Mosa, wat zeg je nu? Rustig aan, denk niet direct negatief. Bruin bloed is dacht ik bijna altijd niet ernstig. Maar tuurlijk snap ik dat je je zorgen maakt, zou iedereen doen. Meid, ik duim voor je. Hopelijk kan je iets eerder een echo krijgen ter geruststelling. Laat het ons weten. Lala, wat naar voor je. Natuurlijk geweldig voor ze! Maar ik begrijp hoe je je moet voelen. all, ik ben iets gezakt, maar ja, zal wel weer stijgen he, na 3dpo haha. Maar wat grappig is, is dat het tot nu toe dan exact lijkt op vorige keer........ Nijn, logisch dat je moe bent. Jee, ik had bijna het idee dat jij niet moe kon worden (vanwege al je activiteiten)!
Goedenavond iedereen, Wat hebben jullie weer een boel gekletst hier Hier alles redelijk, sinds vanmiddag een vreemd gevoel in mijn onderbuik, lijkt op een soort van kramp (net als dat voor je ongi wordt), het is met vlagen aanwezig. Iemand idee wat het kan zijn zo'n 5 dagen na m'n ei? Vanmiddag hier ff een beetje geschrokken, schoonvader bleek zich in eens niet lekker te voelen en op advies van de HA met de ambu naar het ziekenhuis gebracht. Hij bleek last te hebben van AF (atriumfibrilleren). liefs dees
he dicky, dat is ff vervelend meid... natuurlijk hebben mannen ook wel eens het recht op een "off-day" maar voor ons komt het altijd raar over omdat ze er meestal wel voor te vinden zijn, niet? Hopen dat ie snel bijdraait... hebben jullie een beetje kunnen klussen de voorbije dagen? liefs
goedemorgen! Nou, we hebben idd geklust, net voor dat mijn temp omhoog ging, en nu is mijn temp ineens 0.3 gezakt....nou ja, wat maakt het uit. Hihi was wel een heftig berichtje hé sorry hoor haha normaal ben ik helemaal niet zo! Het zullen wel de hormonen zijn hahahahaha . Ik wens jullie allemaal een hele leuke, gezellige dag toe! Tot vanavond! Kus van mij!
He getsie wat vervelend. Maar bruinverlies is vaak oud bloed. En heel veel vrouwen hebben dat in het begin van hun zwangerschap ... zoals een dec07-mama die nu zwanger is van de tweede (had bloedverlies, maar is inmiddels iets van 23 weken zwanger van een gezond kindje). Maar snap dat je er onzeker van wordt. Anders even bellen met VK?! *HUGHUGHUG*
@Mosa: Dat is ff schrikken ! Hoe gaat het nu ? @Salapio: Balen meis @All: Mijn temp wil niet echt omhoog, kan dat betekenen dat ik niet zwanger ben ?
Goedemorgen! @ Mosa, schrikken zeg! Ik duim heel veel dat het goed gaat. Nu nog bruinverlies gehad? Bruinverlies betekent in de meeste gevallen dat er niks aan de hand is. Heb je ook buikpijn? @ Ilona, je temp blijft boven de rode lijn, dus dan is het nog goed. Ik blijf CVS houden, hoor.... Maar ik heb vannacht heerlijk geslapen en nu voel ik me al weer wat fitter. @ salapio, balen meid, maar op naar de volgende ronde! @ all, mijn temp is vanmorgen weer gedaald... Heel vreemd... Ik snap er niks meer van... Heb nog nooit zo'n vreemde cyclus gehad... Liefs
Mogge, lieve mEIden! Daar ben ik weer, na een internetloos weekend...pfff. Dat was afkicken! haha Ilona, dat zegt nog helemaal nix meis. Er zit nix anders op als... wachten! Suc6! Nijntje, ontzettend stoer wijf! Leuk hoor, dat je aan het voetballen bent geslagen. En ondanks je verlies... well done! Sammie, lieverd. Ik zag dat je ongi was geworden... Ontzettend balen meis. Deze ronde wordt jouw ronde! Let maar op! Superknuf! Salapio, wat gaat jouw temp nu doen? Even lekker balen, choco eten en mokken, en dan weer met frisse moed naar de volgende ronde..! Mosa, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Het komt wel vaker voor om nog wat afscheiding te verliezen, omdat je baarmoeder aan het "oprekken" is. Zolang het maar niet rood is, is er meestal nix aan de hand. Maar toch fijn dat je gauw naar de VK kan en wellicht een echo kan krijgen. Suc6 en laat ff weten hoe het is gegaan he? All, ik ben ff niet zo consequent geweest met alles, behalve klussen! haha. Wel veel ovutestjes gedaan, maar in het weekend 4 uur niet drinken, vind ik bijna niet te doen! Ik denk dat mijn ei wel geweest is of vandaag komt. Vanaf morgen komt er weer regelmaat in het tempen en zo, maar ik moet zeggen dat het ook wel zwaar relaxed is zonder tempen...! hihi
