Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Goedemorgen meiden,

Ik heb een mooi kruis gekregen van ff bij een temp van 36.9, blazen heeft dus geholpen :)
    Ik kom later even reageren op iedereen. Nu eerst maar even aan de arbeid.
    Heb me al een uur verslapen (na het tempen gewoon weer in slaap gevallen) dus heb wat in te halen ;)

Tot later
    liefs

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Blaast bij iedereen de temp omhoog bij wie het nodig is :eek: :sick: :eek: :-s !*

3. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Sammie; ! you go girl !

@All; *KNUFFELS*

Mijn temp gaat gestaag omhoog, maar komt natuurlijk door de provera. We wachten af

4. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
  5. Loe

Loe Niet meer actief

Sammie! Goed man..........eh vrouw! Mag zo onbescheiden zijn om te vragen wanneer je gaat testen? Ik heb gewoon plaatsvervangende zenuwachtigheid voor je ;)

Maar: de positieve ovutest zit er wel aan te komen he, gezien jouw temp!

Zie mijn kaartje.....ik moet echt nog wel de komende dagen stijgen tot 37.2 EN 37.3 wil ik een kruis krijgen (zonder positieve opk's ingevuld dan, wil het namelijk weten puur op mijn temp......) nou, hopen maar.........

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Loe,

Wou eerst morgen ochtend testen maar ben bang dat hij negatief is, dus denk zondag.

7. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Loe, ik voél ook gewoon dat het eraan zit te komen!

Heel raar, maar ik ben zo .... als de neten en bespring Maarman om de klipklap! haha (vindt ie vervelend...! :D )

We zitten het weekend in het huis van mn neef, dus zou grappig zijn als ons beebje daar verwekt wordt! Whaha! Ik hoor mn neef al lachen.... 8)

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

@ MP, wat balen dat je weer dat gevoel van blaasontsteking hebt! Maar als er iets echt mis was, dan had de gyn dat pas heus wel gezien hoor, volgens mij hoef je je daar niet echt zorgen over te maken. Misschien toch de HA nog een keer bellen dat je je er toch wel een beetje zorgen over maakt. Of juist de gyn bellen?
    En goed dat je het nu stap voor stap bekijkt, ik denk dat dat ook het beste is. En zo is het al bijna april!

@ Salapio, mooie temp!

@ Maar, het lijkt er toch echt op dat je eisprong er wel aan zit te komen!

@ Pipi, ik ben er ook bang voor dat het einde verhaal is :( Balen zeg!

@ Sammie, mooi hoor :D Als het je lukt zou ik ook nog even wachten met testen, vanwege je toch iets langere lf! Maar voor hetzelfde geld is de test al wel eerder positief :)

@ Kweb, mooi zo! En een uur verslapen, foei ;)

@ Djaar, irritant hè, nu weer een tempstijging door die stomme provera! Hopelijk is dit je laatste keer provera!

@ Loe, dit is toch een hele mooie stijging?! Ik denk dat hij ook wel verder stijgt hoor!

@ All, fijne dag!

9. Loe

Loe Niet meer actief

@ Mosa, goh nog vijf daagjes en dan mag je! Super!

@ kweb, verslapen?

@ all, ik kreeg gisteren de slappe lach tijdens het klussen. We konden gewoon niet meer.......dan maar met glijmiddel.........teveel..........afvegen...........teweinig............pff........we hebben wel heel hard ons best moeten doen. Vanavond hoeft niet meer toch? Bitte ! ;)

mosa, ik weet niet of de mijne echt verder stijgt snel. Weet niet of je mijn vorige kaartjes kunt zien, maar ik zit vaak niet echt hoog boven de coverlijn......Maar ik ga mijn best doen! Zou wel gezellig zijn he voor je, wat meer zwangeren erbij!

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Loe,

Inderdaad we kunnen wel weer wat zwangere gebruiken ;)!

11. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
  12. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

Ik val weer even binnen, heb nog niets terug gelezen ofzo.
    Maar wilde jullie even iets laten zien.

http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=phot ... ecret=WNO4

Dit is onze nieuwe voordeur, ik ben er erg blij mee.
    Het is van een kunstproject en zo heeft heel de straat een andere deur maar wel in het groen.

Groetjes

13. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Leuk wops!

FF heeft ook mij een kruis gegeven.. joepie ;)

14. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Hey Wops!

Das apart! Leuk dat iedereen los kan gaan op zn voordeur...

Dus nu sta je de hele dag in je voortuin...? Whaha

15. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    @ sammie; wij gaan zondag ook testen! En dan kunnen we hier allebei natuurlijk een positieve test showen, toch?!

@Wops; gaaf zo'n deur. Mochten jullie zelf de foto uitkiezen? Bij mijn zus in de straat mochten ze zelf iets uitzoeken!

@lala; joepie, een kruis, GEFELICITEERD!

knuffel voor iedereen

16. woops

woops Niet meer actief

We mochten niet kiezen, maar ik vond de deur die ze voor ons hadden uitgekozen echt niet mooi.
    En toen kreeg ik nog een optie op deze foto, en dus deze is het geworden.
    Woont je zus ook in Tilburg?

17. Loe

Loe Niet meer actief

Wops, leuk!

Zeehondje, kijk ik nou over je tempkaartje heen? Ik zie m niet......

Lala, proficiat!

18. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hi Loe,
    Ik heb wel een tijdje getempt, maar vond het wel erg zwaar worden, elke keer weer. Ik heb toen zo nu en dan eens getempt, om te kijken of mijn temp al hoger/lager was.
    Deze ronde heb ik voor het eerst hormonen gebruikt en wil ik niet te waarde hechten aan mijn temp. Nu dus ook nog maar drie keer getempt. Kaartje staat wel in mijn album!

19. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hé Zeehondje!

Ik hoop zo dat de medicijnen mogen helpen en dat jullie snel zwanger worden! Geen bijwerkingen van de hormonen?

Liefs DIb

20. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hé meid,
    jij hier ook weer eventjes!
    Nee, ik heb gelukkig geen bijwerkingen. Heb wel twee keer een soort krampen/steken gehad en obstipatie. Maar nu heb ik opeens nergens meer last van. En dat kan weer positief of juist negatief zijn (mijn zus heeft trouwens ook niks anders gevoeld bij haar twee zwangerschappen, dus hoop dat het in de familie zit).
    We wachten af tot zondag!

En hoe gaat het met jou, alles goed, zit je buikje al in de weg (bij het slapen bijv.)

Deel Deze Pagina