En degenen die zich hier niet aan houden, moeten 1000 euro storten op mijn rekening Toch een goede stok achter de deur lijkt me @ Nijntje, geniet van je weekend, en doe maar een beetje rustig aan!
Geachte Leden van het zwangerschapsforum, Topic Tempkaartjes, Naar aanleiding van een opmerking van Wops vond ik het wel eens tijd om te tekenen voor een competitie en wel met het volgende argument: Wij (rechterhand opsteken), dames van zwangerschapsforum, Topic ,beloven hierbij plechtig zwanger of net bevallen het jaar 2010 ookwel tweeduizendtien, in te gaan. 1. Kweb 2. carien23 3. Dees85 4. enz dames, ik heb een mooi kruis gekregen van FF
ok helemaal duidelijk wat betreft die flextip Nouja, heb niet zo`n last van die metale tip van mij. Ja, buikpijn is erg vervelend, maarja, gaat ook wel weer over en wie weet is het deze ronde een goed teken. Sammie meis, ik begrijp heel goed de teleurstelling voor jezelf. Tuurlijk ben je heel blij voor iemand als ze zwanger is, maar laten we wel wezen...je gunt je het jezelf het meest. Maar kopop meis, voor jullie is er ook zo`n klein lief hummeltje in de wieg gelegd Stond net in de rij bij de supermarkt en de vrouw voor mij ook al dik zwanger. Ze had de boodschappen net op de band gezet en weer ingeladen en toen begon ze al te puffen, dus zou me niets verbazen als ze op dr eind loopt. En dan sta ik daar echt met zo`n dromerige blik van owwww mss is het voor ons ook wel raak deze keer. Maarja, we moeten nog even afwachten.
Geachte Leden van het zwangerschapsforum, Topic Tempkaartjes, Naar aanleiding van een opmerking van Wops vond ik het wel eens tijd om te tekenen voor een competitie en wel met het volgende argument: Wij (rechterhand opsteken), dames van zwangerschapsforum, Topic ,beloven hierbij plechtig zwanger of net bevallen het jaar 2010 ookwel tweeduizendtien, in te gaan. 1. Kweb 2. carien23 3. Dees85 4. Nijntje 5. 6. enz
Geachte Leden van het zwangerschapsforum, Topic Tempkaartjes, Naar aanleiding van een opmerking van Wops vond ik het wel eens tijd om te tekenen voor een competitie en wel met het volgende argument: Wij (rechterhand opsteken), dames van zwangerschapsforum, Topic ,beloven hierbij plechtig zwanger of net bevallen het jaar 2010 ookwel tweeduizendtien, in te gaan. 1. Kweb 2. carien23 3. Dees85 4. Nijntje 5. Sammie 6.
Pfff heb last van me armen. Was een auto over de kop bij ons in de straat, dus mijn zusje en ik gingen het verkeer regelen aangezien de politie en ambulance er nog niet waren. Bestuurder had gladde banden, gedronken en een scooter achterin de auto. Bestuurder had een hoofdletsel en bloedneus. Links op de foto zie je mijn zusje staan, ik heb snel de foto genomen toen ik de auto's liet stoppen aan mijn kant. We zijn pas weggegaan toen de ambulance weg was en de weg gedeeltelijk vrij was.
Haai Mosa, ik heb standaard een cyclus van 24 dagen. Volgens mijn VK heb ik dus morgen mijn nod aangezien ik anderhalve maand terug een vroege miskraam heb gehad. Vandaar. had vorige week zaterdag ook ongi krampen . maar zette niet door. Dus wie weet. we wachten het gewoon af. iig nog geen bloed te bekennen liefs
Poeh, ziet er heftig uit... Dan zul je inderdaad wel last van je armen hebben (en morgen misschien ook nog wel...)
ANONIEM; GEFELICITEERD! @sammie; nee hè, een negatest, dat kan en mag niet hoor! Volgende test is gewoon vet positief en niet pas de volgende ronde hoor, gewoon over twee dagen ofzo al! @all; mijn mannetje wil zondag nog niet testen, wil nog wat langer wachten. Wat moet ik nu, ik wil eigenlijk wel testen. Maar wil het niet stiekem doen! HELP
Geachte Leden van het zwangerschapsforum, Topic Tempkaartjes, Naar aanleiding van een opmerking van Wops vond ik het wel eens tijd om te tekenen voor een competitie en wel met het volgende argument: Wij (rechterhand opsteken), dames van zwangerschapsforum, Topic ,beloven hierbij plechtig zwanger of net bevallen het jaar 2010 ookwel tweeduizendtien, in te gaan. 1. Kweb 2. carien23 3. Dees85 4. Nijntje 5. Sammie 6. lala87 7. Loe 8. wops 9. ********************************************** Net thuis van de verjaardag van m`n broer. En zie ineens een lijst, en ja hoor ik wil heel heel graag tekenen voor het zwanger worden. Er is gewoon geen andere optie dan zwanger worden dit jaar. Heb een mooi plaatje erbij gezet, hoop dat jullie hem ook prachtig vinden. Ik sta op de lijst!
Mag ik er ook bij (sorry lala, niet goed gelezen edelachtbare ) neemt u mij niet kwalijk. Ik neem van harte mijn positie in.
Meiden, Kom voorlopig niet meer online op tempkaartje, kom wel af en toe bij lezen. Zie link... temp is onwijs gezakt, dus ik wacht nu op ongi... :sad: