Klinkt heel stom, maar ik was juist toen erg misselijk en nu weer. Verder een gevoel... heel gek, maar toen had ik gelijk, want er groeiden 2 ukkies in me... Ook heb ik nu (!) last van mn (.)(.) terwijl ik dat nooit had.... Ik maak mezelf denk ik gewoon gek. Ik zal begin april gewoon ongi worden en dan kunnen we weer echt voor het echie gaan. @ Lala, volgens mij moet je daarvoor VIP zijn, maar dat ben ik ook niet, dus weet het niet zeker....
@ lala; probeer het eens in de linker kolom onder sharing en dan naar home page setup. Dan zie je bij Privacy een aantal vakjes staan waar je je dingen aan kan geven die je zichtbaar wilt hebben onder je kaartje.
Wij hebben gekookte aardappelen, met gehaktballen en erwtjes gegeten. Nou ja, manlief, want ik had niet zo'n honger....
Hmmz, klinkt misschien heel egoistisch van mij maar zit er nu echt aan te denken om alvast te gaan koken. Zo laat eten we anders nooit, en het is niet dat ik 'honger' heb maar lust nu toch echt wel wat Zou het zo zonde vinden om wat te gaan snacken bij wijze van...
Lala, Die symptomen komen er alleen te staan met een Vip membership. Je kan ze wel aanvinken , maar je krijg ze niet meer te zien onder je kaartje.
wij hebben hutspot met draadjesvlees gegeten. Had er erg zin in, maar heb niets eens mn bord leeg gegeten. Had ineens geen trek meer Nijn, spannend als je je weer hetzelfde voelt. En snel zwanger na een mk is helemaal niet gek, kus kan zo maar raak zijn. Dicky, apart he, dat je man je dan lekker vindt ruiken, terwijl jezelf het idee hebt dat je een uur in de wind stinkt hahaha Nou meiden laten we maar hopen dat mijn gevoel er niets naast zit. Moet eigenlijk even naar de etos om een zw. test van testpoint te halen. Wilde um online bestellen maar moest bij een bestelling onder de 20 euri nog een toeslag betalen van 3 zoveel EN dan ook nog bezorgkosten van bijna 2 euri. Ben wel goed, maar....... Weet 1 van jullie of je ze ook ergens anders kan kopen? Ik heb ze tot nu toe alleen bij de Etos gezien en voor de etos moet ik echt het stadshart in en dat zo uit je werk.... MOOOOOS, Ik heb je gezien weet alleen niet zeker wie je was, want ik zag 2 vrouwen met een rood/zwarte outfit. Zat je onder of in het midden van de tribune?
nou het blijkt (ik heb het opgezocht) dat is een geurtje dat je afscheid als vrouw zijnde die mannen in de vruchtbare periode van de vrouw ontzettend aantrekkelijk vinden. Dit blijft een poos na dat je bent bevrucht zeg maar. Mijn vriend vond mij in mijn (blijkbare) eisprong ook weer 'dat' luchtje bij me dragen. Ja ik weet het ook niet maar ik heb het wel eens ergens gelezen. Ik zou hem ook gewoon kopen hoor! Dat gedoe ook met die post en dan moet je ook nog eens wachten! Kan je al testen dan?
Moos, volgens mij hebbik je gezien? Rood truitje met lange mouwen en knoopjes (?) ... heb ook gezwaaid naar je hoor
hi guys kwam het volgende tegen op internet(bij predictor.nl): Wat is je vruchtbare periode Laatste menstruatie: 2 maart 2009 Cyclusduur: 28 Meest vruchtbare dag: 15 maart 2009 Eisprong dag: 16 maart 2009 Innesteldag: 21 maart 2009 Positieve bloedtest mogelijk 26 maart 2009 Positieve thuistest mogelijk 30 maart 2009 ben nu nog zenuwe wappiger! lijkt er allemaal wel op he en toen zei ik tegen mezelf: DOE NORMAAL! en gaf mijzelf een tikje op mijn wang :au: zooooooow ben weer op de aardbodem hoor
goedemorgen meiden! ik snap er niks van! mijn temp is nu al naar beneden! is toch wel een beetje vroeg of niet? iemand hier bekend mee? liefs rebbel
hoi rebbel! ik had in nod april al antwoord gegeven, maar het kan hoor dat hij 1 dag al zakt. Dat had ik gisteren ook! Als hij morgen weer omhoog gaat is er niks aan de hand! Alleen meerdere lage temperaturen mag je zien als een echte daling. Groetjes!
oke dank je! heb een paar keer getempt en de thermometer gaf ook de ene keer 36,8 aan en de andere keer 36,9! ben maar van 36,8 uitgegaan. ik ga maar een andere thermometer kopen denk ik!
Even stiekem op m`n werk even kijken en FF invullen. Temp. is niet gestegen. Vanavond gaan we nog een keer klussen en hopelijk gaat m`n temp. snel stijgen. Iedereen veel succes. Ben weer snel weg, en moet zo naar de tandarts voor de wortelkanaalbehandeling.