@Kweb; hé wij gaan donderdagochtend ook testen! Maar als ik heel eerlijk moet zijn is dat denk ik wel erg vroeg. Ik zou voor de zekerheid altijd uitgaan van je langste cyclus/LF. Maar ik ben zo iemand die meestal wel kan wachten met testen, maar anderen vinden dat heeeeeeel moeilijk. Dus het is toch aan jou zelf. SPANNEND @Wops; veel plezier vanavond (of nu) met klussen, en raak schieten moet wel zonder keeper gebeuren hè, haha @Loe; gewoon rustig afwachten, je hebt in ieder geval een steiging en die zet vast wel door. En al die kaartjes van zwangeren zijn ook heel verschillende vind ik hoor @Bereke; je weet in ieder geval zeker dat je eisprong is geweest en die ene dag verschil kan je ook wel overleven toch? Ik zou gewoon doorgaan met tempen hoor! En een beetje vergelijken met je andere kaartjes. @Loesie; wat lief van jou dat je even reageert voor Mosa, is iedereen hier weer gerustgesteld, dank je wel! Ik ga zo even je website bekijken en lezen. Zelf vind ik het ook prettig om te schrijven over wat er allemaal gebeurt de laatste maanden. Dit doe ik nu nog gewoon voor mezelf, maar misschien komt het ooit ook nog op onze website (die we al wel hebben hoor). @nijntje; wat een verdriet moeten jullie hebben (gehad). Maar fijn is het zeker om het van je af te schrijven! Mooi gedicht meid @leonie; jeetje van balen zeg, weer zo'n lange cyclus en dan ook een hele lange cyclus! Ik zou als ik jou was ook gelijk naar de huisarts gaan. Sterkte! @all; Bij mij nog steeds niks. Maar heb ook totaal geen zwangerschapsverschijnselen ofzo. Vrijdag en zaterdag wel een beetje last van borsten en had veel dorst. Maar sinds zondag helemaal nergens meer last van. Heb ook vertien dagen progestan gebruikt, dus het zullen wel bijwerkingen zijn geweest. Nu vanaf zondag niks meer gebruikt, maar ook nog geen ongi, eigenlijk om gek van te worden. Maar een bijwerking van de progestan is ook dat het je ongi kan uitstellen. Dus daarom wilde mijn mannetje nog niet testen. Vanmorgen was m'n temp nog wel hoog. Morgenochtend nog een keer tempen en dan donderochtend ook en als ie dan nog hoog is ook gelijk testen. Dus donderdag laat ik weer van me horen! Of eerder als de ongi toch morgen al komt... Dikke knuffel voor iedereen
Ik heb trouwens de laatste paar keren tempen elke keer precies 37,0 en als ik de thermometer aan doe gaat ie ook als beginstand op 37,0. Dus ik dacht opeens; oh jee, hij is natuurlijk kapot, daarom heb ik steeds dezelfde temp! Heb toen na het plassen en een half uur in bed liggen weer getempt, en nog steeds 37,0. Wat is dit nou weer! Ik dacht, hoe kan ik nou testen of ie het nog wel doet. Toen heb ik hem maar onder mijn oksel gestopt. Hij ging maar niet piepen, heb toen toch maar vast gekeken en hij stond op 36,5. GELUKKIG, hij doet het dus toch goed. Dus heel toevallig elke keer dezelfde temp, hopelijk is dat een goed teken
Als je m aanzet geeft ie bij mij ook dezelfde temp aan als die ik de laatste x had. Opgeslagen in het geheugen.
Dat doet ie ook inderdaad en daarna springt ie over naar 37,0. Maar omdat ik ook steeds 37,0 tempte dacht ik even dat het niet klopte. Maar gelukkig dus na nader onderzoek wel! Morgen maar eens zien wat ie dan aangeeft! Wat denken jullie, maak ik veel kans op een posi-test? (zie album voor kaartje)
Veel gekletst! Nijn, moest even een traantje wegpinken meis ... Zeehondje, geen idee ... moeilijk te beoordelen op basis van zo weinig tempjes ... ik zou testen (maar ik ben de grootverbruiker ) Iemand die zei dat ik een innestelingsdip zou kunnen hebben (sorry weet niet meer wie ) ... lijkt me leuk, maar alle seinen staan op knalrood ... nog geen bloed, maar ik zou zeer verbaasd zijn als ik zwanger zou zijn. Heb eerder zo'n dip en stijging gehad en toen werd ik 2/3 dagen later ongesteld
hey meiden, Zeehondje spannend, jullie ook testen donderdag. Ik ga ook uit van mijn langste cyclus hoor. Maar dat is dan al over 4 dagen en niet zoals de banner aangeeft over 6 dagen. Die banner rekent natuurlijk 14 dagen na ei, maar ik ben geloof ik nog nooit na 14 dagen pas ongi geworden. Altijd al na 10 of 11 dagen en een enkele keer na 13 dagen. We wachten gewoon af. Ik weet niet zo goed hoe ik jouw kaartje moet zien. Wanneer is je ei geweest? En vanaf toen tot nu steeds 37.0?
