Goedemorgen, @ Sammie, wat een superkaartje! Ik weet dat je eerder mooie kaartjea had, maar ook weleens zo mooi? @ Ilona, jouw eisprong is ook alweer geweest of springt vandaag zo te zien! @ Salapio, zou wel een stunt zijn om nu zwanger te zijn @ Nijntje, mooi dat je temp normaal is! Hopelijk springt je ei inderdaad donderdag! Spannend, jullie huizenjacht! Maar dat die mensen al een nieuw huis hebben gekocht, is inderdaad een groot voordeel. Maar jullie zitten zo te lezen met hetzelfde probleem? @ Kweb, joepie En super geklust! Fijn hoor! @ Maar, balen dat je zo'n beroerde nacht hebt gehad! Hopelijk heb je snel een positieve ovulatietest! Hopelijk belt de FA of de assistente snel! @ Djaar, het is ook logisch dat je baalt van je lichaam! Nu ben je nog niets opgeschoten met de clomid, maar hopelijk slaat de hogere dosis wel aan! Hoe is het eigenlijk met de jeuk? Al wel minder? @ Susan, wat balen zeg Er zijn helaas geen nieuwe zwangeren bij gekomen, wordt wel weer tijd @ Klussertje, spannend, kan een eisprongdip zijn natuurlijk! @ Loe, gewoon klussen wanneer jullie zelf willen! @ All, ik heb wel een half uur over dit berichtje gedaan Telkens kwamen er weer collega's binnen lopen, dus ik ga maar snel verder!
@Mosa; de jeuk is dus waarschijnlijk ontstaan door het gebruik van glijmiddel tijdens de echo's ?!?! Inmiddels heb ik creme gekregen en was er na twee dagen geloof ik vanaf. Smeer nog maar even door (samen met mannetje die helaas ook wat last kreeg). Klussen 'moeten' we nu niet omdat de ongi opgewekt gaat worden dus de zaak kan goed tot rust komen. Maar ik ben zo blij dat het nu over is ! Nu zo snel mogelijk ongi en aan de clomid 100.
@all ongi is voorbij dus kan weer aan de klus! Jeeh! Haha ik ben zo blij als een kind met mn tempkaartje. Ik weet het het slaat nergens op, maar dat was ik ook toen ik voor het eerst een positieve ovutest had hihi! Ben erg benieuwd hoe mn tempkaartje zal zijn deze maand en of het klopt met wat ik denk. Ben af en toe flink aan het neuzen in jullie kaartjes om ervan te leren. Sorry! @Mosa leuke avatar heb je. Ben je ook zo gek op katten? Wij hebben 2 katten. Een zwarte van 3 jaar en een kleine rooie. En die is zooo leuk! @Kweb lekker geklust hahah! En nu weer op dat verdomde wachtbankje meid. Mn duimen draaien voor je. @Nijntje spannend dat jullie er weer voor gaan. Je hoort wel vaak dat mensen na MK extra vruchtbaar zijn. Ik hoop dat het weer snel zo mag zijn voor je! @all nog een keer Ik ben nieuwsgierig. Hebben jullie mensen in je omgevind al verteld dat jullie bezig zijn. Wij waren van plan om het voor ons te houden, maar mn vriend heeft het tegen zn beste vriend gezegd en ik tegen een collega en een vriendin. Ben toch wel blij dat ik af en toe bij hun even kan kletsen!
Wij hebben ons huis nog niet te koop staan, maar wij weten al een paar mensen die interesse hebben. Vandaar dat wij eerst iets anders willen kopen (ja, ik weet het, vreemd in deze crisistijd). Nu weer hard aan het werk!
Ik had ook al tegen een paar mensen verteld dat we met de pil gestopt waren. Ik wilde het ook gewoon kwijt. Mijn mannetje is heel erg goed in het bewaren van geheimen, die heeft het dus tegen niemand verteld. Het wordt nog moeilijker als je dadelijk zwanger bent. Ik wilde het wel van de daken schreeuwen. Uiteindelijk bleek het maar goed dat ik het nog niet had geschreeuwd...
nu ik in de mmm zit heb ik wel bij meer mensen kenbaar gemaakt dat we bezig zijn, helpt me om door de dagen te komen soms. ook het forum is daar een goed voorbeeld van.
Zo, iedereen is lunchen, dus ik kan weer even hier spieken Ik ben vandaag voor het eerst een beetje misselijk, dus ik dacht ik blijf mooi op mijn kamer lunchen. @ Djaar, fijn dat de ergste jeuk achter de rug is! Fijn dat jullie nu inderdaad even niet hoeven te klussen. @ Nonja, fijn toch dat je meer zekerheid hebt met tempen! Ik heb zeker wat met katten, we hebben er 3 (en ook nog twee konijnen). Heerlijk vind ik het, altijd gezellig thuiskomen! Mijn ouders wisten dat we bezig waren om zwanger te worden, en verder 3 collegaatjes. Verder niemand, we wilden het voor andere mensen toch voor onszelf houden. Maar ik vond het wel fijn dat een paar mensen op de hoogte waren! @ Nijntje, fijn om te weten dat andere mensen interesse hebben in jullie huis, dat scheelt al! Hopelijk is dit huis helemaal naar jullie zin! In welke regio/provincie woon je?
