Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Klussertje; wat geweldig ! Als jij de boodschap er nu niet doorkrijgt dan kun je altijd zijn baas inschakelen hihi

2. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @Sammie pfpfpfpffpffffff

3. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Klussertje; wat geweldig ! Als jij de boodschap er nu niet doorkrijgt dan kun je altijd zijn baas inschakelen hihi
    =====
    volgens mij gaat hij er niet meer tegen in... denk dat gistere het gesprek met de baas al goed genoeg was :p

4. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Loe, mooie snoekduik vandaag!
    Denk dat je ei vandaag dus springt en morgen je temp omhoog vliegt!

5. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Nou, dat het een beetje moeilijk lezen is, als je het niet zelf hebt meegemaakt... Snappie?

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Goedemorgen meiden :D

Mijn temp is gestegen :whistle:
    Gisteren nog even flink aan de klus gegaan, mannetje vond het helemaal niet erg :)
    Dus ik denk dat ik maar op het wachtbankje aanschuif ;)

7. 1984

1984 Niet meer actief

goedenmorgen allemaal!

Mijn temperatuur deze maand is wat raar aan het doen maar ik check nu mijn vruchtbare periode maar aan mijn cervixslijm :oops: Kan nu ff niet anders helaas.

Succes allemaal!

Groetjes

8. Klussertje80

Nou, dat het een beetje moeilijk lezen is, als je het niet zelf hebt meegemaakt... Snappie?
    =====
    ohw zo ja ik snap hem :)

9. Loe

Loe Niet meer actief

hahaha, maar, ja mooie snoekduik he! Maar ik vlieg nooit er omhoog hoor, ik sukkel een beetje........of struikel..........net hoe je t wil noemen.

Mosa, wat doen die apen nog steeds bij jou?

Eh........niet verder vertellen..........maar ik ga straks een tuinbroekje ophalen, via marktplaats.......zo leuk! gek mens ben ik soms.
    :)

10. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ah, leuk... zwijmel...

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Als mijn temp nu al zakt, is het dan al einde kans?

12. Klussertje80

hoeft niet..... maar ik zou het wel in je achterhoofd zetten dat het weer einde oefening is.
    Ik voel me op dit moment eigenlijk best wel raar..... en zit zo nog eens over allerlei dingen na te denken.... en moet eigenlijk gewoon wat huilen.... ik begin nu pas echt door te krijgen dat zo het er nu naar uit ziet "gewoon" zwanger worden er niet inzit voor mijn man en mij... en dat benauwd me wel..... wat kan ik nu allemaal gaan verwachten wat is de bedoeling... HOE MOET IK VERDER... ik weet dat ik hier me gal spugen kan en dat ik met jullie er zo goed over praten kan maar toch het voeld zooooooooooo raar.....mijn man wil eigenlijk dat ik dit soord paginas niet bezoek en dat ik meer bezig ben met me eigen problemen.... maar ja ik heb gewoon geen andere keus heb niemand in mijn omgeving waar ik er mee over praten kan....niemand die me begrijpt....
    ik weet gewoon niet waar ik aan toe ben gewoon niet weten wat mijn/onze mogelijk heden zijn dat maakt me radeloos.... het gevoel laat het deze ronden nu wel echt gelukt zijn.... laat me lichaam nu voor 1x ECHT mee werken....
    Maar helaas het zijn maar dromen en wensen..... want ja als je schijnbaar voor het ongeluk geboren bent kan er maar weinig aan veranderd worden....

Maar toch is er een heeel klein zwak stemmetje die zegt kom op je kan het wel....vecht door en ik weet dat er hier op het forum meiden zijn die zeggen kom op je kan het wel.... en dan kan ik in God geloven en weten dat hij me helpt op de meest moeilijke momenten maar op dit ogenblik voel ik me heeeeeel eenzaam.... ik zit thuis mag niet werken officieel.. en dan blijven me hersenen draaien en malen... in hoop dat ik weet waar ik aan toe ben maar voorlopig is dat nog ruim 2 weken wachten. Ik weet niet of ik dat vol ga houden.... Ik weet nu bijna zeker dat ik me eisprong gehad heb op dag 15 of op dag 19..... maar vermoed zelf eerder dag 19. maar dan moet ik over 2 weken bloed prikken...... leuk en aardig maar normaal heb je toch 2 weken na ei je ongi dus dan valt er toch geen progestorn te meten?

sorry dat ik nu zo zit te miepen maar ik voel me zoooooo zwaar ............
    en moest het gewoon ff kwijt

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Klus; het is geen miepen, je verhaal moet je kwijt en we herkennen het wel *knuffel*

14. Klussertje80

Klus; het is geen miepen, je verhaal moet je kwijt en we herkennen het wel *knuffel*
    =====
    Dank je djaar..... ik ben toch aan de ene kant blij dat ik jullie heb als klets maatjes want ik zou het anders echt niet redden

15. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    *break in*

Klus meissie, dikke digihug voor jou. Laat je man maar "kletsen"... als jij je op je gemak voelt door hier je gal te spuwen moet je dat lekker blijven doen. Mannen begrijpen dat toch niet (of ervaren het anders) en mss heb je er wat aan om eens met je ha of psycholoog te praten. Wil je geen complex aanpraten hoor. Maar soms wil dat wel eens helpen.

*break out*

16. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Ah lieve Klus!
    Iedereen zit er wel eens ff doorheen meis, en jullie hebben zo'n rotnieuws gehad, das heel logisch dat het ff moet inzinken...

Praat er goed over met de FA, HA of gyna, zodat je in ieder geval weet waar je aan toe bent en wat je stappen kunnen zijn voor toekomst.

Dikke knuf en koppie omhoog he!

17. Klussertje80

en mss heb je er wat aan om eens met je ha of psycholoog te praten. Wil je geen complex aanpraten hoor. Maar soms wil dat wel eens helpen.
    ======
    Mijn ha is een vent die ik het liefste dood zie gaan :evil:
    en mijn maatschappelijk hulp is met vakantie.....die zie ik over 2,5 week weer een keer 8 april... dan zijn we inmiddels ook al bij de uroloog geweest

18. Klussertje80

Dikke knuf en koppie omhoog he!
    ====
    ik wil heeeeeeeeeeeel graag mijn koppie omhoog houden maar volgens mij hangt er momenteel een onzichtbaar stuk lood aan

19. Loe

Loe Niet meer actief

Klussertje,waarom mag je niet werken dan? Houd de moed erin hoor!

20. Klussertje80

Klussertje,waarom mag je niet werken dan? Houd de moed erin hoor!
    ======
    ik ben voor 80/100% afgekeurd... ik heb ptss en kan bijvoorbeeld in een omgeving waar er mensne je achter de vodden aan zitten niet functioneren...

Deel Deze Pagina