Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. woops

woops Niet meer actief

Goede middag,

@kweb,
    Je hebt een mooie temp. zeg.
    Hopelijk blijft die zo mooi hoog.

Mijn temp. is mooi omlaag gegaan en denk dat ik op deze dag m`n kruis ga krijgen van FF als ik nu omhoog ga de komen de daagjes.

Iedereen een fijne zondag.

2. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    wauw wops, wat een daling zeg. Nou idd een mooie eidip zijn. Hoop wel dat je temp de aankomende dagen flink omhoog gaat, anders kom je niet boven je gemiddelde.

duimen en blazen (PFFFFFFFFFFFFF) voor wops :)

3. woops

woops Niet meer actief

Thx voor het blazen.
    Ik blaas meteen voor jou ook.

PPPPPPPPPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFF :whistle:

We hebben van de huisarts als tip gekregen om niet elke dag te klussen.
    Nu hebben we het gisteren gedaan en dan zal de eerst volgende keer dinsdagavond worden.
    dan is m`n eitje denk ik al geweest.
    Nu wilde mannetje vanavond nog een keer.
    Ik denk dat we dat gewoon doen.
    Vind het nu toch best moeilijk om tot dinsdag weer te wachten en heb dan toch zo`n wrang gevoel dat het weer niet genoeg zou zijn.
    Kennen jullie dat gevoel?
    Zelf weet ik dat je gewoon 2 a 3 keer per week klussen genoeg moet zijn, maar toch die drang om te klussen is er.
    Dus we gaan tegen de regeltjes in van de huisarts vanavond nog een keer klussen.
    Heb veel eggwhite afscheiding zeg, en het is geen sperma (wat soms wordt verward met eggwhite) ;)

Nou ja ik wilde dit even kwijt. :oops:

4. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    oh kwebbie spannend! number sevennnnn! Pfffffff! XXX

5. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    oh? denk je dat? hmm ik was er echt van overtuigd dat ik het voelde, heb ook heel nauwkeurig m'n afscheiding bijgehouden en die was enkele dagen zeer zeker vruchtbaar slijm...
    Nouja... afwachten zeker?
    Kan je ook vruchtbare afsch. hebben zonder ei? Want na die vruchtbare afscheiding (duurde een dag of 3) is het omgeslaan naar heel erg witte... bijna ondoorzichtig?

edit: oja, maakt het uit in wat voor temperatuur je slaapt? Het is hier in de slaapkamer namelijk altijd koud, de zon zit hier nooit binnen en hebben ook geen verwarming op de bovenverdieping.

nja, blijft altijd een twijfelplaatje, vind het vervelend :(

liefs

6. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    hallo!

kom me ook even melden weer hier.....begin FF nu aardig door te krijgen!

Wat bleek nou, waterige (en evt bruinige) afscheiding is ook 'vruchtbaar'! En ik maar wachten hihihihi

ik heb als je kijkt naar de chart 2 DPO ook nog geklust, maar de rest niet................mannetje had echt enorme kiespijn..................en natuurlijk op die dagen...

maar op 2 DPO was mijn temp ook nog laag, dus wie weet.........

hoe is het hier?

7. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    heeeeeeeeee the lady!

jij ook hier?

ja ben ook maar aan het tempen gegaan, gewoon om te kijken wat er gebeurd met mijn lijf na de stop, maar vind het toch wel erg boeiend allemaal!

Volgesns mij maakt het niet uit of je warm of koud slaapt, vandeweek zweette ik me kapot, en toen was mijn temp 'gewoon' 36.6, en vanmorgen had ik het niet te warm niet te koud, en mijn temp was 37.0.

Hoe gaat het met jou?

8. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Dag Dicky lieverd :)

Wel gezellig he om elkaar tegen te komen :)
    Ben ook net begonnen met tempen hoor, geraak er nog niet echt wijs uit, al begrijp ik wel dat je een daling hebt op je ei, dat je ei er echt geweest is als je dan 3 dagen na elkaar een stijgende temp hebt en dat als die temp hoog blijft tot na nod het wel eens goed nieuws zou kunnen betekenen (en oja, een innesteldip ken ik nu ook :))

hihi, ik doe het ook vooral omdat ik het erg boeiend vind, er gaat een hele nieuwe wereld open!

