pammie, dat ziet er zeker goed uit hoor 1 dag voor nod. Ga voor je duimen. Thnx lady`s voor de compli`s
Ik zie echt hele mooie kaartjes voorbij komen. Pampapilio, Kweb, Ilona, Salapio, Lala heel veel succes met wachten! Liefs, Nijn
Kweb wacht je nog 5 dagen met testen? Mocht mn temp zo mooi blijven wil ik er maandag ff een testje tegen aan gooien.
Pam, wat een mooi kaartje! Je zou eventueel al een testje kunnen doen natuurlijk.... Geintje! Doe maar lekker als jij eraan bent!
Je gaat lekker Kweb! Spannend hoor. Ik vind jouw testen allemaal zo duidelijk als wat hoor. Wel fijn dat je ook tempt dan he. Soort backup plan. hihi Wanneer ga je testen? XXX
Hoi meiden, Alles okay hier? Vanmorgen was mijn temp. weer 37.0! Ik vind dat mijn temp erg aan het schommelen is, iemand een idee waar het aan ligt, is er nog hoop? Liefs Dees
Thanks! echt superlief! Ik duim nu zelf toch ook wel extreem.. weetniet.. maar t wordt ineens wel heeeeeel spannend allemaal!
Lala en maar, heb dinsdag een vroege zw.test van testpoint besteld. Daar kun je al 5 dagen voor NOD mee testen of 10 dagen na sexueel contact. Hoop dat ik um vandaag binnen krijg. Morgen zit ik 4 dagen voor NOD en heb al die tijd geroepen dat ik donderdag ga testen. Maar om heel eerlijk te zijn, hoe dichter ik bij morgen kom, hoe meer ik het gevoel heb dat ik het niet moet doen....angst? Mss wacht ik wel tot het weekend, beetje afhankelijk van mn temp. Het kan zomaar ineens in elkaar kelderen, dus mss wacht ik nog een paar daagjes. En omdat ik een vrij korte LF heb (varierend tussen de 9 en 13 dagen) ga ik denk ik eerst kijken of ik dat haal...... Maar als ik getest heb, zijn jullie (op vriendlief na) de 1e die het horen Maar, ja mijn ovutesten zijn best duidelijk, maar ze zijn niet knal zeg maar. Ik vond de testen van Daantje (veel te vinden in het topic ovu en zw.testen) HEUL erg duidelijk en vergeleken daarmee zijn die van mij niet spattend, maar duidelijk genoeg om mn ei te vinden, dat wel
Sorry even ego-berichtje; zoals jullie zien aan mijn banner ben ik helaas toch ongi geworden. Waarschijn heeft het gebruik van de Progestan de ongi uitgesteld. Mijn temp was vanmorgen wel iets lager namelijk 36,8. Maar daar zocht ik niet gelijk iets achter. Maar vanmiddag toch ongesteld geworden. Moet nu morgen gelijk voor een uitgangs/startecho en dan mag ik weer beginnen met spuiten. We gaan er weer met volle moed tegenaan! KNUFFEL VOOR IEDEREEN!
Hoi meiden, Net thuis van m`n werk. Ik zal straks even terug lezen, want er is weer veel gebabbeld hier. @zeehondje, He bah ongi geworden, jammer zeg en balen, dikke knuffel. Veel succes met de volgende ronde. @temp.kaartjes, Enkele mooie en spannende kaartje zie ik voorbij komen. Ik ga heel erg goed duimen voor jullie. @mezelf, Ik hoop dat m`n temp. toch wel heel snel omhoog gaat komen. Ik heb in ieder geval weer een langere cyclus dan de afgelopen keer. Heb LF van 16 a 17 dagen. Iedereen weer veel succes. Groetjes
Zeehondje, Balen meis! Dikke knuffel! Wops, Je hebt je kaartje al ingevuld tot zaterdag, kon ik ook maar zover vooruit kijken .
was even aan het kijken wat hij zou doen, bij verschillende temp. Erg he, je wilt zo graag zien waar het kruis komt, maar ja dat ligt echt aan verschillende temp. Ik wacht maar netjes af en hoop dat het toch snel gaat stijgen.
@ Salapio, Lief dat je naar me vraagt, het gaat wel goed met me alleen nog steeds die keelpijn echt irritant. En waarschijnlijk is me temperatuur daardoor omhoog, want hij is nu nog steeds hoog. Jou kaartje ziet er mooi uit, hopelijk blijft je temp hoog! @ zeehondje, jammer van de ongie. Ik wens je veel succes! Voor diegene die op het wachtbankje zitten: succes! Zag mooie kaartjes voorbij komen. Ik had vandaag met afvegen een klodder slijm met roze erdoor waarom moet mijn lichaam me nu weer voor de gek houden . Zo ga ik hopen terwijl er eigenlijk geen kans op een eisprong is .
hey hey! Ik lees/ klets ff mee! Als het goed is heb ik voor het eerst weer een ei! Na mijn zwangerschap van mij zoontje....Door de BV had ik dus steeds geen eisprong en ik werd ook niet ongesteld... Vandaar dat ik deze maand eindelijk aan de clomid mocht en waarschijnlijk dus mijn eerste ei! Nu had ik eergister een dipje en vandaag heel iets roze verlies... Ik hoop zoooo erg op een innestelingsdip/ bloedinkje! Maar goed, ik hou me er maar niet aan vast, dan valt het altijd mee! @ Rebbel, leuk om jou hier ook te spotten! hihihi @ PamPapilio: jij moet op roze morgen hoor! @ zeehondje: balen meis! @ wops: dat doe ik ook vaak, verschillende temps invullen...hoezo ongeduldig! @ kweb: bij jou duurt het wachten ook niet lang meer he, ben benieuwd of je je morgen in kan houden (als je de testen binnen krijgt tenminste!)! En zoals je weet was mijn ovutest ook niet helemaal positief! Ach ja, het scheelt dat we ook tempen, dan is het sowieso duidelijk!