Molly, vreemd idd. Ik zou bijna gaan denken dat je ondanks je + ovutest toch nog niet geovuleerd hebt of veel later dan de test. Heb je ondanks de - zw.test ook een ovutest gedaan, die zou toch wel posi moeten zijn wanneer je toch zwanger zou zijn. Is deze negatief dan zou ik bovenstaand denken hoor. Miepie, stomme griep! hiephiep weg met die griep!
zico+wat geweldig, lijkt me zo mooi om te horen en te zien. geniet er maar lekker van. jent+ik ga morgen al testen, hou het niet meer uit. ik heb zondag mijn nod, mijn banner staat niet helemaal goed. dus 2 dagen voor nod testen. hoe is jou temp.
Jippie! Ik ga ook rond mijn eisprong lekker op vakantie: begin mei naar Cyprus. We moeten nog wel boeken, maar ik heb al vrij genomen. Nu maar hopen dat mijn cyclus niet opeens raar gaat doen... @Zico, wat een heerlijk nieuws! Ik vind het zo fijn voor je! En het geeft ons ook weer moed.
Geen idee, ik heb deze maand niet getempt en daarnaast ben ik nu snipverkouden dus dan zou ik daar toch niet veel aan kunnen afleiden. Het enigste wat nu anders is is dat ik nog geen puistjes heb en mijn gezicht eigenlijk best wel glad is en dat had ik ook toen ik zwanger was, maar ja ik ben dus wel erg benieuwd wat het maandag wordt als ik nog niet ongi zou zijn. Succes met teten morgen. xxx joyce
Heerlijk he die vakantieplannen maken, daar kikker je echt van op. Ik hoop ook heel erg dat mijn cyclus geen rare bokkesprongen meer gaat nemen hoor! Ik mag nu ook geen kortere LF hebben, hihi, dan klopt het al niet meer. Ben uitgegaan van 15 dagen LF.
lekker al die vakanties, wij gaan ook in mei, naar portugal. wat zal het rustig zijn hier! jent, ik heb ook al geen pukkeltjes, een heel glad gezicht inderdaad. spannend!
He Wies wat een onwijs mooi kaartje gewoon testen joh! Hoop echt dat het raak is mag ook wel eens na 25 rondes!
Ja, tuurlijk krijg ik dat.. Maar in de dagen dat ik het niet heb .. Maarja ik weet natuurlijk niet hoeveel mei iedereen vertrekt dus moet ik jullie misschien als nog missen hier
Dat is dus al één die ik moet gaan missen. Want zal dan vast al internet hebben, maar hopelijk ook werk!
Ik wil het liefst in een animatie team bij een hotel, je weet vast wel wat dat is toch ? Maar als dat dan nog niet kan moet ik even wat anders vinden.
Als het mee zit rond 1 mei.. Maar me tante is nu aan het twijfelen of ze dat huis wel wilt. Maar als er niets anders is gaan we er wel als nog heen.