Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    @Marieke15: jammer dat je temp is gezakt…. :(

@Wies: spannend, hopelijk is het raak! Wel balen van je thermometer…

Waarschijnlijk heb je gelijk met die wachttijd, maar ik ben bang dat ze het onzin vinden. Bij Sterre hebben we er een jaar over gedaan om zwanger te raken, maar toen waren we er niet zo actief mee bezig. We hebben toen veel rondes gemist. Na het overlijden van Sterre ben ik gaan temperaturen. Toen ben ik in 6 cycli zwanger geraakt (mk) en nu ben ik 4 cycli bezig geweest. Dus eigenlijk vind ik dat we het weer 6 cycli zelf moeten proberen. Misschien wacht ik nog 1 cyclus af en ga ik dan vast een afspraak maken met de ha om naar de gyn doorverwezen te worden. Maar we zijn ook al bezig met een klinisch geneticus om te kijken of we meer aanleg hebben voor miskramen en chromosoomafwijkingen. Dus de ha zal wel vinden dat we eerst dat onderzoek af moeten wachten. En ja, ook daar is een wachttijd… :(

@Tijgertje: wat spannend, daar moet toch een goed eitje tussen zitten, zou je zeggen.

@Molly: leuk, Tinkers! Jouw kaartje blijft vreemd. Hopelijk snel duidelijkheid. Fijne vakantie!

De eisprong vindt plaats op de laatste dag van de lage temperatuur. Jij hebt nog goed geklust, hoor. Als je temp tenminste door blijft stijgen. Hij is nu pas 1 dag hoog.

2. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    meiden ik heb enigsinds goede hoop deze maand en waarom dat zal ik zeggen mijn gezicht is weer zo mooi egaal, precies hetzelfde als toen ik de voige 2 keren zwanger was, dus hopelijk is het een goed teken. En ik vind dat ik maandag pas mag testen dan is mijn nod als ik van mijn langste cyclus uitga. Wij mogen trouwens ook in juni terugkomen als ik nog niet zwanger zou zijn, maar ik heb ook hetzelfde gevoel als jou aquilegia dat je eerst zoveel rondes moet proberen en dat ik dan pas weer terug ga, maar zo hebben zij het dus al voor mij berekend.

xxx joyce succes iedereen

xxx Joyce

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Goeiemorgen!
    Jent, spannend... Hoop dat je maandag een mooie test met 2 strepen in je hand hebt!
    Marieke15, balen dat je temp zo gekelderd is :( Maar geen bloed....
    Aquilegia, hele dikke knuf! Ga pas als jullie er zelf klaar voor zijn, maar houd inderdaad rekening met de wachttijden (wij nu zelfs 4 weken voor zaadonderzoek! :-?)
    Mieke, hoe is het met jou?
    Molly, hoop dat je Freesia d'r voorbeeld gaat volgen ;). Geef Peppep een dikke knuffel van me (ken haar van het SMEP-topic) en wens 'r heel veel beterschap!

Ik ben echt koning rare-kaartjes-creeëren aan het worden geloof ik... wéér koorts rond mijn ei :-? had al iets van 4 jaar geen koorts gehad / geen griep. Nu van de 4x tempen al 3x rond mijn ei koorts :-? Wel een + ovutest vanmorgen, dus dit keer geen weigerend eitje...
    Kaartje ziet er wel erg komisch uit nu:

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik hoop dat het raak is, Jent!

@Miepie: ik zou fever aankruisen en/of je temp op discard zetten als je echt koorts hebt. Wel balen!

5. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Ik heb ze allebei al op discarded gezet nu. Denk wel dat FF erg veel moeite gaat krijgen mijn ei te vinden ;). En baal zelf ook dat ik nou morgen niet met zekerheid kan zien of mijn ei is geweest of niet :-?

6. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland

mijn kaartje is vaag...
    misschien dat mijn temp hoger is geweest door de nachtdiensten die ik moest werken. Ik heb toen s'middags bij het wakker worden getempt na hetzelfde aantal uren slaap als s'nachts.
    Mijn temp daalde gister ineens weer naar 36.5 en vandaag is ie weer 37.0

vreemd

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Innestelingsdip?

8. jootje24

jootje24 VIP lid

11 mei 2007
    6.053
    0
    0
    verzorgende IG
    Friesland
    ik weet niet hoor miepie..
    misschien klopte mijn temp wel niet na die nachtdiensten en heb ik nu pas mijn ei...

9. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Hallo meiden,
    Het is lang geleden dat ik hier ben geweest. Maar ben hier wel vaak actief geweest.

Ik zou willen zeggen voor de meiden die al lang bezig zijn: geef de moed niet op!

Ik had het zelf ook al zo'n beetje opgegeven toen ik plotseling zwanger was!

Groetjes Evi

10. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    na hoeveeld rondes was jij zwanger?

11. Evi27

Evi27 Actief lid

15 nov 2006
    289
    0
    0
    Na 11 rondes

12. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Super zeg!
    Zelf zitten we nu in ronde 9 en toch ga ik al een beetje twijfelen, gaat het wel lukken?!
    Maar als ik dan zie dat anderen ook op de 'gewone' manier zwanger worden na wat meer rondes doet je dat wel goed.
    Het gaat gewoon lukken bij ons, daar blijf ik in geloven!

veel plezier tijdens je zwangerschap, geniet ervan...

13. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ja, dat geeft weer moed. Het is het resultaat dat telt!

14. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    de moed niet opgeven, bij ons heeft het ook een hele tijd geduurt

15. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ik heb net maar een nieuwe thermometer gekocht van hetzelfde merk als mijn oude, om te checken of ie hetzelfde aangeeft als de andere. erg hè

16. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ach, erg.... dat zou ik ook kunnen doen. :) Ik kan het me dus heel goed voorstellen.

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wies, je wilt toch zekerheid. Ben benieuwd of het verschil uitmaakt morgenochtend.

Miepie, lief dat je naar me vraagt :D
    Het gaat goed. Door het plannen van onze vakanties voor dit jaar heb ik mijn gedachten even lekker van me af kunnen zetten.

En dat heeft als gevolg dat ik er nu zo over denk;
    Het is fijn als ik zwanger raak, nu op hele korte termijn zal het er niet in zitten en hoeft ook niet gezien onze vakantie plannen.
    Zou dan minder goed uitkomen.
    Als het gebeurt is het beepje van harte welkom, en ik hoop dat het de komende tijd spontaner gaat.
    Onze relatie is gewoon het belangrijkste nu en in de toekomst.
    We zijn volgende maand 10 jaar saampjes en in 9 jaar geen kinderwens gehad en ook gelukkig.
    Dus het geluk moet nu niet in eens allemaal afhangen van een beepje.

Verder gaan we dus in mei lekker 7 dagen naar Athene, vast al gezegd.
    En in sept. 2 weken naar (weer haha) Griekenland.
    We krijgen dan in de eerste week 4 volle dagen zeilles en hebben wat dagen om te relaxen of het eiland (Lefkas) te bekijken.
    Na die week gaan we een week Flotielje zeilen, dan zeil je dus in je eigen zeilboot met een groep en er is ook een boot met leiding er bij.
    Dan zeilen we dus langs allemaal mooie Griekse eilandjes.
    We hebben er zo'n zin in. Liever morgen al dan wachten, haha.

Nu waren we net bij mijn schoonouders, hebben die plannen om het gezin en aanhang een week Aruba te doen omdat moeders 60 wordt en ze 40 jr getrouwd zijn.
    En wat denk je dat waren ze van plan in september, haha.
    Gelijk met ons dus. Wat een luxe probleem voor ons, maar we zouden het erg jammer vinden als ze zonder ons gaan.
    Hopelijk kunnen ze het wat verder schuiven.
    Maar wat een luxe dan 3x met vakantie, heerlijk zeg.

Sorry, heel verhaal geworden :oops:

18. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    De gyn wilde geen echo maken en de curr was op 19 december dus mijn lijf mag nu wel weer eens normaal gaan doen. Ik temp gewoon door. Heb iets minder tijd dan jij ;)

19. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Hierna ga je het zelfde doen met ovulatietests.
    En zwangerschapstests :D

20. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    Molly, ik snap ook niets van je kaartje, want je zou idd toch een ei gehad moeten hebben zo aan je temp te zien. Maar ik hoor ook wel vaker dat meiden nog later posi testen. Sommige pas na 3 weken en die hebben ook gewoon een gezond beebje gekregen. ik hoop dat dat zo is en dat je niet alsnog ongi wordt en idd je leeftijd gaat nu natuurlijk ook een rol spelen. Nou heel veel succes ik duim voor je.

xxx Joyce

Deel Deze Pagina