Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Goedemorgen Meiden,

Mijn temp is ontzettend naar beneden gezakt, nu maar hopen dat ie morgen weer omhoog gaat ... dan zou het een innestelingsdip kunnen zijn toch ?

Sorry Mosa ik heb je niet gezien .... zat gezellig op EHBO !

2. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wops, veel klusplezier + blaasblaasblaas

Ilona, hmmm ... bij mij betekent zo'n daling meestal niet veel goeds. En dat prent ik mezelf dan ook in, de kans dat het een innestelingsdip is, is namelijk kleiner dan dat je ongesteld gaat worden (zie mijn kaartje ... zit in hetzelfde schuitje ;))

http://www.fertilityfriend.com/home/salapio (en weer omhoog)

3. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @ Salapio: Dan gaan we ons samen wijs maken dat het een innestelingsdip is ;).
    Ik heb nog niet eerder zo een dip gehad op 7DPO of eerder of later ... alleen als ik die dag ongi werd. Dus we blijven gewoon hopen.

4. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

@ Mosa, ik heb je gezien, maar had hetzelfde als Kweb... er zaten twee vrouwen met een rood-zwart outfit... Heb nog gelet op een zwanger buikje, maar dat was niet te zien ;)

@ Rebbel, het kan best dat je temp morgen weer omhoog gaat. Zolang je temp boven de rode lijn blijft, is er eigenlijk niks aan de hand.

@ Wops, succes bij de tandarts!

@ Ilona, blazen dat je temp weer heel snel omhoog gaat! pppfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

@ all, mijn temp is weer wat gestegen. Het vreemde is dat ik denk dat mn ei al geweest is, maar dat mn temp nog niet meedoet... :( Ach, we wachten maar af. Voor de zekerheid klussen we gewoon verder...

Fijne (werk)dag allemaal!

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Even vergeten, maar Mosa heel veel succes en plezier bij de verloskundige!

6. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Goedemorgen meiden,

@Nijn, mooie stijging. Je ei zal wel snel komen

@wops suc6 bij de tandarts

@Ilona en salapio, lijkt toch eerder op een innesteldip zou ik zeggen.

@All, mijn temp was vanmorgen 37.1. Hij blijft lekker aan de hoge kant. Heb gister toch maar een zw.test van testpoint besteld. Denk dat ik um morgen in huis heb en dan kan ik donderdagochtend testen.

Wordt echt een rotdag vandaag. Sinds gister ligt ons systeem eruit en nu moeten we echt van die rotklussen op gaan knappen. Gister al geholpen met arciveren en vandaag moesten we maar met een poetsdoek de kasten uitsoppen. Nouja, echt belachelijk. Als ze willen dat we komen, moeten ze eerst maar zorgen dat we fatsoenlijk werk hebben, anders ga ik liever naar huis.

7. 1984

1984 Niet meer actief

Goedenmorgen!

Mijn ei is op zaterdag geweest die heb ik ook echt gevoeld en nu geeft FF het ook aan gelukkig! dacht eerst dat mijn ei misschien eerder was geweest omdat ik een griepje had helaas en het niet zo duidelijk was maar de griep heeft niet echt doorgezet gelukkig toen.

Heb goed geklust dus nu maar hopen dat het deze ronde wel raak is.

http://www.fertilityfriend.com/home/25bd9a

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Kweb je temp ziet er echt super uit (volgens mij zeg ik dit elke dag...)!
    Donderdag testen? Dan kom ik hier meteen kijken als ik thuiskom van het werk... *duim, duim, duim*

Inderdaad wel belachelijk van je werk. Hoe denken je andere collega's erover? Anders met z'n allen naar de baas stappen en aangeven dat jullie het hier niet mee eens zijn.

9. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    We hebben in het verleden iets teveel gezeur gehad met het nieuwe management, dus we dimmen maar een beetje. Ben nu mn mail maar aan het uitzoeken.

ga ervan uit dat ie donderdag nog nega zal zijn, kan eigenlijk pas zondag testen, maar die van testpoint kan je 5 dagen voor nod al posi mee testen. Donderdag zit ik 4 dagen voor nod, dus het is mogelijk. En anders zondag nog een keer

@anoniem, fijn dat je ei geweest is meis, welkom op de wachtbank :)

10. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    37.0 vanochtend, weer iets omhoog :D.

