@ Kweb, *BLAAS* *BLAAS* En 120 euro is wel zonde! Maar gelukkig vind je het meevallen! @ Loe, je moet doen waar je je prettig bij voelt, maar na vanochtend is het denk ik echt beter om morgen weer te klussen!
lastige he meis....anders gewoon doen wat je gevoel je ingeeft. mosa haha ik dacht huh, een nieuwe? die had ik net toch niet gezien.... Zie ik daarna pas dat jij het bent haha Nou moet ik weer even wennen aan je nieuwe plaatje hihi
Kweb, ik hou van afwisseling Ik kwam de site www.kroam.nl tegen en daar kun je dus avatars maken met je naam erin. Er zaten best leuke plaatjes bij!
Goedemorgen! Hoe gaat het hier? Hier vanochtend beroerd opgestaan... Heel de nacht warm gehad, wat misselijk en buikpijn. Eerst dacht ik aan blinde darm maar als ik daar druk doet het niet pijn.
http://www.fertilityfriend.com/home/salapio Het kruis is daar ... precies om D-day ... RAAK KLUSSEN, toen we Mirre verwekte hebben we ook niet iedere dag geklust. Om de dag/2 dagen
Goedemorgen @ Sammie, je hebt een geweldig kaartje! @ Salapio, één keer kan genoeg zijn... *duim, duim, duim* @ Loe, als ik jouw verhalen zo hoor, ga ik nooit aan ovu testen beginnen... Volgens mij word je er alleen maar onzekerder van... Je test lijkt positief.... @ Kweb, wat is je temp? @ Zeehondje, succes met wachten... Pijntjes en kwaaltjes zijn erg vervelend, want je zoekt er vrij snel wat achter. @ All, vanmorgen weer een 'normale' temp. We hebben afgesproken dat we morgen weer gaan klussen... En wanneer (volgens de calculator) springt mn ei... donderdag. Gewoon heel toevallig
Goedemorgen allemaal, Moos, ow leuk. Ik ga thuis even kijken, kan um op mn werk niet openenen. Sammie, ik ga er vanuit dat je een mooie temp hebt, ook dat plaatje krijg ik op mn werk helaas niet te zien Nijn, je bent lekker bezig zeg precies goed "gegokt" Salapio, mooi kruis hoor all, mijn temp vanmorgen 36.8 als ik morgen en overmorgen ook 36.8 heb, krijg ik een mooi kruis op dag 21 gaat de goede kant op. Gister nog een laatste keer geklust en nu ist klaar Merkte dat mannetje een beetje ertegen op ging zien, dus ben wel blij dat het nu even niet meer hoeft. Ik ga aan het werk, tot later xx
Fijn he, als het 'verplichte' er weer vanaf is. Ja, heel toevallig . Nu maar eens zien of je na een MA inderdaad extra vruchtbaar bent... Werk ze!
Mogge mEIden! Loe, jouw testen worden vandaag knallerderknal! Let maar op... Sammie, balen dat je zo'n slechte nacht hebt gehad moppie. Doe rustig aan en luister naar je lichaam! Knuf Mosa, je hebt jezelf weer mooi opgepimpt! haha. Well done! All, ik heb ook een beroerde nacht gehad. Onwijs aan de race , dus vaak het toilet gezien, zullen we maar zeggen... Mijn ovutesten zijn nog niet posi, maar ik denk dat het wel snel gaat komen... Heb nl. veel meer zin in sex rond de vruchtbare periode! Heb trouwens nog nix van de FA poli gehoord, wanneer ik kan komen. Ze zouden nl. bellen voor een afspraak. Iemand een idee hoe lang dat kan duren? Mooie dag allemaal!
@Maar; Zelf bellen ! @Loe; het zit eraan te komen @Salapio; Jij bent straks gewoon zwanger @Nijntje; klusserdeklus @Kweb; hopen dat het genoeg was dan maar @Mosa; goeie nieuwe look, staat je goed @all; mijn temp stijgt weer maar ik weet dat het door de provera komt. Ik baal er nog steeds behoorlijk van dat mijn lichaam dus echt niet functioneert zoals gehoopt.
Hoi meiden, daar ben ik weer. Toch ongie geworden gister, gelukkig maar, want niet ongie en neg. testen word je ook niet vrolijk van. We gaan nu gewoon weer door naar de volgende ronde. Hier nog zwangere bij gekomen?
Je kaartje zag er zo mooi uit... Balen, maar inderdaad nega testen en niet ongi is helemaal niks. Hier verder geen zwangeren bijgekomen, toch meiden? Alleen zijn er wel wat eitjes gevonden of onderweg. Worden dus weer spannende weken... @ Djaar, wat vervelend dat je lichaam je zo voor de gek houdt. Dikke knuffel! @ Maar ik zou gewoon bellen. Heel anders, maar toch ook niet: ik zou terug gebeld worden door de makelaar, maar tot op heden nog niet. Nu net gebeld en we hebben een bezichtiging gepland voor a.s. maandag! Liefs
Hallo meiden..... hmm mijn temp is weer naar beneden gekukeld..... vanochtend heeeeeeeeeeeel veel kramp in me buik.... gistere avond voor het slapen gaan van dat witte doorzichtige draadjes slijm.... en ff gekeken of me mannetje nog wat puf had.... en dat hadden we maar nu me vraag dat draatjes slijm hoe zet ik dat op ff?
ohw susan wat balen dat je toch ongi geworden bent had zo'n goed gevoel er bij maar ja de testen wilde niet positief worden... Dees..... een heel ander vraagje. jou avarter waar komt die vandaan? het lijkt naamlijk op een plaatje van neopets....
goedemorgen! @ Salapio, mooi hoor, wat een stijging zeg! @ Nijn, het ziet er goed uit.........heb er een goed voorgevoel bij! Ovutesten en ik........misschien ligt t wel aan mij en niet aan de ovutesten @ Sammie; ben jij niet gewoon zwanger meid! Volgens mij wel! Heb je daar zelf al aan gedacht? @ Kweb, volgens mij gaan we weer gelijk op, gezellig! @ Djaar, houd moed meid. Het is voor het goede doel moet je maar denken. @ all, sorry voor wie ik vergeten ben. Nog geen ovutest gedaan, wel geklust gisteravond haha. Vanavond en morgen toch ook nog maar een keer. Manlief had over 100 miljoen zaadjes in zaadtest(mogelijke probleem ligt bij mij.... ) dus dan zal drie dagen achter elkaar toch wel kunnen denk ik.......(aan de andere kant is zo'n zaadtest ook een momentopname natuurlijk). Groetjes en tot straks!
Hey, leuk Nijn! Ben benieuwd! Ik had vrijdag al gebeld, maar toen zeiden ze dat de dokter de verwijsbrief moest faxen en dat ze daarna contact met mij op zouden nemen. Ik de HA gebeld en die assistente wist dat niet, maar zou het gelijk doen. Wacht vandaag nog ff af... pfff (ben het laatste jaar een kei geworden in afwachten... hahaha)
Ik heb er zelf ook een heel goed gevoel over... O oh, als ik nu maar niet door ga slaan.... Aan het klussen kan het bij jou deze ronde niet gelegen hebben... Ik ga nu even in de tuin werken, het is lekker weer. Tot vanmiddag! Groetjes
Volgens mij zijn we allemaal erg goed geworden in wachten, al blijft het super vervelend. Dan zou ik ze vandaag nog een kans geven en dan morgen meteen gaan bellen (als ze tenminste nog niet gebeld hebben). Wij weten dat de mensen van het huis wat we gaan bekijken al iets anders gekocht hebben... Dus dat is in ons voordeel. Ook hebben ze nog neit veel kijkers gehad. Het is een 2 kapper, met 3 grote slaapkamers op de 1e verdieping en een zolder met mogelijkheid voor nog 2 kamers. Verder een grote garage met veel opbergruimte... Ik zie het al helemaal zitten (alleen moeten we ons huis natuurlijk ook nog kwijt...).