Hoi meiden Ik ben ook aan het tempen geslagen. Beter gezegd aan FF. Maar nu zie ik dat je ook hoofdpijn griep ed in kan vullen, maar dat komt dan nergens te staan onder mijn kaartje klopt dat?
hoi! @mosa: gelukkig dat het niet heeft doorgezet dan! En heel veel plezier vanavond! de wereld draait doorrrrrrrrr hihi @djaar: hoop dat je je snel weer beter voelt! @ hier: ik vroeg mij af.....als je wel klust, maar manlief 'komt' pas de 2e keer Embarassed in de vrouw, mag ik dat wel meetellen, of niet? En wat bedoelen ze met waterige afscheiding, hoe moet ik dat zien? Als ik dat meetel zit mijn OD ineens 3 dagen eerder, terwijl mijn temp wat anders zegt. Als ik dat van die afscheiding niet invoer op FF dan word de OD later ingezet. Mijn temp was ineens vanmorgen weer 'normaal' snap er niks van! kus
@ Mosa, gelukkig is het niet in rood bloed over gegaan. Je hoort wel vaker over het bruin verlies. Ik duim voor je hoor, kleintje van Mosa blijf zitten! Veel plezier bij de wereld draait door. @ Kweb, prachtige temp! @ Sammie, jammer van de ongie .. @ Djaar, zo wat een hoge temp.. Je zou zeggen dat je koorts hebt? Ik heb keelpijn, kun je hierdoor een hogere temperatuur krijgen?
@myprecious, geen idee.. Hiero was mn temp vanaochtend om 6u 36.9, gister om 9u was ie 37.0.. dus door het tijdsverchil issie ongeveer wel gelijk gebleven denk ik.
middag meiden Mijn temp is vanmorgen weer ff iets gezakt, 0.2 graden om precies te zijn. Zou het al te maken kunnen hebben met een eventuele innesteling? Ik had gisteren namelijk ook wat 'last' van een soort licht kramp/steekjes.
hoi! ja heb ik ook vandaag gehad, ook een 0.3 zakking..is dat een evt innesteling dan? Ik zal voor je duimen! [-o< kus
Hoi Dicky, Weet echt niet of het een eventuele innesteling kan zijn...maar weet wel dat de innesteling tussen 5dpo en 10dpo moet liggen. Ik ben echt heel benieuwd of mijn temp morgen weer gaat stijgen....alhoewel ik vind dat mijn temp sowiezo alwel aan de hoge kant is (gehele cyclus). Zie bij jou dat je op 7dpo zit...spannend is het wel [-o<
Hey meiden, @nijn, ik hoop ook niet dat het een hele lange cyclus gaat worden. Dat schiet niet echt op. Hopelijk gaat je temp morgen weer omhoog en krijg je toch nog wel een kruis in de aankomende dagen. Heb wel gekkere dingen gezien @sammie, balen zeg van je ongi. Hopelijk ben je er snel vanaf en kun je door naar de volgende ronde @loe, ellendig zeg van die drilboor, daar zit je echt niet op te wachten zo smorgens vroeg. Maar je temp is in stijgende lijn, dus das goed @Mosa, is dat live dan? Of zijn vanavond de opnames en wordt het later uitgezonden? Ik ga van het weekend even kijken bij programma gemist. Ik kijk rond die tijd altijd iets anders. Wel leuk als we je zien, dan weten we tenminste met wie we zitten te kletsen LOL. Gelukkig heeft het bruinverlies niet doorgezet in rood bloed en is het nu over. Stelt je toch wat meer gerust. Ik hoop dat de vk het laatste beetje ongerustheid ook kan wegnemen @Ilona, zolang je lekker door blijft schommelen boven de rode lijn is alles goed. Hopen op een mooie diepe innesteldip (staat leuk op zo`n kaartje) @Djaar, jammer dat je je zo beroerd voelt zeg...je hebt ook een hoge temp, dus mss wel een griepje in aantocht. Heb zelf geen verstand van provera. Heb dus geen idee wat het allemaal wel en niet doet, dus daar kan ik je