Dag dames, Hoe is het hier? Gisteren een mooi kruis gekregen van FF en zit nu op het wachtbankje! Spannende tijd de komende 11 dagen Liefs Dees
Ik hoop het, want vanmiddag hebben we weer even een klusje geklaard... @ all, hele fijne avond! Liefs
Goedeavond meiden, Klus, kun je bij je missende temp niet een gemiddelde temp invullen, mss krijg je dan wel een kruis. Staat toch leuker een kruis lala, fijn dat je temp weer iets hoger is thelady, jammer dat je bent vergeten te tempen. Wanneer is je ei geweest? Loe en Dees, kom er maar gezellig bij Mosa, ja mooi he, ik hoop ook echt dat ik het oprecht een mooi kaartje mag noemen. all, vandaag (vooral vanmorgen en vanmiddag) flinke buikpijn gehad. Heb ook maar een broek aangedaan die iets losser zit, want deed goed zeer. Volgens de calculator zou vandaag de mogelijke innesteling zijn. Wie weet is die buikpijn daar wel van. Ga maar weer verder op de wachtbank
Ooh, kweb echt super spannend... Ik duim voor je! Ik ben trouwens vergeten te zeggen dat ik hier morgen niet ben, want ik ga morgen weer mn eerste wedstrijd voetballen. Het trainen is goed gegaan, dus ik ben benieuwd... Tot maandag!
ik ben er echt van overtuigd dat ik m'n ei gevoeld heb op 11 maart... ben pas begonnen, hou temp bij op mijn kalender en op papier. Nouja, ik zie wel, heb sowieso een goed gevoel over deze ronde! xxx
nijn, ja heel spannend. Duurt het dan nog lang he ? Hey wel winnen jij he morgen. Fijn dat de training goed is gegaan. Zal morgen aan je denken als vriendlief voetbal gaat kijken Thelady, dus 10 dagen geleden heb je (vermoedelijk) je ei gehad. hmmm dan is het wel jammer dat je je temp hebt gemist. Hoe is temp nu gemiddeld en wat was ie voor je ei?
@ Kweb, ik moet om 10.00u voetballen en mn mannetje 's middags ook, dus het is echt een voetbaldagje... We moeten tegen de koploper, dus het zal zwaar worden. Ach, zijn we weer even bezig geweest. @ thelady, ik ben ook erg benieuwd naar je temp. Zeker omdat je ei dan al 10 dagen geleden is geweest... Spannende tijd voor jou.
Nou nijn, ik ga voor je duimen meis All, ik ben even de kroeg in Collega van vriendlief is 50 geworden, dus we zijn even uitgenodigd voor een borrel (niet voor mij hoor haha) Tot later x
Veel plezier! Ga ik mezelf ook klaarmaken voor de visite (zit nu in mn trainingspakje achter de computer...) Fijne avond allemaal!
ben beginnen tempen op 10 maart pas... gewoon om te oefenen enzo, dus ja, temp was toen: 36.45--> 10 maart 36.28 11 maart 36.45 12 maart 36.48 13 maart 36.50 14 maart 36.69 15 maart 16 maart gemist 36.22 17 maart 36.38 18 maart 36.40 19 maart 36.65 20 maart vandaag gemist idd jammer want ik vind die daling op 17 maart wel interessant! of heb ik het mis? liefs
Komt even melden dat ik onwijze buikpijn heb en de ongi al licht is doorgebroken.. Ben er echt even helemaal doorheen...
thelady, ik twijfel of je ei wel geweest is. Nadat je de temp van 16 maart hebt gemist gaat je temp eigenlijk weer naar beneden, terwijl die na ei eigenlijk ver naar boven zou moeten gaan. Dus als je over 4 dagen niet ongi word probeer er dan ook rekening mee te houden dat je ei wellicht niet geweest is sammie meis, wat balen zeg *digihug*
SAMMIE, balen meis ... *hughug* ALL, sorry dat ik niet reageer op iedereen ... er wordt hier ook zoveel gekletst. En met zo'n klein aandachtvragertje ... http://www.fertilityfriend.com/home/salapio Ik voel me precies hetzelfde als vorige ronde: soms kramp in mn schaamlippen, soms gevoelige baarmoeder, soms misselijk ... dus ik ga ervanuit dat we niet raak geschoten hebben deze ronde Leuk nieuwtje (vinnik dan ): Mirre krijgt krullen! Na een jaar bijna kaal ...
Goedemorgen meiden, Dees en Lala, goedzo omhoog met die temp en nu vast houden Salapio, leuk zeg dat je dochtertje krullen krijgt en zeker als ze kaal is geweest haha all, gisteravond had ik even getempt uit nieuwsgierigheid en toen was mn temp 36.9, dus ik dacht eigenlijk dat ie vanmorgen lager zou zijn (ik had het idee dat je avondtemp altijd hoger is als sochtends omdat je actief bent geweest voordat je naar bed gaat) en dat ik dan een mooie innesteldip zou hebben. Maar vanmorgen was temp gewoon weer 37.1. Ook blij mee hoor, maar vond het gek. Ik weet niet wat ik aanmoet met de buikpijn. Tis nog veel te vroeg voor ongiklachten. Veel waterige afscheiding...... het duurt nog zo lang voordat het volgende week is alvast een fijne zondag toegewenst
Volgens mij is het zo dat de meeste mensen savonds een hogere temp hebben, maar dat geldt dus niet voor iedereen. Ik hoop dat je temp hoog blijft de aankomende 9 maanden (en die krullen zijn zeker een verbetering tov dr kale knar ... wij hebben ook allebei krullen, dus is wel op bestelling )
haha nee ik ben wel weer het levendige bewijs dat zelfs bij ochtend en avondtemp het per persoon kan verschillen hahaha we maken het er niet makkelijker op Op bestelling Nou dan krijgt onze kleine vast een brilletje. Wij zijn beide lensdragers, maar wel allebei slechte ogen haha