@Mosa: Ik temp nu rectaal en daarvoor tempte ik in me oor, ken je nagaan wat een verschil dat geeft ! En ach die diabetes, daar leer je wel meeleven
Goedemiddag meiden, kom even snel melden dat mijn temp aan het klimmen is, 37.0 Nog even een half dagje werken en dan doe ik thuis weer even alles terug lezen. doeiiiiii xx
@Mosa, we gaan indd vanavond maar weer aan de klus.. je weet t nooit . Morgen tempen wordt lastig, we gaan naar de rally en moeten al om kwart voor 6 weg.. dus die temp zal ook wel een vertekend beeld geven.
Wat denken jullie van mijn temp kaartje meiden? heb morgen me nod! heb vandaag getest. helaas nog nega. Maar nog geen tekens van de duivels te bekennen!. en heb ook veel last van dik wit slijm verlies. Liefs
ik zou zeggen ziet er goed uit maar probeer wel met regelmaat te tempen edit: dan zou ik eerder denken dat je nu pas rond je ei zit of dat je zwanger bent
Me ei heb ik allang gehad heb morgen me nod al heb vannochtend nog nega getest. misschien nog te weinig HCG? Liefs
Hoi, Even snel een berichtje van mij. Ik heb nieuwe temp.meter gekocht. Die van Kruidvat met flexibele tip. Morgen maar meteen uitproberen en dan hopen dat deze wel stabiel is, en dat het gewoon aan de temp. meter heeft gelegen. Groetjes
@Carien23, Je hebt wel een mooie temp. stijging gehad zeg. Ik hoop dat je gewoon te vroeg was en dat je nog niet genoeg HCG hebt. Succes, wanneer wil je weer gaan testen?
haaai wops! nou ik ben van plan om dan maandag weer te gaan testen (mochten de duivels nog niet zijn geweest) dan ben ik zeker overtijd en denk dat de kans ook groter is. het rare is dat me temp hoog is. en gister ook maar had het zoo koud! had ook moeite om warm te worden we wachten af ik zal ff boodschappies doen met me kleine meid groetjes
Carien, heb je geen temps van die eerdere dagen? Ff geeft nu een kruis op basis van deze temps, maar als als zegt dat je je ei al eerder hebt gehad, heb je nooit echt een goed beeld, hoever je zit in je cyclus. All, ik heb zo`n buikpijn. Als ik niet op 4dpo had gezeten zou ik echt zeggen dat ik ongi ben of ieder moment zou kunnen worden. Bleh !
Misschien een goed teken? Heb vandaag ook allemaal krampen en denk dat ik ongi moest worden ofzo, zoe voelde het. Ik denk bij mezelf dat m`n eitje binnen korte tijd gaat springen.
@ Ilona, maakt dan inderdaad veel uit, of je in je oor tempt of rectaal! Wat een lieve avatar heb je trouwens, je eigen kat? @ Kweb, mooie tempstijging zeg! En zo lijkt het weer een heel ander kaartje te worden dan de vorige keer! @ Lala, hoeveel eerder dan normaal ga je morgen tempen dan? Meestal stijgt je temp 0.1 per uur, maar ook dat verschilt weer bij iedereen. @ Carien, mooie tempstijging, maar lastig te zeggen wanneer je eispron was. Denk je dat het kruis klopt, omdat je toen wel vruchtbare afscheiding had? Ik lees nu dat morgen je nod is, waar baseer je dat dan op? @ Wops, hopelijk lag het inderdaad aan de thermometer en krijg je nu wel een stabieler beeld.
@Mosa: Ja dat is onze eigen kat .... haha ja op het plaatje is ie wel lief hé We hebben een zwarte (Speedy) van 2,5 jaar en een rooie (Gonzales) van 2 jaar en geloof me maar Gonzales is echt een boef ... ze zeggen het altijd wel dat rooie katten vervelend zijn, maar dat is ook echt zo haha ! @Wops: Ik heb ook die met flexible tip en bij mij werkt ie goed ! Ik heb hem alleen via internet besteld.
Oke, nou ik ben echt heel erg benieuwd, of m`n temp. nu wel stabiel wordt. Als dat het geval is, was m`n andere temp. meter gewoon niet goed.
Misschien een domme vraag, maar hebben alle thermometers gee flexibele tip? @ Ilona, lief hoor Speedy en Gonzales, grappig! Wij hebben er drie, broer en zus Sylvester en Sterre van 2 jaar oud en Koetje (lijkt sprekend op een koe ) van 5 jaar oud. Ook erg gezellig!
@Mosa, nee joh, ik heb nog een gewone .. enne meestal temp ik rond half 9.. alleen op de dagen dat ik een vroege dienst heb om kwart over 6. Maakt nooit echt veel verschil bij me. Maarja morgen om 5 uur ofzo :S idiote tijd hihi.
Nou die ik gebruik niet in ieder geval. Ik wist zelfs niet eens dat ze bestonden en vandaar heb ik nu die flexibele genomen, is wel prettig.
ik heb even een vraagje: ik heb sinds de eisprong steekjes midden helemaal onderin mijn buik, bij het schaambeen. Heb ik nog nooit gehad. Ik verbeeld me niks hoor en uberhaupt kun je denk ik vanaf de eisprong nog geen zwangerschapsklachten hebben, maar is er iemand die dat herkent of weet wat het kan zijn?