dankje, dat ga ik dan vanaf morgen maar eens doen, want ik heb zo mijn twijfels over deze temp...het schommelt wel echt enorm nu voor een LF... ====== beter kan je dat vanaf een nieuwe temp ronden gaan doen en niet midden in een cyclus
ja ok, begrijp ik.. ik ga in elk geval ff zo'n bbt thermometer bestellen op matcare want dit kruidvatdingetje zal wel overleden zijn...
halla meiden; mijn temp stijgt volgens verwachting en heb nu dus een stippelkruis! Blijf maar hopen dat ik ongi wordt voordat de 10 dagen provera om zijn. Of .................
Goedemorgen! Kon me vanochtend niet inhouden en zoals verwacht dik negatief, dus laat die ongi maar weer komen :sad:...
Nou vandaag weer mn gewone ritme, geen nachtdiensten meer.. en nu is mn temp 36.8 (zie grafiek).. vraag me af of het kruis wel goed staat..
http://www.fertilityfriend.com/home/25bd9a Mijn ei is nog niet geweest toch? Succes allemaal! Groetjes
Uhm misschien iets te vroeg gestest? Je temp ziet er wel super uit hoop dat je temp hoog blijft deze keer! Groetjes
sammie lieve schat je kan inprincipe pas over 2 dagen teste dus heb geduld meis! *dit zegt juffie ongeduld her zelf *
Goedemorgen! Sammie, rustig aan. Je hebt echt een prachtig kaartje. Nu nog niet wanhopen meid........ 1984, kan zijn dat ie op dag 15 een kruis gaat zetten als je temp hoog blijft nu. Djaar, wat bijzonder he, als je niet beter zou weten heb jij met die provera echt prachtkaartjes! Salapio, och jee............pff......zwaar..........sterkte en succes vandaag. all, gelukkig istie gestegen. Wel raar hoor, een uur eerder was hij nog 36.9, een uur later 37.2! (en eh.......rectaal he!).
@Sammie: Je hebt een super mooi kaartje, dus gewoon hoop erin blijven houden, en zoals er al gezegd is .... je kan eigenlijk pas over 2 dagen testen ! Mijn temp is ook lekker gestegen, maar me suiker (heb diabetes) stond vanmorgen ook vreselijk hoog en weet dus niet of dat ermee te maken kan hebben. En ik denk zelf ook dat me ei 1 dag eerder is geweest. Wat denken jullie ?
Het zou kunnen dat je ei gisteren is geweest, ligt eraan wat je temperatuur gaat doen de komende dagen.
Ilonka, Ik denk ook dat hij 1 dag eerder is geweest. Weet iemand wat ik nu moet doen, heb alleen voor vandaag nog etos zwanger worden tabletten. Moet ik een nieuw doosje halen of verder gaan met alleen foliumzuur die ik nog in huis heb?
Ik hoop dan dat mijn temp morgen weer laag is en dat ik zondag mijn ei heb anders ben ik te laat... Heb in ieder geval nog geen rekbaar slijm gehad. Succes allemaal Groetjes
@Loe; inderdaad prachtige kaartjes en alleen de oplettende kijker ziet het. Hecht er dus niet al te veel waarde meer ann maar houd het gewoon ter info bij. @Sammie; lijkt inderdaad op een komende ongi, over die pillen..... ik weet het niet hoor. Zwanger worden pillen uit de winkel. Als je ziet dat veel meiden met clomid niet eens een eisprong krijgen dan twijfel ik heel erg aan de commerciele producten. Maar.... als jij je daar goed bij voelt dan moet je het gewoon doen. @1984; zou kunnen maar je moet echt een paar dagen verder zijn of duidelijke gelijkenis met eerdere kaartjes hebben.
Sammie, je hoeft ze nu nog niet bij te halen toch? Weekje wachten dan? Kun je even alleen foliumzuur nemen.........by the way...........ik heb zelf net twee dozen gehaald, omdat ze deze week in de aanbieding zijn. Wat je ook kan doen, is wel halen en als je zwanger bent, maar 1 pil gebruiken ipv 2..........maar goed, het is maar een ideetje
Goedemorgen, Wat een heerlijk zonnetje hè?! Ik word er altijd zó vrolijk van @ Pipi, ik zie dat je temp hetzelfde is als gisteren Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken. Maar even afwachten of je niet ongesteld wordt vandaag. Ik blijf in ieder geval duimen! @ Salapio, mijn temp was altijd lager als ik niet goed sliep, dus ik vraag me af of je temp hoger is door je slechte nacht of dat hij sowieso hoog is. Hopelijk slaap je komende nacht beter! @ Suuskebab, ik denk inderdaad dat de grote tempverschillen komen door het orale tempen. Door bijv. alleen maar eventjes door je mond te ademen, is je temp dan al anders dus niet zo betrouwbaar. Maar dat je temp een paar tienden hoger was na een kwartier slapen kan wel, omdat je lichaam dan misschien toch op gang komt omdat je even daarvoor wakker was. Ik zou 36.3 aanhouden, en dan in de nieuwe cyclus toch rectaal tempen. @ Djaar, irritant hè, je weet bijna zeker dat je temp stijgt door de provera, maar toch twijfel je Zouden jullie wel goed geklust hebben? @ Sammie, wat jammer zeg Maar het kan inderdaad te vroeg zijn! Ik had met 16 DPO een licht streepje, dus ik twijfel of ik op 12 DPO uberhaupt wel een streepje had gehad. Vooral met een langere lf kun je denk ik beter wat langer wachten. Tot die tijd duimen we door! @ Lala, poeh, lastig! Het is nu moeilijk te zeggen of je eisprong wel of niet is geweest, maar even afwachten wat je temp morgen doet. Als het lukt, zou ik nog wel even doorklussen! @ 1984, je eisprong kan gisteren geweest zijn. Eergisteren had je eggwhite en vandaag een kleine stijging, maar of je eisprong is geweest hangt van je temp morgen af. *BLAAS* @ Loe, zie je wel dat je temp nog verder kan stijgen Morgen nog een kleine stijging, let maar op 8) @ Ilona, gebruik jij een andere thermometer? Je temp lijkt zo anders (lager) dan de vorige cyclussen. Wat vervelend trouwens dat je diabetes hebt zeg! @ Jada, mooi kaartje, maar hopelijk stijgt je temp snel nog iets door! @ Sammie, ik zou eventueel wel etos-pillen halen als je daar graag mee door gaat. Ik wilde er pas weer mee beginnen, had ze ook al in huis, toen ik zwanger bleek te zijn. Maar ze zijn helemaal tot eind 2011 goed, dus voor een eventuele volgende zwangerschap Dus mocht je ze niet meer nodig hebben, dan kun je ze makkelijk bewaren. Maar uiteindelijk ben ik zwanger geworden door alleen foliumzuur! @ Maar, alvast een fijn weekend toegewenst! Geniet van de natuur en van elkaar
@Mosa; klusshema staat in mijn tempkaart. Maar volgens mij komen we daar niet ver mee (heb helaas die schimmelinfectie gehad)
@ Djaar, stom van me, dat kan ik natuurlijk zo zien aan je tempkaartje. Ik had hem straks al weer weggeklikt voordat ik eraan dacht. Maar niet heel verkeerd hoor! Het zal echt niet bij iedereen zo werken, maar ik heb écht het idee dat wij te veel hebben geklust in eerdere rondes en dat minder vaak beter was. Het zal toeval zijn, maar toch zou ik de volgende keer ook gewoon om de dag klussen en in ieder geval niet vaker!