Dat is inderdaad wennen al die nieuwe avatars... Anders konden we altijd snel kijken en zagen we aan de avatar al wie het was. Ach dat went vast snel... @ Loe ook een erg mooie avatar. @ Wops, jouw temp is inderdaad wel heel wisselvallig... @ Mosa, al leuke jonge diertjes gespot? Ik ben nu weer klaar, heb geen zin meer... @ Deeske, goed bezig! @ all, fijne avond en ik spreek jullie morgenavond even snel, want ik ga morgenavond weer voor het eerst voetballen (oei, oei, heb al spierpijn als ik er aan denk...) Liefs
hahahahahaha nog ff en iedereen heeft een kroam avi ikke lekker niet ik heb het plaatje daar wel gepikt...... maar verder niets
Haha, al die avatars @ Wops, je temp schommelt inderdaad wel veel Ik zou niet weten wat je er aan kunt doen! Ik weet dat het nog een tijdje duurt, maar ik denk dat de gyn misschien wel weet hoe het komt. @ Lala, met wisselende diensten is het heel moeilijk om betrouwbaar te tempen. Volgens mij moet je dan na hetzelfde aantal uur slaap tempen, doe je dat? @ Nijntje, de meeste dieren waren helaas al binnen, maar we hebben wel twee jonge geitjes gezien Zo lief, ze waren bij hun moeder aan het drinken. Goh, jij bent wel een voetbalfanaat hè?! Leuk dat je het zelf ook doet! @ All, ik ga ook weer even klooien met mijn avatar!
@ mosa en kweb het blazen heeft geholpen! vandaag in iedergeval een hogere temp nu nog heel lang aanhouden... Kweb ik ga voor je blazen dat je temp minimaal 36.7 is morgen @ sammie. Mijn temp was gister ook lager en vandaag weer omhoog.. dus wie weet..ik zal voor je duimen @ Nijntje, deze maand zwanger worden zou wel geweldig zijn.! @ Zeehondje ik ben meestal de 11e dag na mijn ei ongesteld. Als het goed is zit het er dus net in..
@ Anoniem, spannend zeg En geen spotting meer gehad zo te zien?! Hopelijk morgen weer zo'n hoge temp, we duimen en blazen gewoon door!
Ik vind het wel heel lastig, ik heb er zelf geen ervaring mee. Ik heb toch het idee dat hij 's middags sowieso hoger is dan 's ochtends, maar of dat echt zo is weet ik niet. Wanneer kun je weer 's ochtends tempen, dan kun je in ieder geval zien of je temp dan ook hoger is.
@ mosa Hoe is het verder met je? Heb je nog geen last van kwaaltjes? Hoe lang was je bij jou de periode van je ei tot je ongi eerst? Bij mij is dat meestal rond de 10 dagen..ik hoop dat dat lang genoeg is..
@ mosa ik zie op je kaartjes trouwens dat dit meestal rond de 18 dagen was? Weet je toevallig of rond de 10 dagen echt te kort kan zijn?
Met mij gaat het eigenlijk heel goed. Tuurlijk heb ik een paar kwaaltjes (slecht eten, regelmatig moeten eten anders een beetje misselijk/weeïg, soms buikpijn), maar ik geniet eigenlijk volop! Ik werd altijd op de 16e of 17e dag na mijn eisprong ongesteld, dus ik had best een lange lf. Maar je went eraan, op een gegeven moment weet je dat een hoge temp op 15 DPO niets zegt. 10 dagen is net op het randje geloof ik. Het zou fijn zijn als hij nu in ieder geval (als je niet zwanger bent dan) iets langer is, dan weet je zeker dat je goed zit!
Anoniem, Mooi kaartje! Wops, Verveld dat je temp zo blijft schommelen... Lala! Lang niet gesproken! Hoe gaat het? Ook bij jullie nog niet raak... balen hea?! Heb sinds een paar uur hele vreemde steekjes in mijn doos, en onderin mijn buik... Denk toch dat ik ongi ga worden...
meiden sorry voor mijn vergelijking ik had natuurlijk wel zitten denken aan melk/yoghurt/kwark enzo, maar daar kon ik het echt niet mee vergelijken, dus dit leek er het meeste op haha Anoniem, mooi hoor die temp omhoog en nu hooghouden he Ik heb steeds wisselende lf`s bij mij varieerd het tussen de 10 en 14 dagen. Das ook niet altijd even prettig hoor. Want als op dag 10 mijn temp daalt weet ik niet of mijn ongi nu komt of dat het nog een dip kan zijn, maarja we zullen zien wat deze ronde brengt all erg leuk al die nieuwe avatars