@ loe: we zitten zo'n beetje in hetzelfde schuitje Ter vergelijking van jou ovutest kun je eens kijken in mijn album, daar heb ik vanmiddag een foto geplaatst van mijn positieve ovutest van sensitest. Advies durf ik je eigenlijk niet te geven , het enigste waar ik nu aan denk is 'je kunt het altijd proberen'.
tja, mijn ovutest is net ietsie lichter, ook zo'n rode lijn erlangs, en dan het roze even donker als de controlelijn........moet ie dan nog donkerder worden? Het gat...........als we het vanavond niet doen en de lijn is morgen nog donkerder, ben ik een beetje bang dat we het toch vanvaond hadden 'moeten' doen............. ?
Ik ken je gevoel. Toen ik ovu-testen gebruikte had ik ook steeds het gevoel van "we moeten NU" Je had vanmorgen nog geklust, toch......? Dat zou goed moeten zijn en misschien kun je morgen nog een keer klussen. Je moet zo ie zo je gevoel volgen. Wij klussen nu dus echt niet meer elke dag, en dat is ook best moeilijk hoor, maar het is het proberen waard. Succes met wat je beslist.
Ik zal straks even een foto maken (na het eten, zo lekker patatkes eten). Ik denk soms omdat ik een laag progesteron heb, dat ik misschien niet zo'n donkere ovutest krijg als de meeste anderen...... kweet alleen niet of als je een laag progesteron hebt, dan ook een laag lh hebt (dus streepje op de ovutest) of dat dat twee van elkaar losstaande dingen zijn........
Ik heb ook nooit een echte posi-ovu-test gehad. Hij was wel donkerder dan de andere keren dan maar nog nooit echt posi geweest zoals beschreven op de bijsluiter. Zou dat iets betekenen? Heb er eigenlijk nooi iets achter gezocht. Mijn testen staan in m`n album.
Misschien dat soort ovutest nog verschil uitmaakt? Ik heb echt geen idee maar hoor soms zulke verschillende verhalen over alle testen
@ Klussertje, hopelijk heeft inderdaad de lange reis invloed gehad op het zaad! Spannend hoor, hopelijk is het volgende resultaat een stuk beter! @ Sammie, nog steeds zo'n mooi kaartje zo te zien! En menstruatiekrampen hoeven niet zoveel te zeggen hoor! Ik heb ze nu ook nog af en toe. @ Kweb, mooi dat alles achteraf gezien toch nog goed getimed was! Ik duim voor een hoge temp morgen! @ Dees, ik denk dat het zaad ook de tweede keer wel goed is hoor, maar ik denk wel minder dan de eerste keer. Maar misschien vanavond voor de zekerheid nog maar een keertje! @ Loe, zie je, zo ineens een positieve ovulatietest Mooi zo! Ik zou morgenavond pas klussen, was het niet zo dat de vorige keer je eisprong pas twee dagen na je positieve test was? Maar gefeliciteerd in ieder geval
ga m over een kwartiertje ongeveer in mijn album zetten. Heb nieuwe fototoestel besteld, maar heb mijn best gedaan. beter dan dit krijg ik m helaas niet op de foto. Willen jullie dan even kijken?
@Mosa; balen dat je zo slecht slaapt. Gelukkig kan je thuis werken! @djaar77; ik heb deze cyclus voor het eerst gonal-f gepsoten en dat is echt megaspul. Binnen 5 dagen spuiten (op dag 9 van de cyclus) al ruim 20 mm! Misschien als dit middel niet werkt bij jou dat je dan dit ook mag gaan gebruiken. @ klussertje; wat fijn dat je man helemaal weer met alles mee wil doen en niet moeilijk meer doet. Je moet er toch samen doorheen, door zo'n periode. @kwab; hopelijk hebben jullie idd op het juiste moment geklust en schiet die temp morgen omhoog @ Dees; het duurt idd even voordat het zaad weer helemaal optimaal is. maar als je man echt goed zaad heeft zit er bij de tweede keer misschien ook nog wel een goede zwemmer bij! En na een positieve ovutest duurt het toch nog een dag ofzo voordat je eitje echt springt? Ik zou het dus vandaag of morgen gewoon nog een keertje erop wagen. @all; hier geen echte bijzonderheden. Wel vorige week opeens midden in de nacht wakker. Een korte echt pijnlijke steek rechtsonder in mijn buik. Was ook zo weer weg en twee ochtenden later echt een half uur een constante steek/kramp helemaal onder in mijn buik (baarmoeder)? Het is in ieder geval niet mijn eisprong (heb pregnyl gespoten), maar misschien zoek ik er weer teveel achter en is het gewoon een soort buikkramp geweest ofzo. Heb volgens mij ook weer obstipatie dus.... Jullie horen het volgende week wel! LIEFS
Hey loe meis, Kan het zijn dat het uploaden niet goed gelukt is? Ik zie um namelijk niet Meestal als ik denk bij mijn testen "ah die is posi" word ie de volgende dag nog donkerder. Dus ik zou nog wel doortesten als ik jou was en dan heb je wat meer vergelijkingsmateriaal. Maar die donkere rand is wel een goed teken hoor, heb ik ook altijd Je hebt vanmorgen nog geklust he, dan zou ik morgenochtend nog een keer klussen en de ochtend daarna. Dan heb je in elk geval nog dagelijks geklust en hoef je niet 2x daags. Mocht je ei morgen springen en je klust sochtends, heb je nog goede kans dat de zwemmers liggen te wachten op het moment dat je ei springt. @moos, ja ben zeker blij dat alles toch nog goed is gekomen qua planning ovutest was net weer nega dus ik denk echt dat ie vanmorgen is gesprongen. Vanavond nog een keer klussen en dan vind ik het wel goed geweest deze ronde (wat betreft klussen voor de beeb) Verder in deze maand gewoon wanneer we zin hebben. "Klusrust" kan in elk geval zeggen dat ik mijn ei goed gevoelt hebt. Heb net nog even na zitten denken, was niet echt een steek ofzo, meer een bommetje was ontplofte heel kort. Nouja, moeilijk om uit te leggen, maar heb wel de hele dag al "eipijn" voor zover je het pijn kan noemen. Vanavond mn aangifte laten doen door mensen van de bond, dan is het lekker gratis LOL Verwacht niet dat we wat terug krijgen, maar zou wel fijn zijn als we ook niets terug hoeven betalen. Nou meiden, spreek jullie vanavond weer.
