@ Wops, het was een grappige discussie hoor @ Sammie, fijn dat je ongi bijna over is! Maar ik bedoelde meer hoe je je verder voelde, omdat het pas toch een hele grote teleurstelling was. @ Kweb, tuurlijk heb je twijfels, je kunt je dan niet voorstellen dat de test positief kan zijn hè?! Ik wilde eigenlijk niet testen toen, omdat ik toch dat dat hij negatief zou zijn. Na de tijd heb ik mijn vriend naar de badkamer gestuurd, zodat ik zelf niet de witte test zou zien. Maar het ging toch net even wat anders Dus het kan maar zo, het klinkt in ieder geval wel allemaal heel goed. Helaas is dat geen garantie, maar feit is dat je nog nooit zo'n mooi kaartje heb gehad (nou, vergelijk mijn laatste kaartje met die van ervoor)!
Oke dan. Ik ben echt aan het duimen draaien voor je hoor. Het ziet er zo veel belovends uit voor je. Ik hoop in ieder geval dat je geen zware domper krijgt, want als je nu ongi wordt, wordt je waarschijnlijk echt gek.
Mosa, Ja gaat nu wel, hoop dat 2 april meer zekerheid geeft. Ben weer vol goede moed een nieuwe ronde in gegaan!
@ mosa: ja klopt, nu dus aan de clomid! Maar euh.....ik kom net van de wc en ik heb flink bruin verlies! NU AL ongesteld? *snik snik* Nu heb ik juist een hele korte cyclus!
@ Marsab, wat vreemd Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken, aan je temp zou je niet denken dat je al ongesteld gaat worden. Misschien een innesteling, of zomaar wat bruinverlies? Hopelijk zet het niet door!
Yeah, dat is een heel goed idee! Ik hoop het écht, het is jullie allemaal ook zó gegund! Ik ga nu afsluiten, we gaan naar vrienden toe! Fijne avond!
@ mosa; nou nu je het zo zegt/vraagt, ik heb afgelopen nacht wel aardig geslapen maar de 2 nachten daarvoor was het echt hopeloos. Lag veel wakker en heb daardoor denk weinig nachtrust gehad. Moet ook zeggen dat ik me vandaag ook zeer moe voel en een beetje brakjes Ben erg benieuwd wat mijn temp. morgenvroeg gaat doen
@marsab: ik hoop voor je dat het maar bij bruinverlies blijft! @mosa: ja idd vreemd, maar ik zat net in mijn album te kijken naar het temp kaartje waar ik zwanger was van mijn zoontje en toen testte ik ook met 36,9 positief, dus misschien hoort die 'lageretemp wel bij mij? ik ga naar bed, hopelijk is mijn temp morgen hoger! liefs rebbel
goedemorgen meiden, mijn temp is gestegen van 36,8 naar 36,9. het is niet veel, maar beter dan dalen! en nog een vraag! mijn lf is gemiddeld 11, bij milan heb ik toen ook positief getest! als ik altijd een lf van 11 heb wil dat zeggen dat ik dan op die dag toch evt posi zou kunnen testen? mijn banner geeft 14 dagen na eisprong aan. als ik van mijn LF uit ga zou ik dinsdag kunnen testen. niet dat ik dat doe, maar wilde het even weten... ik moet weer werken vandaag, dus tot later! liefs rebbel
Goedemorgen Meiden, Me temp was vanmorgen nog hetzelfde, maar ik had wel bruinverlies zal vast geen goed teken zijn ..... maar als het doorzet vandaag heb ik een lf van 9 dagen, dat is wel heel erg kort toch ?! Sorry voor me ego berichtje ..... heb niet alles terug gelezen.
Even een snel berichtje vanuit m`n werkplekje. M`n temp. is een beetje omhoog gegaan. Hopelijk is eitje geweest of komt het vandaag. Groetjes
Goedemorgen meiden, Rebbel, met een korte lf moet je toch uitgaan van die 14 dagen. HCG wordt pas vanaf de innesteling aangemaakt en heeft dan wel tijd nodig om te verdubbelen zodat het meetbaar wordt. Bij een korte lf is het dus niet zo dat je dus ook eerder kan testen Ilona, ik denk dat je bruinverlies hebt van die evt innesteldip, die is nu 2 dagen geleden dus zou makkelijk kunnen. op 9dpo al ongi is wel erg vroeg, als het doorzet zou ik het toch aankijken om er eens mee naar de ha te gaan. Wops, Fijn dat je temp omhoog is. Ik hoop dat je eitje nu snel komt/is geweest all, mijn temp was vanmorgen weer gestegen naar 37.3 (hoogste temp voor mij tot nu toe in al die maanden) helaas was de test nega. Ik ga ermaar vanuit dat ik ongi ga worden, maar wellicht heb ik toch te vroeg getest. Ik ga nu wachten tot na het weekend tot ik echt overtijd ben. Ben wel een beetje teleurgesteld, maaja....
Argh wat is er weer veel gekletst ... ff ego dus: www.fertilityfriend.com/home/salapio Ennuh ... Mirre loopt los! Al sinds dr 1ste verjaardag af en toe een paar pasjes, maar nu heeft ze echt de smaak te pakken
@ Kweb: Balen van je nega test ... hopelijk heb je gewoon te vroeg getest ! Ik hoop dat het van de eventuele innesteling is geweest, maar ik lees altijd dat ze dan wat roze hebben en geen bruin .... maar bruin kan dus ook ?
Goedemorgen meiden, Meiden die getest hebben, jammer van jullie nega test, misschien was het nog te vroeg! Mijn duimen draaien voor jullie! * Doet voor iedereen de ei dans die nog geen ei heeft gehad {|= =D> \/ voor een prachtige * Gaat er snel weer vandoor want heb een drukke dag.
Goeiemorgen mEIden! Kweb, je hebt zoooo'n mooi kaartje! Je hebt vast te vroeg getest. [-o< Posi blijven he, ik duim heeeeeel hard voor je. Knuf Wops, lekker dat je temp weer gestegen is! Ilona, sommige mensen hebben helemaal geen bruin of roze verlies, dus er valt nog niet veel over te zeggen. Zit helaas nix anders op als wachten...! 8-[ Salapio, nu is het gedaan met de rust! haha. Hartstikke leuk dat Mirre loopt joh. Das zo'n leuk gezicht he... Je kaartje ziet er trouwens mooi uit hoor! Mooie dip ook. Dees, wat is dat nou? Omhoog met die temp! Pfiew, pfiew, pfiew Marsab, heeft je ongi nu doorgezet? : Mosa, heb je het gezellig gehad gisteravond? En vertel je het mensen nu al, of blijft het nog ff jullie geheimpje... Ons weekend was heerlijk! Echt zo genoten en prachtig weer natuurlijk. Echt een heerlijke boost voor je relatie ook. Even weg uit de "sleur", je huishouden, enz. Super!
Kweb, he getsie balen van je nega test ... hopelijk gewoon te vroeg *duimduimduim* Maar, heerlijk joh zo'n weekend weg (wij gaan volgende week ... maar met Mirre dus echt romantisch ... )