@Kweb; balen van je nega test maar er komt snel een posi aan @Salapio; en nu begint het grote renen achter de kinderen aan haha, veel plezier met de videocamera! @de rest *KNUFFEL* bij mij geen veranderingen , behalve dan dat ik weer op het werk ben en constant in spanning ben of ik ongi wordt (ik wordt er gek van)
Djaar, ik snap dat je op hete kolen zit! Getsie. Maar... tis nog niet zo ver he? Klinkt afgezaagd, maar geen bloed geeft moed! Mijn duimen draaien in elk geval overuren voor je moppie. Superknuf!
Goedenmorgen, Mijn temp is nu weer iets gedaald hoop dat dit dan een innestelings dip is. Mijn temp blijft altijd hoog na mijn ei dus mijn temp kaartje deze maand is wel heel erg anders dan de vorige maanden. Succes allemaal! Groetjes
Djaar ... kan me voorstellen dat je in spanning zit ... mijn duimen draaien overuren voor jullie! Maar ... euhm ... ja das waar en de avond is Mirre meestal heel braaf (slapen dus) ... en zijn wij volkomen uitgeteld (in vegetatieve staat op bank) ... En we zijn het weekend bij vrienden van ons, dus dan is het wel een beetje apart als we iedere avond 'vroeg naar bed gaan' (en ook niet gezellig ... ze wonen in het 'hoge noorden' dus we zien ze helemaal niet vaak) ... bla
Het is wel een mooit kaartje hoop dat je temp lekker hoog blijft en je een positieve test in handen gaat krijgen!
Ook een mooi kaartje zie dat vandaag je temp ook weer iets omhoog gegaan is zie ook een innestelings dip. super! Hoop dat je temp lekker hoog blijft!
Hoi dames! Hier nogmaals mijn kaartje.. ziet er wel goed uit he? *wijst ook ff naar haar vorige cyclussen* http://www.fertilityfriend.com/home/24bec4 Vandaag testdag! @Kweb: jij hebt gewoon te vroeg getest, zoals ie bij jou omhoog schiet Ik duim nog voor je!
Goedemorgen, @ Marsab, ik zie op je kaartje dat je ongesteld bent geworden Balen zeg, ook wel erg vroeg! Sterkte en een knuffel! @ Dees, ik ben benieuwd naar je temp vandaag! @ Rebbel, testen kun je met een kortere lf inderdaad niet eerder doen dan met een lange lf. De één zal op 11 DPO wel positief testen, de ander niet. Nu eventjes geduld hebben dus @ Ilona, hmm...vreemd Zou mooi zijn als het bij iets bruinverlies blijft en verder niets meer! Dan zou je een super innestelingsdipje gehad hebben! Ik ga duimen! Een innestelingsdipje kan allerlei kleuren zijn (behalve blauw dan ) dus bruin ook! @ Wops, zou kunnen gisteren je eisprong! Of eventueel vandaag. Fijn, het werd ook weleens tijd! Ik zie trouwens dat er veel terecht is gekomen van het twee keer in de week klussen @ Kweb, wat een supertemp! Maar het is 10 DPO, dus nog érg vroeg hè?! Ik denk niet dat ik op 10 DPO positief getest zou hebben hoor, dus met zo'n kaartje zegt het echt niets! Probeer het inderdaad nog even af te wachten! Knuffel! @ Salapio, wat een mooi kaartje! En alweer op 12 DPO! Spannend zeg! En wat goed van Mirre zeg! Wat zal dat er grappig uitzien En wat zul je dan trots zijn! @ Maar, leuke avatar Fijn dat jullie een heerlijk weekend hebben gehad! Wij hebben tegen onze ouders en broers verteld dat ik zwanger ben. Ook tegen een aantal vrienden, maar verder tegen niemand. Ik wil eerst de echo afwachten, dus ik moet nog een tijdje mijn mond dicht houden @ Djaar, bah, wat rot voor je Ik hoop dat je vandaag ongesteld wordt, dan kun je weer verder. Knuffel! @ 1984, mooi kaartje! Voor een innestelingsdip is het nog een beetje vroeg hoor! @ PamPapilio, mooi zeg! Wanneer ga je testen? @ All, zometeen moet ik de kraamzorg gaan regelen Dat moet echt nu al! Voelt nog wel een beetje raar!
@ PamPapilio: Wat een super mooi kaartje heb je ! Ga je ook testen vandaag ? Ik ga zeker duimen dat ie posi is @ Salapio: Ook jij hebt een erg mooi kaartje !
JAJAJAJAJAJAJAA ! Bedankt voor jullie gedachten en duimen draaien. Zojuist is mijn ongi gekomen. Meteen wat helder rood bij plassen en ik ben er van overtuigd dat het meteen doorzet dus zaterdag beginnen met de clomid 100. Ik ben blij en teleurgesteld (beetje hoop hou je toch). Maar de tas zit vol matrasjes (hihi) dus we komen de dag wel door.
Ja dames.. hier gaat vandaag getest worden! Al merkte ik net ineens dat eigenlijk morgen pas mn NOD is.. vandaag wel dag 14DPO.. dus ik ga t erop wagen! Duimen jullie voor me want ik knijp m echt!
Behalve als mijn eisprong op zaterdag was toen dacht ik hem ook gevoeld te hebben. Succes met het regelen vandaag he! Groetjes
Lieve meiden, Ik weet ook wel dat het eigenlijk te vroeg is, maar had gehoopt dat ik met die test van testpoint wel zo vroeg kon testen. ze zeggen ook dat je er 5 dagen voor nod mee kan testen. Maarja, we wachten gewoon weer af. Tis voor mijn doen idd een supermooi kaartje en zou er toch verbaast van kijken als die ineens in elkaar zou kelderen. Ach geen bloed geeft moed
@ Djaar, wat fijn zeg! Nu inderdaad met nieuwe moed de volgende ronde in! Hopelijk heb je er niet al te veel last van! @ Pam, spannend en de duimen draaien hier! @ Kweb, zeggen nu niet bijna alle testen dat je ze al een paar dagen voor je nod kunt gebruiken? Maar het komt vast nog wel goed, je moet alleen nog eventjes geduld hebben!
Hi meiden, Ben weer terug van Ierland en heb alleen maar goede berichten..... Vriendlief heeft me ten huwelijk gevraagd EN ik heb gisteren positief getest! (1e echo 10 april)