Sammie, ja nu lijkt het er wel op meid balen. Maar het komt goed hoor, zie de lijst. En je staat er al op! Houd moed.
Aahh, Sammie, heel veel sterkte! Hele dikke knuffel! En je staat op de lijst, dus daar houd ik je aan @ all, mijn temp is vandaag gestegen, maar we hebben niet meer geklust. Mn mannetje wilde niet... Vandaag misschien, maar we hebben een beetje ruzie, omdat ik te hard van stapel loop, vindt hij. "We zouden deze ronde kijken, maar jij wilt meteen weer extra rond je ei..." Ik denk dat hij gewoon liever eerst de echo af wil wachten, maar zeg dat dan gewoon.... Grrrr, mannen (soms...) Dikke knuffel
Goedemorgen meiden, @Loe, joehoeee ! Een kruis...nou meis, je behoort nu tot de meiden op de wachtbankt. Heb een mooi plaatsje voor je vrij gehouden. Als je nu 1 of 2 pag terug gaat zie je mijn "petitielijstje" en kun je je naam erbij zetten @sammie, wauw heftig zeg, maar je bent nu wel een beetje de held Jammer van je temp. en jammer dat je beetje op de achtergrond gaat blijven, maar begrijp je wel. Als je zo af en toe maar even je leuke avatar laat zien @nijn, he bah ruzie met manlief. Ken het, had ik vorige week ook. Ik heb uiteindelijk als eerste mijn excuses aangeboden en hup savonds weer aan e klus. Gooi al je charmes erin meid, tis voor een goed doel @carien, spannedn joh, hoop dat je ongi gaat uitblijven en je een mooie posi test in handen krijgt @zeehondje, lastig.....Denk dat je in deze situatie de beslissing van je mannetje moet accepteren. Wanneer is je nod, over 3 dagen? Klopt je banner? Mss toch wachten met testen en dat je dan een mooie duidelijke test krijgt @Lala ook ruzie met je mannetje, nouja hetzelfde advies als nijn denk ik. Charmes in de strijd gooien. Mannen kunnnen vaak toch niet lang boos blijven @all, mijn temp is weer gestegen naar 37.1. Gister nog wel een tijdje buikpijn gehad en vanmorgen 1 hele gemene steek/pijnscheut. Vind het allemaal zo spannend deze ronde. Hoop dat die spanning beloond wordt (voor iedereen) Liefs xx
Mannetje en ik hebben het weer bijgelegd. Komt helemaal goed, vanmiddag weer aan de klus Ik heb trouwens net eggwhite gespot! Joehoe! Mijn positieve gevoel is were helemaal terug. Tot op heden lijkt mijn kaartje van nu best wel op het kaartje van de vorige keer (toen was ik zwanger), alleen een paar dagen vertraging Sorry voor mn ego-berichtje, maar ik wilde het even met jullie delen!
foutje, kan gebeuren... Ik wist meteen wat je bedoelde... Jouw temp is trouwens wel erg mooi aan het stijgen... Ga zo door temp van Kweb!
doe mn best Temp is nu in vergelijking met andere cycli wel heel snel aan het stijging. In 1 lijn zeg maar. Heb ze er net nog even op nagekeken
Het is anders dan anders... De andere keren ging het mis, dus hier kun je iets positiefs uithalen, toch?
laten we het maar hopen. Er is zo weinig over te zeggen. Voel m`n ongeduld al opkomen en ik zit pas op 5dpo.
GRRRRRRR ik snap werkelijk niets meer van ff ik heb gewoon nog steeds me kruis niet..... en heb al 3/4 dagen achtereen 37°c verder geen tijd om alles te lezen we gaan zo naar friesland
klussertje, naar mijn weten moet je temp minimaal 3 dagen boven je gemiddelde temp uitkomen, geloof met 0.2 of 0.3 graad....... Als ik jouw tempkaartje bekijk, zie je dat de gemiddelde temp hoog ligt. Daarom vindt FF denk ik de 37.0 niet hoog genoeg.
@Sammie, balen meid.. @Nijntje, fijn dat het is bijgelegd! lekker klussen @Kweb, fijn dat ie omhoog is je temp! Spannend! @all, ik ben alweer terug vd rally, vanochtend om kwart voor 7 getempt, en toen wassie 36.9! Best happy mee dus..
Hoi meiden, @ Sammie, wat balen! Een dikke knuffel en alvast veel succes bij de FA! Hopelijk kan die jullie snel helpen! @ Zeehondje, heb je je man nog kunnen overhalen om morgen te testen, of wacht je nog even? Ik duim in ieder geval voor je, wanneer je ook gaat testen! @ Dicky, welkom hier Wat vervelend dat je de vorige keer zo'n lange cyclus had! Het zou kunnen dat afgelopen donderdag je eisprong was, omdat sindsdien je temp hoger is. Hopelijk blijft hij hoog, dan krijg je vast binnenkort een kruis van ff! @ Nijntje, gelukkig hebben jullie het weer bijgelegd! En zowel aan de hand van je kaartje als de eggwhite afscheiding, zou je eisprong weleens vandaag kunnen zijn! @ Loe, joepie En je temp is weer wat gestegen! @ Kweb, wat een mooie temp zeg! Zo krijg je een heel mooi kaartje! @ Klussertje, ik denk dat ff geen kruis geeft, omdat er veel temps missen. Daardoor kan hij niet goed bepalen hoe je gemiddelde temp was. @ Lala, fijn dat je temp vanochtend ook hoog was! Dan zal het kruis wel kloppen denk ik. @ Carien, hoe was jouw temp? @ Djaar, alles goed met je? Aan het genieten van het weekend? @ Maar, hopelijk heb jij inmiddels een positieve ovulatietest gehad, en verwekken jullie dit weekend een natuurbeebje @ Suzy, hoe is het eigenlijk met jou? @ All, fijne avond!
dames... ik heb deze ochtend vergeten tempen... is de eerste maand dat ik het doe Kan ik het nog inhalen? door bv een uurtje te rusten op bed ofzo en daarna te tempen? liefs!
@ TheLady, één keertje niet tempen is niet zo'n probleem hoor! Gewoon vandaag open laten en dan morgen weer verder tempen. Enne, je mag best een uurtje gaan rusten hoor, maar tempen daarna heeft niet zoveel zin