over zes dagen officieel denk ik, ik zie geen andere dag voor een evt. eisprong dan degene die ff heeft gezien. Maar jouw lf is volgens mij over het algemeen korter dan 14 dagen toch? gezien je vorige kaartje. Ik zou je eigen lf aanhouden na de eisprong......
Heb even toch een temp. ingevuld op CD21 met volgende resultaten: - als temp. maximum 36.6 is dan geeft hij een kruis op CD 21 - als temp. 36.7 is dan geeft hij een kruis op CD 22 (wat hij dus ook doet als ik de temp. openlaat op CD21) - als temp. minimum 36.8 is dan geeft hij een kruis op CD 20. Dus is eigenlijk onmogelijk om iets af te leiden uit dit kaartje. Een maand getempt voor niks dus . Ach ja, volgende maand beter!
Hey meiden, Wat zijn jullie lief zeg! Jullie maken je direct druk als mosa even niks van zich laat horen, schattig! Heb haar vanmorgen gesmst, ken haar van een ander forum en inmiddels hebben we elkaar ook live gezien, en er is niks aan de hand hoor, maar ze heeft na de vk een crematie en daar is ze nu naar toe...dus vandaar dat ze even niet is geweest. Mosa zat trouwens vooraan bij de wereld draait door, zwart truitje met een rood hempje, je kon haar heel goed zien toen ze die gesprekken over de ING hadden, toen zat Marc-Marie met de grijze man te praten (OR-lid) en toen zag je haar over de schouder van Marc-marie, heel grappig! De linkse was ze! Verder mag Mosa zelf weer reageren! haha! Liefs Loesie
Hoi, is dit nu aan mij gericht? Want volgens mij heeft bereke hier op gereageert. Dus vraag me af of dit nu voor mij is of voor bereke Maakt opzich niet zoveel uit, want ik ga toch wel donderdag testen, maar was benieuwd
Ik zal het wel verkeerd begrepen hebben dan Kweb. Heb mijn antwoord dan ook aangepast! Sorry om je antwoord "in te pikken" . In elk geval veel succes met testen hoor!
Hoi hoi, @ Bereke, voor niets getempt zou ik niet zeggen, want je weet nu wel ongeveer wanneer je eisprong geweest is. Maar balen is het zeker wel... @ Loesie, Mosa leefde altijd zo met iedereen mee, dat iedereen nu heel erg met Mosa meeleeft. En lief, ja, dat zijn we Ik heb trouwens net je verhaal gelezen op je website en super dat ze al zo snel actie ondernemen bij jullie! Het wordt een hele spannende tijd voor jullie @ all, ik heb net even een flinke dip gehad. Ik heb mn dagboek teruggelezen en werd er verdrietig van... Nu maar weer even mn zinnen verzetten en dan ben ik straks misschien nog even terug hier (vanavond weer trainen). Liefs
@nijn, dikke knuf meis @bereke, haha geeft niet hoor, maar dacht uhhhh Loes, bedankt voor je bericht. Fijn dat alles goed gaat met haar
Nijn, wat vervelend dat je in een dipje zit...het is ook niet niks wat er gebeurt is, sterkte meis! lief dat je even op mijn website hebt gekeken, doet me erg goed om mijn verhaal van me af te kunnen typen. Fijn dat het allemaal zo 'snel' gaat he?! Hoop dat er snel goed nieuws komt voor ons allemaal! En lief zijn jullie inderdaad! Liefs
Ik merk dat ik het ook erg fijn vind om dingen van me af te schrijven. Ik heb vanaf de eerste positieve test (3 weken en 3 dagen) al een dagboekje bijgehouden. De laatste week heb ik er niet meer zo vele in geschreven, maar las net even terug en werd toen weer erg verdrietig. Wat vinden jullie van dit gedicht: Een droom zijn jullie gebleven, we hadden jullie alles willen geven. Jullie zoveel willen leren, laten zien, voelen en genieten. Jullie alle liefde willen geven, en ons geluk met jullie willen delen. Een droom zijn jullie gebleven, en als een wonderschone droom, zullen jullie met ons verder leven. Liefs, Nijn
Ik had het gevonden op internet en heb het toen wel aangepast. Ik heb dat gedicht in het begin erg vaak gelezen en vandaag heb ik het ook op mn hyves gezet...
Thnx meiden. Ik kwam het tegen en dacht meteen "ja, dit is het". Elke keer als ik het lees, krijg ik weer tranen in mn ogen, maar ik heb er wel veel steun aan...
@ Nijn: mooi gedicht zeg! @ Mosa: Ik heb je ook gezien, zwart truitje met rood hempje eronder. je zat een beetje beneden, helemaal links, achter marc marie @ all: Helaas, alweer een lange cyclus! Mocht deze cyclus weer niets worden, dan ga ik meteen daarna naar de HA. M'n ovu testen zijn op en ga ze ook niet meer bestellen, ik doe het wel alleen met temp. Misschien is gister wel m'n eisprong geweest? Het zou kunnen, we wachten het weer af!
Hoi meiden, Ik heb het gisteren niet gezien, maar even gekeken op internet. Ik heb wel enkele meiden gezien met zwart en rood zeg maar, maar wie is nu Mosa? http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video.video.0.html