Goedemorgen meiden, Hou het even kort (veel werk in te halen ) Maar mn temp is weer omhoog naar 37.2. Als ik toch ongi wordt deze ronde ga ik denk ik zo hard huilen hahaha Nog paar daagjes volhouden zo. Zit nu op 9dpo dus als ik het een paar dagen langer kan uitzingen is de kans wel groot als ik maar mijn gemiddelde lf voorbij kom, ben ik al blij
http://www.fertilityfriend.com/home/25bd9a FF geeft nu eisprong aan op zondag ipv zaterdag maar dat is ook nog optijd geweest hoop dat het deze ronde raak is maarja dat hoop je elke ronde natuurlijk. Omdat mijn mannetje doordeweeks voor zijn werk altijd weg is is het lastig ivm mijn eisprong maarja nu zijn we wel optijd geweest. Succes allemaal! Groetjes
Ja maar hij is nu verplaatst naar de zondag. Ach maakt niet uit we zien het wel. Wel erg lief dat je even hebt gereageerd! Groetjes en geniet van je zwangerschap!
Net ff geprobeerd, maar als morgen mn temp naar 36,7 of hoger stijgt, krijg ik toch een (stippel)kruis...
Werkse meiden! Wops, up up up met die temp Rebbel, nog moeilijk om er iets van te zeggen, even afwachten wat je temp de komende dagen gaat doen ... MP, hoe gaat het met je? Nijntje, het stroomt nogal makkelijk hier hoor Mn temp weer iets omhoog: http://www.fertilityfriend.com/home/salapio Snel weer verder: Mirre staat te driftkikkeren in de box. Kijkt me aan, slaat haar hoofd tegen de boxrand en begint te huilen (weet eeeeecht niet van wie ze dat heeft hoor )
Goedenmorgen, Het lijkt een beetje op een innestelings dip die op dag 9 na de eisprong Spannend hoor ziet er verder goed nu hopen dat de temp hoog blijft deze keer he! Groetjes
Thnx Salapio! Ik blaas ook even mee pppppppppppppfffffffffffffffffffffffffff (dit is natuurlijk ook voor iedereen die het nodig heeft).
Goeiemorgen mEIden, Lala, je gaat lekker! Hou 'm hoog,zou ik zeggen. Mosa, ik heb net ff Uitzending Gemist gekeken en ben zwaar opgefokt van die Pondman! Niet te geloven, want een creep! Kan er zoooo boos om worden, dat soort onnozelheid. All, mijn ei is denk ik geweest. Ik heb er zoals gewoonlijk weer nix van gemerkt (lijkt me zo fijn als je m gewoon zou voelen), maar heb wel aardig positieve testen gehad en mijn temp is omhoog, dus lijkt me voldoende. Toch? Zijn er mensen waarbij de ovutesten niet onzettend knal waren? Ik ga gauw werken! Fijne dag allemaal en denk aan je plu vandaag!
Grrrr, wil ik net even wat boodschappen gaan doen op de fiets, begint het weer te regenen! Nu maar weer wachten tot het droog is....
he meiden, ik ben weer een beetje in het land der levenden. Blijkbar toch de griep gehad. Flink koorts en overgeven. Vandaag voel ik me weer goed en heb ook weer goed geslapen. Dus nog en dagje bijkomen en dan morgen maar weer werken. Mijn temp is omhoog gekropen en kruipt weer omlaag lijkt het. Gisteren en vanmorgen vondt ik een beetje roze bij het afvegen dus ik denk snel ongi te worden (joepie!). Bijlezen heb ik niet echt gedaan en ben ik eerlijk gezegd ook niet van plan. Vanaf morgen kan ik het gewoon weer een beetje bijhouden.
Goedemorgen allemaal, Ik heb wel alles gelezen, maar geen energie om op iedereen te antwoorden ..... lig ziek in bed Me temp is weer lekker omhoog gegaan, dus ik ga nu hopen dat het een echte innestelingsdip is geweest ! @ Mosa: Fijn dat je weer helemaal gerustgesteld bent en nu lekker ervan genieten !
Hey meiden, Even vraagje, hebben jullie ook wel eens dat als je zit, je zo`n "dood" gevoel aan je onderkant hebt. Alsof het beurs is, maar dan in hele lichte mate? (ik zal vanavond even op iedereen reageren, heb ik er wat meer tijd voor)
Toch even stiekum op iedereen reageren: @wops, fijn dat je temp stabiel is meis, nu maar hopen dat je ei zich snel zal melden @rebbel, je zit op 5dpo, ik zou me nu niet ongerust maken dat het game-over is. Zou wel erg snel zijn. Die temp gaat vast nog wel omhoog en zolang die boven de coverline zit is het goed @nijn, ik hoop echt dat je temp gaat stijgen naar die 36.7 en dat je een mooi kruis krijgt. Mag nu wel een keer @1984, ik hoop ook dat het genoeg is, maar je hoort wel gekkere dingen hier. Ik zal voor je duimen @salapio, wauw wat ziet jouw kaartje er mooi uit zeg met die dip. Vond dat ik ook een mooi kaartje hebt deze ronde, maar op die van jou ben ik best jaloers Heeft mirre nog last van dr hoofd? @lala goedzo, lekker omhoog die temp pfffffff pfffffff pfffffffff @hey maar, ja bij mij wisselt het met de ovutesten. Check mn album maar. De 1e foto`s zijn de laatste en die zijn een stuk minder knallend als de testen van al eerdere rondes. maar fijn dat je een kruis hebt gekregen. Lekker op de wachtbank nu. @hey djaar, he bah meis, vervelend dat je zo grieperig bent geweest, maar wel fijn dat je een beetje aan het opknappen bent. Hoop dat je ongi snel doorzet @Ilona, jeeee jij ook al zo`n mooit dip in je temp. Hoop dat het een mooie innesteling is. Nou nu maar weer verder met afwachten @Sammie, thnx meis Bedacht me net dat ik vanavond bij m`n (zwangere) vriendin ben, dus dan zou ik nog niet kunnen reageren op jullie. Nu is er hier toch pauze, dus dacht kan wel ff snel haha Tot later xx
thanks kweb! heb het nu al meer gehoord dat het nog alle kanten op kan, dus ik hoop dat mn temp nog omhoog gaat! jij hebt echt een mooi kaartje joh! ik zal voor je duimen! en voor alle andere die het nodig hebben natuurlijk! liefs rebbel
Hoihoi tempdames, Zouden jullie even naar mijn kaartje willen gluren? Even wat info: Door gezondheidsredenen en slaapproblemen temp ik om 9:30, dan heb ik genoeg geslapen, lig ik nog in bed en red ik t ook om wakker te worden de dagen dat ik dus niet getempt heb moest ik er eerder uit door drukke dagen etc. en heb ik t dus niet kunnen doen.. Door mn temp ben ik toch wel hoopvol, morgen 14DPO en mn NOD.. http://www.fertilityfriend.com/home/24bec4 Wat denken jullie? zegt t iets?