Sammie, jij hebt gewonnen Dat was ik! We zaten inderdaad helemaal vooraan. Het was echt super leuk om het een keer mee te maken. Vandaag naar de vk geweest, maar alleen een intake gehad, pas op 20 april een echo. Maar ik ben al helemaal gerust gesteld over het bruinverlies! Na de vk hadden we een crematie van mijn oom helemaal aan de andere kant van Nederland, vandaar dat ik niet eerder wat van me liet horen. Nu ben ik doodmoe, ik zal even proberen te reageren op jullie, maar vanaf morgenavond hoop ik weer meer aanwezig te zijn. Ogenblikje, dan lees ik alles door!
Fijn Mosa, dat je helemaal gerustgesteld bent, super! Lekker blijven genieten hè?! Heb inderdaad weinig getempt, omdat ik bang was dat door het gebruik van Progestan (progesteronbolletjes) de temp zou stijgen. Mijn kaartje staat in mijn album en daar zie je mijn eisprong. Nu 16 dagen geleden. Ik heb hem er zelf opgezet, omdat ik Pregnyl heb gespoten. Ach, ik wacht gewoon tot donderdag. Dag 18! Van een collega hoorde ik ook ( zij heeft nu één IVF-poging gehad) dat zij ook pas op dag 18 na terugplaatsing mocht testen. Dus daar gaan wij dan ook maar vanuit! Dag meiden en een fijne avond nog
Spannend zeehondje! Ik ga bankhangen en dan lekker slapen (of misschien wel meteen naar mn nestje ) ... Tot morgen
@ Ilona, nou nou, dat zou inderdaad een mooie innestelingsdip kunnen zijn! Ik hoop het voor je en voor de zekerheid *BLAAS* ik je temp weer omhoog! @ Nijntje, misschien is gisteren je eisprong geweest? Vreemd dat je temp (nog) niet meewerkt, hopelijk heb je snel duidelijkheid! En nog een dikke knuffel voor jou, het is logisch dat je nog verdrietig bent! Het is ook niet niks natuurlijk wat je meegemaakt hebt! En wat een prachtig gedicht heb je geschreven! Heel lief hoor! @ Kweb, superkaartje heb je! Spannend dat je donderdag wilt gaan testen! Wat irritant dat je allemaal rotklussen op je werk moest doen, viel het achteraf een beetje mee? @ 1984, fijn dat ff en jij het eens zijn over de eisprongdag! En nu idd maar hopen dat het raak is! @ Lala, mooie temp! Nu maar zo houden! @ Wops, gelukkig is het meegevallen bij de tandarts! Dit heb je in ieder geval weer lekker achter de rug! Fijn dat je eisprong er ook al weer aan zit te komen! Ik zal donderdag ofzo even het filmpje van DWDD bekijken, en dan zal ik zeggen wanneer je mij kunt zien oke?! @ Loe, hoezo moet je morgen naar de kaakchirurg dan? En met jouw kaartje maak je zeker kans hoor, je temp hoeft echt niet superhoog te zijn! O ja, ik heb wel bruin haar, maar geen bril @ Bereke, leuk dat je weer even langskwam Volgens mij staat het kruis goed, daarna ging je temp pas echt omhoog. Spannend dat je weer op het wachtbankje zit! @ Thelady, heb je je linkje weggehaald? @ Loesie, dus jij ging gewoon verklappen wie ik was op tv Ik vond het toch wel raar om mezelf terug te zien! En de meiden hier zijn inderdaad erg lief @ Leonie, jep, dat was ik inderdaad Toevallig dacht ik pas aan je, of je cyclus nu al iets normaler zou zijn! Dag 43 al weer Als toevallig gisteren je eisprong niet was, zou ik gelijk naar de huisarts gaan hoor! Dit schiet gewoon écht niet op, en meiden met kortere cyclussen dan die van jou worden zelfs doorverwezen! Dus als j het zat bent, zou ik toch gelijk naar de huisarts gaan. Dit is zó superfrustrerend! Knuffel! @ Zeehondje, wat spannend dat je ook donderdag wilt gaan testen! Spannend hoor, hopelijk blijft je temp inderdaad hoog en de ongi weg! Ik ga superhard duimen, want het mag nu toch echt weleens raak zijn bij je! Wat apart dat je zo'n stabiele temp hebt! Het ziet er zo wel goed uit, maar het blijft altijd afwachten. @ Salapio, jammer dat je eigenlijk geen hoop meer hebt! Maar dan kunnen de plannen van je man in ieder geval wel gewoon doorgaan En dan is het gewoon de volgende maand raak! Zo, eindelijk weer een beetje bij! Op woensdag zit er altijd een collegaatje naast me, dus dan kan ik niet op mijn werk spieken hier. Maar vanaf morgenavond ben ik weer present
@ Mosa, kun je nog wat wachten op de echo? Fijn dat je bent gerust gesteld over het bruin verlies. Heb je er ook geen last meer van gehad?
