Ben nu pas voor de eerste maand hiermee bezig, dus nog niet zo ervaren... Heb als het goed is op dag 17 mijn eisprong gehad (ik voel dat nooit, dus ga nu op FF af). Gisteren 36.3 getempt toen ik eerder wakker was dan normaal, half uur later op de normale tijd 36.7 (de eerste ingevuld). Vandaag paar hele kleine krampjes in de onderbuik gevoeld en redelijk wat witte, wat dradentrekkende afscheiding gezien. Vandaag opnieuw een redelijk lage temp, dus ik hoop dat dit alles te maken kan hebben met innesteling. Ik weet dat ik ook gewoon dingen WIL zien.... maar ik ben benieuwd wat jullie tot zover van mijn kaartje vinden!
oh nee ikdus, ben je ook al ongi? of voel je het aankomen? je ziet wel vaker een late innestelling hè. hopeijl blijft het weg en is je temp morgen weer hoog. je had zo'n mooi kaartje, het kan haast niet anders. is je temp anders ook zo hoog geweest? ik weet niet zo goed wat ik meot denken. heb weer maar tot 4 uur geslapen, ontzettend warm en lage rugpijn. gisterenavond had ik hele rare steken in mijn buik, net speldenprikjes, zo af en toe maar 1. een gevoel wat ik nog niet ken, want na 25 rondes heb ik al veel gevoeld,haha. mijn kaartje van vandaag, ik heb met beide getempt, en het merk waarmee ik altijd tempte gaf 0,1 lager aan dan de andere. dus ik heb ook even de temp van gisteren aangepast, 0,1 lager gezet. ik hou de temp aan van die van hetzelfde merk. volgende ronde temp ik met de andere, die is wel fijner (sneller) maar ik heb nog hoop,kijk maar! sorry voor het lange verhaal, ik hoop dat je het nog snapt,haha
Hahaha ja ik snap het nog, hopelijk is het niet meer nodig hoor de volgende ronde ! Je kaartje ziet er goed uit ! Vervelend dat je zo vroeg wakker word, ik blijf ook steeds 7 uur wakker worden. Misschien is het het weer? Hopelijk bij jou een zwangerschap. En ik geloof best dat je nu dingen voelt die je niet eerder hebt gevoelt hopelijk is het wat. Ga echt hard duimen voor je ! Ik ben nog niet ongi nee, en ik voel het ook niet aankomen ik heb nog nooit buikpijn gehad voor ik ongi werd en heb nu nog steeds een zeurgevoel, misschien ben ik nu volledig ontpilt ofzo? Me tepels worden ook pijnlijker ook nog niet gehad voor mijn ongi alleen bij mijn ei :S. Ik had gister wel een stipje bloedverlies op me tampon, want ik dacht rozigslijm te zien op me wcpapiertje en toen de tampon test gedaan, ik heb gister avond me mannetje voor het laatst verwend met het klussen. Dacht misschien zet het meteen door, maar niets hoor.
Als jullie allemaal hard voor me blazen moet het misschien lukken haha. Hoe is je temp nu Molly of temp je lekker niet meer.
Hoi Ikdus, wat jammer dat je temp zo gedaald is. Met zo'n temp zou ik zelf niet meer testen. @Wies: spannend! @Mieke: fijn dat je je zo op de vakanties kan richten. Geniet ervan.
ik zou morgen je temp even afwachten, als ie weer hoog is even een testje wagen. raar dat je ongi niet doorzette, ik heb nog goede hoop voor je! ik zal voor je duimen, en blazen!pppppppffffffffff
Dan doe ik het inderdaad niet, heb ook geen testen in huis hoor. Ik blaas ook ff voor mijzelf pfff pfff ga omhoog tempje ! Kan je ook een lagere temp krijgen omdat je het heel erg koud hebt? Ik heb het na mijn ei eigenlijk altijd heel erg warm vooral in de nacht. Ook zo de afgelopen nachten, maar vanacht en vanochtend had ik het echt ontzettend koud. Zelfs toen ik wakker werd had ik het heel koud, terwijl ik dat nog nooit heb gehad, al zolang als ik me kan herinneren niet.
ja, zou leuk zijn als we allebei nog dit jaar mogen bevallen. kunnen ze leuk met elkaar spelen later! had je al gehoord dat ik 11-11 uitgerekend ben als het nu raak is? en als het de volgende ronde raak is, ongeveer 5 december. we rekenen het wel goed uit hè!
Bij mij is mijn eisprong inderdaad twee dagen opgeschoven (zie album). Ik dacht het al, maar FF liet het maar steeds op dag 16 staan. Pas vandaag verschoof hij naar dag 18. Als ik niet ongesteld wordt ga ik rond de 10e maart testen.
Op die plek staat je kruis logischer, Zeehondje, en jullie hebben goed geklust @Ikdus: nog even voor je blazen: pfffffffffffffffff.... omhoog die temp!
Wies, wat spannend! Ziet er goed uit... Ikdus, balen zeg Zal even hard blazen...PFFFFFT Molly, wonderlijk, nog geen positieve test op 20 DPO :-? Hier geloof ik nog steeds niet echt van mijn griepje af, vanmorgen weer 37.1 (normaal voor ei +- 36.3, erna +- 36.7). Baal er wel van dat ik nou niet kan opmaken uit mijn temp of mijn ei nou geweest is of niet :-? Normaal altijd op de dag van mijn + ovutest mijn eisprong, dus ga er maar vanuit dat ie geweest is...
Molly vervelend. Wat voor leuks ga je vandaag doen ? Miepie, erg vervelend hoor die temp van je ! Ei zal vast geweest zijn. Thnx voor het blazen meiden, hopelijk helpt het morgen ochtend en word ik niet ongi vanavond !
@mollyvg; jeetje wat raar dat je al 20 dpo hebt en nog niet pos. test (of dat andere vervelende). Is je ei misschien later gekomen of heb je dat echt goed kunnen vaststellen? (oh, zie nu dat je rond dag 15 temp. stijging had en ook ovu.testen positief. Anders zou het ook nog dag 23 kunnen zijn, maar dat klopt dat niet helemaal)
he meiden , jullie moed niet opgeven he; We hebben een kloppend hartje gezien en gehoord. Ongelooflijk