Goedemorgen meiden, Moos, das ff schrikken. Maar volgens mij is het niet perse slecht. Vaak is je lichaam de bm aan het "opruimen" en "schoonmaken" voor je beebje en moet het nog even van oud bloed af. Neemt niet weg dat je er ontzettend van kan schrikken. Hoop dat je snel terecht kunt bij de vk nijn, wat gek die daling. Had wel verwacht dat ie hoog zou zijn ivm een eisprong. hhmm nog even afwachten maar lala, neehoor meid, dat zegt nog helemaal niets. Anders even bij de tempkaartjes kijken van de zwangeren. Daar zie je ook een aantal met de temp net boven de coverline Dicky, Dit heb ik ook gehad met mijn vriend. Probeer er een keer voor te gaan zitten om erover te praten. Hij wil ook een kindje, dus mag hij best weten dat er maar een paar vruchtbare dagen zijn en dat hij er ook wat voor moet doen. Ik heb dat met mijn vriend ook besproken. hij weet nu mijn issues en ik weet die van hem...en geloof me, dat maakt het "verplicht" klussen ineens een stuk minder onaantrekkelijk all, ik zit op mijn werk en moet een beetje onopvallend schrijven, dus kan geen 2 schermen open hebben. Sorry voor degene waar ik niet op heb gereageerd. all, mijn thermometer deed niet piepen vanmorgen. Maar na een minuut of 2 keek ik en toen stond ie op 37.2. Daarna nog een keer geprobeerd en toen piepte die wel, 37.1. Heb het maar op 37.2 gehouden. Gaat de goede kant op zo
Kweb, jouw kaartje gaat er echt heel mooi uitzien! Die daling bij mij snap ik ook niet, maar het zal allemaal wel met de MK te maken hebben... Als het maar geen hele lange cyclus gaat worden... 34 dagen vind ik eigenlijk toch wel de max... Al heb ik echt het gevoel dat mij ei geweest is. Dus misschien een foutje van de thermometer... We zullen morgen weer zien... Werk ze!
Goedemorgen, Mosa, Hoop dat alles gewoon goed zit! Dikke knuffel meis! Kweb, Mooi kaartje! Hier is de ongi pas vanochtend echt goed doorgebroken...
Goedemorgen! Mosa, heb je al gebeld misschien? Maar, ik laat nooit zo lang drinken staan hoor met ovutesten. Zorg er alleen maar voor dat ik een uur niet naar de wc ben geweest en dat uur dat niet veel drink. Kweb, gaat inderdaad goeie kant op. Salapio, jammer hoor. Knuffel. Maar wat leuk van die krullen! (beter late reactie, maar beter laat dan nooit he) Sammie, och jee.......jij ook een knuffel. All, mijn temp is gelukkig weer gestegen. Ook na een zeer beroerde nacht. Ze zijnhier al een anderhalf jaar bezig met een nieuw gebouw, d'r ging me vanochtend toch een drilboor op. Allemachtig
Goedemorgen meiden, Dank je wel voor al jullie reacties! Erg lief van jullie! Gelukkig is het bij een paar keer iets bruine afscheiding met afvegen gebleven, en sinds gisterenavond is het helemaal over, dus ik ga er van uit dat het niets is. Het was echt lichtbruin, ik heb niets gezien wat ook maar op rood lijkt. Aangezien ik morgen toch naar de vk moet, heb ik maar niet gebeld, vooral omdat het nu toch over is. Ik heb geen tijd om op jullie te reageren, vanaf morgen weer! In ieder geval een dikke knuffel voor jullie allemaal, in het bijzonder aan Sammie en Salapio omdat jullie ongesteld zijn geworden O ja, vanavond ga ik naar de opname van De wereld draait door! Ik heb een zwart truitje met een rood hemdje eronder, misschien zien jullie me wel
@Mosa: Gelukkig is het bij een paar keer gebleven ! Alvast heel veel plezier vanavond bij De Wereld Draait Door. @Kweb: Mooi kaartje heb jij hoor !
He meiden, Mosa; doe het rustig aan en alles komt in orde. @de rest; ik heb alleen de laatste pagina bekeken en heb niet de energie om de rest te lezen SORRY! Ik voel me beroerd en weet niet of dit een griep is of door de provera komt. Maar ik ben zo depri vandaag. Ben dus weer niet aan het werk en ga zometeen even slapen. tot de volgende keer meiden. Knuffel voor jullie allemaal !