Mosa, heb je teruggezien in Uitzending gemist hoor! Leuk hoor. oh wat een toestand he met die von trapp familie. Ps. Had marc marie altijd een toupetje of ie ineens kaal geworden? Zag dat hij toch geen haargroei meer had boven op zijn hoofd?
@ MP, ik heb inderdaad gelukkig geen last meer gehad van bruinverlies, dus kan me nu ook niet voorstellen dat het iets verkeerds was, achteraf was het zó weinig. En ik heb nu besloten weer positief te denken Ik ga zo even je pb-tje beantwoorden, daar heb ik eerder echt geen tijd voor gehad! @ Loe, dat was inderdaad even vreemd over die zingende familie Toen de uitzending afgelopen was, stond Ernst Daniël Schmidt ook gelijk op en liep bozig weg En Marc-Marie blijkt al heel lang pruiken te dragen, dus hij is al een hele tijd kaal!
hey moosie Fijn dat je terug bent meis. Ik miste je al haha. Ik heb alleen de vooraankondiging gezien van de wereld draait door, maar hoor zulke grappige dingen over een boze ernst-daniel en een zingende vontrapp familie, ga echt even programma gemist kijken. Uiteindelijk konden we pas om 15.00 het systeem weer. Dat wordt morgen dus heel veel werk inhalen en heel veel mensen terug bellen Had liever de gelegenheid gehad een middag vrij te nemen. Maarja, morgen weer een dag Heb net nog even getempt 37.6 en gister was die 37.4. Ik hoop natuurlijk dat mijn temp morgenochtend dus ook weer hoger is, maar ik weet dat het niets zegt hoor, maar ben wel benieuwd
Hey Kweb Als ik het zo druk heb, mis ik ook echt het meetypen hier! Veel plezier met het kijken van DWDD dan! Dus bij het eerste gesprek over de ING, als Marc-Marie in beeld is, zie je mij er achter zitten. Ik heb een opvallende ketting om, kan niet missen Balen dat je morgen zoveel werk moet inhalen, dat is altijd balen hè?! Maar gelukkig kunnen jullie in ieder geval weer in het systeem! Spannend dat je temp net zo hoog was! Zo wordt het wel héél spannend, maar het zou ook supergaaf zijn natuurlijk als je zwanger zou zijn! Ik duim voor je hoor! Zo, nu moet ik echt nodig naar bed! Weltrusten!
Goede morgen, M`n temp. is stabiel, zo heb ik het nog nooit meegemaakt. Andere temp. kaartjes staan in m`n album. Alleen hij is laag stabiel. Hopen dat ik snel een eitje krijg. Groetjes
goedemorgen, @nijn: wat een mooi gedicht! het is heftig he meid een mk, ik heb het ook gehad voor Milan. goed dat je het zo van je af kan schrijven en ik hoop voor je dat je weer snel zwanger raakt! nou ik ben bang dat het hier game-over is.. mijn temp. was vandaag weer 36.8 zie kaartje. ik dacht alleen dat het wel vroeg is dat je temp al naar beneden gaat? vandaag zou e.v.t. de innesteling plaats vinden. als je niet zwanger bent gaat je temp toch pas een paar dagen voor je nod naar beneden? en voor een innestelingsdipje lijkt het me ook te vroeg.. gister avond had ik steeds steekjes onder in mijn buik en vanmorgen weer, maar ik weet zeker dat ik mijn ei al heb gehad. liefs rebbel
Goedemorgen, @ Mosa, jaaaa, ik heb je gezien! Fijn dat je gerust gesteld bent bij de vk. Nu lekker gaan genieten en op naar je echo op 20 april! @ Zeehondje, spannend... Wat deed je temp vandaag? @ Kweb, een kleine daling, maar nog ver genoeg boven de rode lijn. Ziet er goed uit! @ Salapio, was niet de bedoeling om je aan het huilen te krijgen Balen, dat het game over lijkt... @ Rebbel, zou wel snel zijn als je nu ongi wordt... Ik zal nog even flink blazen ppppfffffffffffffffffffffffffffff @ Wops, daar komt een heel mooi ei aan! @ All, hier geen ei gesignaleerd door FF, denk ik. Mn temp stijgt niet genoeg... We zullen zien. Fijne (werk)dag!