Meiden, nog een vraagje voor jullie.. aangezien vele van jullie vast veel kaartjes voorbij zien komen met de daarbij behorende kwaaltjes enzo.. valt t nou ook nog op dat er vaak 1 soort afscheiding is voor een ongi? of helemaal niet ofzo? (net als eiwit bij ovulatie hoort)
Zeehondje, balen meis. Lekker balen met thee en choco vandaag en vol frisse moed naar de volgende ronde. Suc6 morgen! Kweb, idd genoeg om te weten dat je ei is geweest. Das waar. Gelukkig dat we ook nog tempen erbij, anders is het helemaal om gek van te worden! 5 dagen voor je NOD testen?! Geweldig! Testpoint zei je... hmmmzzz. Ik ga eens ff neuzen... MP, klodder met roze? Dat kan toch heel posi zijn? Keep the faith moppie! Knuf
Zeehondje, jammer zeg.......dikke knuffel! Kweb, spannend he. Mp, kom op meid! Wie weet. (zo leer ik mezelf ook denken) Marsab, hopelijk krijg je nu een prachtkaartje! All, mijn kies moet eruit bij de kaakchirurg, jakkie jakkie. Heeft een van jullie weleens een apexresectie gehad? Eigenlijk moest dat, maar omdat ik al opgetrokken tandvlees heb en een slechte weerstand, begon de kaakchirurg ook te twijfelen en stond hij er niet vreemd tegenover dat ik eigenlijk niet meer zo'n trek heb (lees: sheer terror, angst!) in een apexresectie. Dus........7 april geloof ik.......gaat tie eruit. Als je dan iemand met een gat ziet rondlopen, that's me......... mijn kaartje gaat redelijk, heb vannacht echter drie uur wakker gelegen (geen idee waarom) en slecht geslapen, dus temp van vandaag is niet erg betrouwbaar. Wel heb ik al sinds de eisprong zo'n ongesteldheidsgevoel,beetje krampend. Lijkt net op matige darmkrampen, maar dan bijna ten hoogte van mijn schaambot. Zitten daar je darmen ook al? Of zitten die hoger? Mijn vriend noemt dat in de lies, maar een lies zit volgens mij helemaal boven aan je been, NAAST je buik..........
geen idee wat t is, maar ik heb t vandaag ook! precies zoals je zegt.. beetje trekkend/zeurend gevoel.. en t is net wel/net niet je buik zeg maar.. en ik weet hoe darmpijn voelt en dat is t ook net niet! maar tis ook net geen ongipijn!
lies naast je buik? Ik dacht aan de binnenkant van je been, helemaal bovenaan toch...? hihi, IEMAND ENIG IDEE WAAR JE LIES ZIT? Als je daar steekjes hebt is het volgens mij wel gunstig! Sterkte bij tandarts!
Ik heb ook pijn in de lies. Je lies is toch juist in de vouw van je buik en bovenbeen zeg maar. En dan een beetje richting schaamstreek zeg maar. @Loe, Veel sterkte meid met je kies. Ik heb dinsdag een wortelkanaalbehandeling gehad, het viel me alles mee. Nog wel veel napijn en kan niet normaal eten. Ik heb in ieder geval nog nooit gehad wat jij nu moet ondergaan, hopelijk valt het reuze mee.
Hoi meiden, Je lies zit volgens mij inderdaad in die vouw tussen je been en je buik... Maar ik ben ook geen dokter, dus... Loe heel veel sterkte met je kies en wat je eigenlijk zou moeten ondergaan klinkt niet leuk... Djaar, fijn dat je jezelf weer wat beter voelt. All, morgen en vrijdag moet ik weer werken en ben ik dus pas 's avonds weer hier te vinden. Dikke knuffels!