11. woops

woops Niet meer actief

Hoi,

*breekt in*
    Heb niets terug gelezen ben weer even stiekem hier.
    Ik ben terug van tandarts en het is me 100% meegevallen. :)
    Nu is het nog verdoofd, en hoop dat het na de verdoving ook nog meevalt. ;)
    Ik heb trouwens echt veel mega veel eggwhite.
    M`n lichaam laat deze keer wel heel duidelijk zien dat ik in de vruchtbare dagen ben. :p
    Hopelijk springt het eitje vandaag en zijn we vanavond lekker op tijd met klussen en schiet mannetje raakt. :)
    Ik ben nu weer weg, tot vanmiddag na werktijd.
    *breekt uit*

12. Loe

Loe Niet meer actief

Goedemorgen! Jee wat is er veel geschreven! 8)

Bij de tandarts, wkb, gelukkig vielhet mee! Kweb, hij gaat goed omhooooooooooooogggggggg. :confused: Ik ga niet helemaal met je mee, maar doe het niet slecht (zie kaartje)

Salapio, zo da's apart, zie er goed uit hoor! :p

Mosa, ik heb te laat in mijn hersens gekregen dus heb alleen de laatste tien minuten gezien met die kokende ernst daniel smid en die von trapp familie. Je had toch een zwart truitje met een rood hemdje? Ik heb wel iemand gezien, maar d'r zaten nogal wat mensen voor ;)! :)
    Ben nu toch wel benieuwd, stuur dan maar een foto! ;)
    Heeeeeeeeeeeeeeeel veel succes bij de vk! :p

Ilona, jouw temp moet echt omhoog hoor!

At all, straks naar de cardioloog (t gaat goed momenteel gelukkig) en woensdag naar de kaakchirurg, gatverdamme.

Zou ik ook nog een kansje maken gezien mijn kaartje of had ik toch harder moeten stijgen (als ik zo de zwangere tempkaartjes zie..........?)
    t gekke is dat ik om eerst 37.0 had en na anderhalf uur 37.3. :(

13. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Jouw kaartje gaat goed hoor Loe!
    Ook het kaartje van Lala gaat goed. Deze maand veel roze?

14. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    Zou wel helemaal geweldig zijn als we heeeeel veel roze hebben deze maand :D

15. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Purmerend
    @ Loe: Mooi kaartje hoor ! Succes straks bij de cardioloog.

@ Mosa: Ook jij veel succes bij de VK ... hoe laat moet je eigenlijk ?

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen!

Meiden,

Wat een mooie kaartjes!
    Mijn duimen draaien voor jullie!

Volgens mij zat Mosa helemaal Links bij de tv met een zwart truitje, met iets rood eronder en een hele mooie bling bling ketting om :smile:

* Wenst Mosa ook succes bij de Vk..*

17. bereke

bereke Niet meer actief

Hoi dames,

Ik kom even inbreken met een egoberichtje. Ik ben deze maand net op een cruciale dag vergeten te tempen en weet nu helemaal niet wanneer mijn eisprong geweest is. Hoe dom kan je zijn hé :( .

Willen jullie eens even naar mijn kaartje kijken en zien of jullie er toch iets uit kunnen halen?

http://www.fertilityfriend.com/home/249aca

Groetjes

PS: het is toch moeilijk om weg te blijven van zw.pagina en ik kom steeds vaker piepen terug ;) :) .

18. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Ik vind het wel een beetje stil rondom Moos....
    Hoop dat alles goed gaat. Hoe laat moest ze bij de vk zijn?

19. Loe

Loe Niet meer actief

ja ik vind t ook stil. de tijd heeft ze volgens mij niet gezegd. afwachten maar.
    ik heb iemand gezien met bruin lange haren en een bril. Maar volgens mij hebben we heel veel mosa's gezien haha!
    nou ik ga lunchen :)

20. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Meiden nog even een vraagje.

Zoals jullie in mijn onderschrift kunnen zien heb ik best redelijke cycli. Mijn langste is 33 dagen. Mijn lf is dus varierend, omdat ik mijn ei meestal op dag 20/21 heb. Als ik uitga van mijn banner en van 14 dagen na ei, heb ik pas over 6 dagen mijn NOD.
    Als ik uitga van mijn langste cyclus (33 dagen) is mijn NOD over 4 dagen. (zit nu op dag 29)

Wat denken jullie?

Deel Deze Pagina