positieve ovulatietest gehad :whistle:
    Gisteren nog maar even weer aan de klus gegaan, maar heb daar eigenlijk nog ff een vraagje over...
    Laat ik het zo zeggen dat we bezig waren met ons voorspel en partnerlief kwam iets te vroeg klaar (handjob), nu wilde en kon hij voor een 2e x komen maar vroeg me af of zijn 2e zaadlozing voldoende zou zijn om mijn ei te kunnen bevruchten :oops: ?

12. Klussertje80

nu wilde en kon hij voor een 2e x komen maar vroeg me af of zijn 2e zaadlozing voldoende zou zijn om mijn ei te kunnen bevruchten ?
    =====
    eigenlijk niet zaad heeft 3dagen nodig om weer op kracht te komen

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Niet geschoten is altijd mis, er zitten altijd wel bruikbare cellen in, klopt wel dat zaad een tijdje nodig heeft om op kracht te komen, maar als hij niet nog een 2e maal komt dan is er helemaal geen kans ;) (ervan uitgaande dat ik uit je vraag naar boven haal dat de 1e keer buiten het lichaam was)

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Klopt, 1e keer was buiten het lichaam.
    Hmmz nu begin ik nog meer te twijfelen...wie weet vanavond nog even aan de klus, maar tja is het zaad dan ook wel 'goed' genoeg :( ?

15. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Ik heb wel eens gelezen dat 2 of meerdere zaadlozingen per dag niet goed zijn.
    Maar ik weet niet hoe lang zaad nodig heeft om op krachten te komen. Bij slecht/zwak zaad, spreekt men over om de dag of om de 2 dagen en bij goed/sterk zaad mag er elke dag geklust worden.

maar wel net wat muisje zegt: de 1e keer heeft zowiezo niets opgeleverd, dus kan het allicht proberen. "niet geschoten is altijd mis" (leuke woordspeling) En anders gewoon vandaag nog een keer klussen.

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Eens kijken of manlief vanavond nog zin heeft, hoop het wel.
    Alhoewel ik me afvraag of het nog wel nodig is...begin sinds net een licht steek/krampend gevoel te krijgen in mijn linker onderbuik :rolleyes:

17. Loe

Loe Niet meer actief

gesprongen ei blijft 12 uur leven! Succes vanavond!

18. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Net thuis van m`n werk.
    Even lezen dacht ik, nu zag ik je vraag.
    M`n huisarts had tegen ons gezegt dat we teveel kluste.
    Dus nu mogen we alleen op de woensdag en zondag klussen.
    Nou ja niet persee die dagen maar de ene keer 2 dagen ertussen de andere keer 3 dagen ertussen.
    Dat is beter voor het zaad.
    Misschien heb je hier wat aan.
    Ik ga deze ronde dus eens proberen met minder klussen.
    Is best moeilijk, en vooral voor m`n mannetje.

Groetjes

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @ wops: Bedankt voor je info!
    Ik zie het vanavond wel wat we doen, ook geen idee of mijn mannetje er nog zin in heeft (soms is 'moeten' niet leuk)
    Mocht het zo zijn dat we wel aan de klus gaan dan hebben we het iig geprobeert, 'niet geschoten is altijd mis' :)

20. Loe

Loe Niet meer actief

eh.........luitjes.............ik heb denk ik ook een positieve ovulatietest, geen idee...........eigenlijk, want ik heb alleen sinds deze maand sensitest, voorheen babyboomtest. streepjes zijn denk ik wel even dik, aan de zijkant loopt een extra donker rood lijntje bij de testlijn.....

Maar: we hebben vanochtend geklust! Nou heeft hub goed zaad (getest), zouden we nou vanavond het best weer klussen of pas morgenavond........tja, nou vraag ik het zelf ook, maar punt is dus dat we vanochtend geklust hebben......

Deel Deze Pagina