Met mij: gaat goed, heb al vanaf mijn veronderstelde eisprong een goed gevoel over deze maand.. maar dat kan natuurlijk ook gewoon de lente zijn ;) ik wacht wel af... ben erg benieuwd en hou me vooral rustig!

en jij meid? hoe gaat ie?

liefs

9. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    ja gaat goed hier!

mijn mannetje vind het eigenlijk toch stiekem ook wel een beetje boeiend hihi :)

alleen, wat bleek nou, het hoeft niet perse vruchtbaar slijm te zijn, maar kan ook waterig/bruinig zijn.........ff gegoogled. Ja zo leer je nog eens wat. Dus, dat voerde ik in bij FF, en wat bleek, waarschijnlijk heb ik mijn ei allang gehad! (geen steek gevoeld, wel een gerommel en opgeblazen, beurs gevoel enzo)

Alleen mijn vriend heb in die periode niet zo'n zin gehad, veel moe en daarna veel kiespijn.....maar geloof ik nog wel of een dag na of een dag voor mijn ei geklust omdat mijn temp die dag nog niet hoog was, dat was pas 2 dagen later, dus we houden hoop. Ja wisten wij veel :rolleyes: ! Dat weten we dan ook weer voor de volgende keer :) ;)

Goed dat je je rustig houd, druk maken kan alleen maar averechts werken! En wie is er nou niet lekker in zijn velletje met dat heerlijke weer?! :) 8) :D

kus!

10. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    @dicky! idd, heb geen zin om me druk te maken, zal heel gelukkig zijn wanneer beebje komt maar of dit nou nu is of later, we zien wel!

Kan altijd zijn dat je eitje toch bevrucht raakte he, de wonderen der natuur zijn onvoorspelbaar :)

Ik probeer me ook niet te hard vast te pinnen op die temp, bekijk het eerder als een indicatie dan als een echte betrouwbare waarheid :)

sja... laten we hopen dat maart een knaller wordt :thumup:

11. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Hoi lieve meiden,
    ik heb nog niet getest. Zal nog een paar dagen wachten. Maar heb opeens het gevoel dat ik gewoon ongi ga worden.
    En een negatest, daar heb ik geen zin in!
    Jullie horen wel wat het geworden is over een paar dagen!

LIEFS EN KNUFFEL VOOR IEDEREEN HIER

12. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Nijn, heb je gewonnen met voetbal?

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hoi Kweb,

Nee, helaas met 2-0 verloren, maar dat was eigenlijk heel goed. Eerder dit seizoen verloren we met 8-0 (!) van hun... Ikzelf heb 60 minuten meegedaan, dus dat viel zeker niet tegen...

Jij een goede zondag gehad?
    Mijn temp is weer wat gestegen... Als ik morgen weer 36,6 invul, krijg ik een (stippel)kruis! We hebben alleen maar 2x geklust... Ach we zien wel. Zou leuk zijn als we op de echo van 14 april ineens een mini-mensje zouden zien...

Ik ga nu lekker bankhangen, want ik ben toch wel heeeeel erg moe geworden, vandaag...

Fijne avond!

Dikke knuffel
    En een extra dikke knuffel voor sammie!

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Hier niet zo'n leuke dag, had vanochtend wat bruinverlies met afvegen wat me erg onzeker maakt. Gelukkig overmorgen de intake bij de vk, hopelijk kan ik iets eerder een echo krijgen. Van mijn positiviteit is op het moment niet zoveel meer over helaas.

Ik heb wel alles gelezen, maar even geen puf om op iedereen afzonderlijk te reageren. Ik denk in ieder geval aan jullie en duim ook nog steeds heel hard!

15. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    @Mosa, schrikken meid!

Vanmiddag te horen gekregen dat ik tante wordt! Blij voor hun, maar toch wel een beetje "au" hier..

16. woops

woops Niet meer actief

@mosa,
    Wat is dat nou....?
    Nee meid, dat wondertje houd zich goed vast.
    Ik ga [-o< voor je.
    Hopelijk is gewoon alles goed en heb je wat oud bloed verloren, wat je zo vaak hoort.

@lala,
    Ja leuk dat je tante wordt en snap heel goed dat het ook "au" doet. ;)
    Toch ook een beetje gefeliciteerd dat je tante gaat worden.

17. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    @Wops.. vorige maand zij mn zwager (van vriends kant dus) dat ik tante wordt.. dus 2x eigenlijk. ;)

18. woops

woops Niet meer actief

Dubbel op dus bij jullie, dus dubbel "au" nu. :(
    Raar eigenlijk, soms lijkt het gewoon dat iedereen om je heen zwanger raakt.
    Kan er soms ook gewoonweg niet tegen. :cry:

19. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Ja nu helemaal lijkt het wel.. en dan zeggen ze nog "zo wij hebben het voorbeeld gegeven, nu jullie nog!" Nou das 1-0 hoor.

Broer is wel ontzettend lang bezig geweest, dus tis niet dat ik ze het niet gun..

20. Dicky

Dicky Bekend lid

25 jan 2009
    932
    0
    0
    een stad in de Drech
    @hier: (moet ff wat kwijt hoor, sorry voor de ego!) Mijn vriend 'wil' niet. Hij heeft of kiespijn of verkouden of moe.........word er gek van. Normaal geeft hij het seintje, en moppert hij erover dat ik hem afwijs. En nu is mijn libido een keer op peil, geeft hij geen thuis, net op hét moment.......

Nogmaals sorry voor de ego, maar eigenlijk ga je met dit soort dingen niet zo snel naar anderen......
    *einde ego*

Deel Deze Pagina