Ik woon in Noord Oost Brabant, dus in de buurt van Gelderland. Erg gezellig hier en alles behoorlijk dichtbij; vliegveld eindhoven/dusseldorf, snelwegen A50/A59, leuke winkelsteden; Nijmegen, Arnhem, Den Bosch en natuurlijk flink carnavallen!
whoe wat een hoop geschreven alweer. Lees even de vraag wie al weet dat we zwanger willen worden. Eh....mijn ouders, mijn broer en schoonzus en de zus en zwanger van mijn man. Verder 1 vriendenkoppel van ons. That's it...... Ik heb plaatjes geupload: wie zei ook alweer dat ie vandaag nog postiever zou zijn? =D>
Hallo dames, Daar was ik weer Zit ik er nu naast of snap ik er echt ff niks meer van: ovu-test van net was niet meer positief, 2e streepje was nauwelijks zichtbaar en mijn temp. was vanmorgen ook nog eens lager? Heb ik mijn ei nu wel of niet gehad?
@Djaar ik kan me voorstellen dat je mensen op de hoogte hebt gebracht. In de MMM is niet niks. Ik zou daar ook over willen praten. Ben je onder behandeling vanwege onregelmatige cyclus? Als je geen antwoord wilt geven snap ik dat hoor! @Nijntje oeh spannend nieuw huis op het oog. Leuk dat je al potentiele kopers hebt voor je eigen huis. Dat word stevig onderhandelen, zeker als je weet dat bewoners al een nieuw huis hebben gekocht. Succes meid! @Mosa ook een gezellige beestenboel heb jij dus. Ik vind het ook altijd zo gezellig. En ik ben veel alleen, dus altijd iemand om tegenaan te l*llen haha! @Loe heb even gekeken naar je testjes. Ik heb het idee dat ie nog wel iets donkerder kan, maar vanaf een foto is dat altijd zo moeilijk beoordelen. In mijn album staan ook nog ovutestjes. Misschien dat je vanavond nog een keer kan testen om te kijken of ie donkerder kan.
Als ik kijk naar je foto zeg ik die was echt positief! Vanaf tempen heb ik nog niet zoveel verstand. Dus ik zeg eitje is geweest.
Aan de hand van die testen zou ik ook zeggen dat ik mijn LH piek heb bereikt, maar tot op heden nog niks gevoeld dat mijn eitje gesprongen is. Ik heb even een foto gemaakt van de ovu-test van vandaag, zie album.
Ik vind die van vandaag ook echt positief. Heb je wel last gehad van vruchtbaar slijm? Daar merk ik het meestal aan en niet zozeer dat ie springt. Volgens mij zijn er genoeg meiden die dat niet voelen. Edit: ik zag dat je al een test vandaag had gedaan, sorry!
ahum, that would be me Hartstikke goed loe...die 2e foto (waar je ze onder elkaar hebt liggen) daar zie je um heel duidelijk. En loe, bij sommige meiden word ie gewoon niet zo donker. De mijne van deze rond waren ook vrij licht, maar toch is mn ei geweest.......
@ Nonja: Ik heb zeker wel 'last' gehad van vruchtbaar slijm, maar moet zeggen dat dit heel wisselend is per dag. Op zich kan mijn ei nog springen, theorie heeft het er vaak over dat je ei kan springen binnen 24 tot 48 uur na een positieve ovu-test. We wachten dus maar weer af
Nou - daar komen de wachtweken weer ... IUI was deze keer best pijnlijk. Mijn bmm ligt gekanteld schuin naar achter en ze kunnen niet goed bij de ingang dus het is iedere keer frummelen met tangen en pincetten enzo. Hubbie begint nu ook te begrijpen dat als de gyn het al moeilijk heeft om dat slangetje in te brengen, dan kunnen zijn zwemmers al helemaal niet op de natuurlijke manier de ingang vinden. Maar goed 1,8 mil. propulsieve zwemmers. 1-0 voor hubbie, die wist namelijk wat propulsief was - propulsief betekent simpel gezegd zaadcellen die zwemmen; met hun staart bewegen. Je moet het maar weten hoor . Voldoende in ieder geval. En nu maar hopen ... en duimen ... Ik weet al wel dat wanneer deze cyclus ook niet lukt, ik volgende cyclus met Menopur ga beginnen ... krijg ik nog prikles ook @ all: ik hoop vanavond even bij te lezen. Het is druk op de zaak nu dus ik kan het nu niet even doen.
hi meiden! Mijn temp is mooi gestegen en heb een duidelijke eisprong gehad (puur natuur!), dus nu maar weer afwachten... Ik heb een theorie waarvan ik benieuwd ben wat jullie ervan denken: mijn temp is na mijn eisprong meestal tussen de 36,9 en 37,1.... alleen in de cyclussen dat ik zwanger was (2x) was mijn temp ook hoger: 37,3 Zou het zo zijn dat je temp iets hoger dan normaal is als je zwanger bent?