Hoi meiden, @ Wops, wat een stabiele temp inderdaad! Dat zijn we niet van je gewend!In mijn laatste cyclus was mijn temp ook mooi stabiel en dat bleek een goed teken te zijn! @ Rebbel, wat een vreemd kaartje heb je Ik weet niet zo goed wat ik erover kan zeggen, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! @ Nijntje, balen dat je temp niet goed stijgt! Heb je wel het gevoel dat hij geweest is? Hopelijk morgen dan een temp van meer dan 36.7! @ Kweb, dat wordt wel een superkaartje zeg Ongeveer net zo mooi als mijn laatste kaartje Veel plezier vanavond bij je vriendin! @ 1984, ik denk dat het kruis zo klopt! Nu maar weer afwachten. @ Salapio, je dipje van pas lijkt toch wel sterk op een innestelingsdip! Spannend zeg! Ik moest trouwens lachen om je driftkikkerverhaal van Mirre @ Lala, mooie stijgende lijn zeg! Hopelijk blijft hij nu op dit niveau! @ Maar, fijn dat je eisprong weer is geweest! Hoe was jullie weekendje weg eigenlijk? @ Djaar, wat vervelend dat je ziek was! Gelukkig voel je je weer wat beter! Hopelijk zet de ongi inderdaad snel door, dan kun je tenminste starten met de clomid. We gaan allemaal heel hard duimen dat deze dosis wel aanslaat! @ Ilona, beterschap! En wat een superdip had je gisteren Spannend! @ Sammie, hoe voel je je? @ PamPapilio, ziet er goed uit! Maar je temp kan ook zomaar opeens dalen, dat moet je wel in je achterhoofd houden! Maar ik ga duimen dat je temp hoog blijft en dat je snel een positieve test hebt! @ Dees, vreemd dat je temp zo schommelt Slaap je wel ongeveer hetzelfde aantal uur iedere nacht? @ Zeehondje, Wat ontzettend jammer Een hele dikke knuffel voor jou, want helaas zit het je echt niet tegen! Succes morgen met de echo en in de nieuwe ronde! Wat is een uitgangsecho eigenlijk? @ MP, wat frustrerend voor je dat je niet weet of je temp hoog is door de keelpijn of door een eisprong @ Marsab, je hebt hier al eens meegekletst of niet? Toen had je toch zo'n ontzettend lange cyclus? Spannend hoor, ik ga voor je duimen! @ Loe, wat balen dat je kies eruit moet bij de kaakchirurg Klinkt heel vervelend! Mooi kaartje heb je trouwens! En, krijgen we nu weer een discussie over waar je lies precies zit Je lies is zeg maar je bikinilijn! Daar had ik de laatste keer steken, en soms een spierpijnachtig gevoel in mijn buik. O nee, de lies was geloof ik de schaambroekzakheuvel of zoiets @ All, wat een spannende kaartjes zitten er nu tussen zeg Daar moet toch wel wat roze uitkomen lijkt me! Voor de zekerheid strooi ik nog wat HCG: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
hey meiden, blehhhh wat ben ik beroerd zeg. Ben vandaag al eerder naar huis gegaan. Barstende hoofdpijn en misselijk en nu echt brak Wel de test binnengehad. (www.test-point.nl) ik las zoiets geks in de bijsluiter. Daar waar wij dachten dat je geen hcg in je urine hebt als je niet zwanger bent, daar staat in de bijsluiter dat een gezonde niet-zwangere vrouw een hoeveelheid van 0-5 in de urine hebt. Dus blijkbaar is dat ook de reden van vele vals posi testen als er toch een streepje is verschenen. De test van testpoint meet trouwens hgc vanaf 15, dus vandaar dat je zo vroeg kan testen. Ow de lies hahahaha daar hebben we laatst nog een hele "discussie" over gehad. Ze zijn er op een gegevens op uit gekomen dat we met "steekjes in de lies" bedoelen: Laag in de onderbuik aan de linker of rechterzijde Meiden, sorry dat ik niet op iedereen even los reageer, maar ben echt brak.
@ Kweb, klinkt goed, misselijk en brak Spannend! Ik dacht ook dat je helemaal geen HCG in je urine hebt als je niet zwanger bent!
@kweb, Nou als ik je zo hoor, is dat wel goed. Ja voor jouw voelt het waarschijnlijk niet goed. Maar ik heb goede hoop voor je als ik dat zo hoor en je kaartje bekijk. Ik hoop het zo voor je meid. Ik ga duimen voor je.
Kweb en Mosa, ooooooooooo wat erg ja, ik heb zelf meegedaan aan de discussie over de laaghangbroekzakvoellinksrechtsliesnavel........
Mosa, Ja gaat goed! Ongi is alweer bijna over :smile:! Je lies is de vouw aan het einde van je benen naar je schaamstreek. Dus waar je bikini/string/onderbroek eindigd. En waar je geen haar wilt hebben als je gaat zwemmen en je hebt je bikini broekje aan .
moet spontaan hardop lachen hiero hahaha dat was um idd Als iemand anders mijn kaartje had en vandaag zo brak zou voelen, zou ik zeker weten dat het goed zou zitten. En tot voor kort had ik er zo`n goed gevoel over, maar de twijfel is zo enorm toegeslagen. Ik ben zo bang dat mijn ongi gewoon komt vandaag of morgen. Ik ga maar heel hard duimen dat ik mijn gemiddelde LF voorbijkom..... Laatste loodjes wege het zwaarst he
was ook alweer een tijdje geleden hoor wops. En het was niet echt een discussie...ik vond het meer hilarisch