geen antwoord op geven @Maar, denk wel dat jouw ei eraan zit te komen met dat eggwhite. zal even voor je blazen pfffffffffffff pffffffffffffff pffffffffff @kaboutertje, ik volgens mij is het idd alleen zichtbaar bij vip, net als Ilona zegt. Welkom in elk geval @mp, ik denk wel dat je met keelpijn wat verhoging kan hebben, mss iets vaker per dag tempen om te zien of je temp overdag tegen verhoging aan zit. Als dat niet zo is, zou ik me verder geen zorgen maken @Dees en Dicky, ik heb inmiddels al geleerd dat alles mogelijk is. Maar tis wel leuk om een innesteldip in je temp waar te nemen. Nu hopen dat "ie" blijft zitten @All, hier vandaag nog steeds de hele dag menstruatiekrampjes. Zei eerder tegen vriendlief, dat het me niets zou verbazen als het raak is deze ronde. Op de één of andere manier "voel" ik me wel zwanger, maarja een test moet toch uitsluitsel geven. Als mijn temp zo mooi blijft ga ik donderdag testen met zo`n test van testpoint waar je 10 dagen na ei kan testen. Mocht ie nega zijn heb ik zondag nog een kans. Vriendlief zei gister nog dat hij er deze ronde ook een goed gevoel bij heeft en dat heeft ie nog geen 1 ronde gezegd. Verder nog steeds veel last van afscheiding. Het wisselt een beetje, de ene keer alleen waterig en de andere keer is het wit en waterig. Nog 3 nachtjes slapen
Kan iemand me ff helpen om mijn ticker van ff in mijn onderschrift te krijgen? Ik heb de png link al gekopieert en geplakt etc maar krijg het niet voor elkaar.... Wie heeft de truc ?
Hoi hoi, @ Kweb, ik (en mn mannetje ook) hadden de vorige ronde ook het gevoel dat het raak was en ja.... het was ook zo... Spannend! @ Dicky, niet iedereen heeft een innestelingsdip. Kijk mijn zwangere kaartje maar. Het zou wel super zijn... *duim, duim, duim* @ All, net naar een huis gaan kijken. Het is niet meteen "ja dat wordt het", maar het is ook niet "nee, absoluut niet". Beetje lastig dus... Verder heb ik de laatste dagen veel terug gedacht aan de laatste dagen van december (toen ik rond de innestel-fase zat). Ik voel mezelf nu weer regelmatig zo of ben ik mezelf gek aan het maken... Fijne avond!
@kweb: ziet er goed uit! ik hoorde van mijn vriend dat ik ook zo apart (lekker) rook in de periode toen ik (nog maar net, bleek achteraf) zwanger was. hij dacht dat ik een lekker luchtje op had gedaan, maar in werkelijkheid had ik net 7 uur heel hard gewerkt, dus het luchtje was toch echt van mezelf! (moest nog deoen). Dus het kan heel goed dat je man het aanvoelt, ik zal heel erg hard voor je duimen! @Dees: je moet erop letten dat er
@nijntje: wat voelde je dan wat anders dan anders zou zijn? Ik hoop voor je dat het nu wel raak is! *duim**duim**duim* *strooi**strooi**strooi* @dees: zag dat er al antwoord was gegeven op je vraag over de banner! hihi
Hey meiden, Even een ff vraagje.. vorige ronde stonden onderaan de kwalen/symptonen die je had, die je aan kunt vingen.. maar nu kan ik ze wel aanvinken maar verschijnen ze niet meer onderaan mn kaartje.. iemand enig idee hoe ik dat terug krijg?
@ dicky; idd, lala was je net voor Pff dames hebben jullie al gegeten? Hier is manlief nog steeds niet thuis, laat staan onderweg. Heb hem net al even gesms't maar kennelijk is hij nog druk en geeft hij aan dat ie nog wel eventjes bezig is... En ik had zo'n zin om te komen (zelfgemaakte babi pangang met rijst)