@zeehondje, aan je banner te zien zou ik ook zeggen je ei, maar als je zelf zegt dat het niet kan hhhmmm geen idee wat dan....afwachten maar. Ik weet wel dat sinds ik gestopt ben met de pil en voor een beebje ga, ik elk pijntje en steekje voel. Merk gelukkig wel dat ik er niet zo heel veel aandacht meer aan besteed.
Ik heb inderdaad ook altijd wat achter al die steekjes, pijntje enz. gezocht. Maar telkens was geen één van die pijntjes een zwangerschapspijntje. Daarom ben ik na vele ronden daar niks meer achter gaan zoeken. Maar nu ik ben begonnen met hormonen lijkt het of alle onzekerheid weer terugkomt. ja, nu heb ik weer meer kans en nu gebeurt er weer wat anders in mijn lichaam, dus misschien nu dus toch? Snappen jullie mijn gevoelens nog. Nou ja, we zien wel! Vraagje; kan je eitje springen door Pregnyl en kan er later nog een eitje springen? Wat toen nog niet groot genoeg was?
Kweb, dank voor het kijken. Morgenochtend gaat helaas niet lukken, daarom twijfel ik ook zo of het vanavond dan nog een keer gaat gebeuren of pas morgenavond........ Fijn dat jullie rustige periode is aangebroken! (qua klussen dan he) Mosa, je hebt gelijk hoor dat meestal twee dagen na mijn eerst ovutest mijn ei springt, alleen was dat met babyboom, nu heb ik sensitest, dus geen idee of ie nu op zijn donkerst is....
@ Zeehondje, lastig inderdaad al die kwaaltjes en klachtjes! Je weet dat het in 99% van de gevallen niets zegt, maar toch denk je er over na. @ Loe, misschien is je test morgen wel nog donkerder en dan positief?! Ik zou in ieder geval vanavond niet klussen, maar morgenavond nog een keertje. Oh, ik lees nu dat jullie morgenavond niet kunnen klussen Morgenochtend wel of dat ook niet? Als dat ook niet kan, zou ik misschien toch vanavond nog maar weer een keertje klussen. Lastig hoor, maar fijn dat hij er nu toch echt aankomt! @ Kweb, ook weleens fijn dat je je eisprong gevoeld hebt! Ik heb dat nog nooit gehad. Nu kun je inderdaad al weer bijna op het wachtbankje, en dan maar weer duimen op een goed resultaat! Handig dat je de aangifte kan laten doen! Wij doen het altijd zelf, maar sinds we twee jaar geleden een huis gekocht hebben, is het toch iets ingewikkelder allemaal. @ Suzy, alvast heel veel succes morgen, hopelijk kan de IUI doorgaan (of wordt het sowieso gedaan?)! Ik ga voor je duimen!
Loe, ik vind het lastig om te zien, vooral omdat ik zelf nooit een positieve ovulatietest heb gehad, dus ik heb er weinig ervaring mee. Omdat het teststreepje lichter is/lijkt dan de controlestreep, dacht ik dat hij morgen misschien nog iets donkerder zou zijn. Maar ik weet het ook niet hoor! Oke, ik dacht dat jullie morgenavond niet konden klussen Dan zou ik dat doen! Uiteindelijk ben ik zwanger geraakt in een ronde van om de dag klussen en niet van iedere dag rond mijn eisprong klussen. Of dat wat zegt weet ik niet, maar het hoeft dus niet per sé iedere dag!
Hey meiden, Loe, is je test al iets duidelijker nu die is opgedroogd? moos, ja tis wel gek om je ei te voelen. Maar ben blij dat het gebeurd is. Hopelijk morgen een flinke tempstijging. Vind de 37 toch leuker dan de 36 Ik deed ook altijd de aangifte zelf, maar nu met de FNV is het een stuk makkelijker. Die mensen weten nog wel eens trucjes van wat je extra kan aftrekken. Helaas voor ons moeten we 120,- terug betalen. Maar op zich, vink ik het wel meevallen.
Mosa, mooie banner en plaatje hoor! Kweb, tja..........ik doe morgen nog maar s een testje. Heb wel pijn in mijn linker lies.........dan twijfel ik weer of we toch niet beter vanavond kunnen.........maar ja, als je mosa ziet met om de dag klussen .........