Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loe

Loe Niet meer actief

Kweb en Pam, jullie hebben echt praaaaaaaachtige kaartjes, jee zeg!

Pam, laat je het weten zo, ben zo ontzettend nieuwsgierig. Duim voor je!

Mijn temp gaat raar......telkens een uur voor ik opsta, moet ik plassen....temp ik voor ik eruit ga. Dan is ie al drie dagen 37.0. Sta ik na een uurtje op, is ie ineens 37.3........maar als ik dus nu net een kwartiertje eerder op was gestaan was ie 37.1.......snappen jullie het nog?
    :( :(

Nu eens even salapio's kaartje kijken, die was volgens mij ook mooi :)

2. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    DUBBEL GEFELICITEERD !

het kan dus toch, en nu maar volhouden suc6

3. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @ Silvia: dubbel GEFELICITEERD ! Wat een onwijs goed nieuws zeg !

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wat een goed nieuws!!!! Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Deze keer móet alles goed gaan!
    En wat leuk dat jullie gaan trouwen!

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Loe, lastig zeg! Misschien toch maar gewoon één keer tempen als je er uit gaat, en niet als je naar de wc gaat?
    Je hebt in ieder geval ook een heel mooi kaartje!

6. Loe

Loe Niet meer actief

Sylvia, van harte gefeliciteerd!

7. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    thanks meiden!

8. Loe

Loe Niet meer actief

Wil er iemand even kijken naar mijn tempkaartje? Heb de pos. ovutesten eens weggehaald, wilde graag kijken of ik op basis van mijn temp ook een kruis krijg.........Maar dan krijg ik dus geen kruis :(
    Als je niets invult verder, hoor je toch in ieder geval een stippelkruis te krijgen als ff denkt dat je een eisprong gehad hebt?
    Wat denken jullie?

9. Loe

Loe Niet meer actief

ooooooooo dan had ik vast ergens eggwhite in moeten vullen dan krijg ik wel een kruis (stippel)
    Krijg je nooit een vast kruis met alleen eggwhite invullen?

Ik let nooit zo op de afscheiding, dus vandaar dat ik het niet heb ingevuld.

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Sylvia,

Dubbel gefeliciteerd!

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Loe, met alleen afscheiding invullen, kun je wel een vast kruis krijgen. Met alleen tempen alleen een stippelkruis. Ik vind het vreemd dat ff geen kruis zet als je de ovulatietest weghaalt :( Ik zie toch wel een duidelijke verhoging van je temp! Misschien dat hij de stijging niet groot genoeg vindt :( Erg vreemd, maar probeer te vertrouwen op je gevoel, met of zonder kruis.
    Zou jij niet nu eens kunnen laten bloedprikken voor je progesteronwaardes? Bij jou waren ze eerst een beetje twijfelachtig toch? Is zoiets niet via de huisarts te regelen, dan weet je of je een goede eisprong gehad hebt!

12. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Pam, ik duim ook mee voor je,

sylvia, wat zeg je nou? Dubbel proficiat meid:) geniet er maar lekker van

Moos, Nou ik heb bij een aantal testen wel gezien dat je pas kan testen vanaf je nod, maar deze test meet al vanaf >15 (zegt de bijsluiter) Maar ik maak me nog niet echt zorgen hoor...komt wel goed :)

13. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Syl, wat een feest voor jullie! Superleuk, tis je onwijs gegund. Geniet ervan!

Pam, er wordt gewoon live getest! Spannund!

En...en....en?

14. Maar29

Maar29 Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.837
    0
    0
    Oh en Sylvia, GA DIE BANNER AANPASSEN!

15. Loe

Loe Niet meer actief

Mosa, ik moet 1 april naar de gyn. Denk niet dat mijn huisarts mee wil werken aan het prikken van progesteron.........helaas. hoef ik dus niet voor te bellen. Tja en waarom niet........dat weet ik niet. Je krijgt gewoon de kous op de kop.

16. Lala87

Lala87 Bekend lid

16 jul 2008
    628
    0
    0
    Hey meiden,

Kga straks ff uitgebreid lezen en reageren, moet zo om boodschappen met oma.

Mijn temp was 36.9 vanochtend om 6 uur, lager dus, maar dat was ie van de week ook om 6 uur. Normaal temp ik rond 9 uur. Ben benieuwd naar morgen.

17. Loe

Loe Niet meer actief

Denk dat het niet voldoende is gestegen dan? moet dat niet met minimaal 0.3 graad zijn? En dan drie dagen lang? Er was toch een regel voor?

18. Loe

Loe Niet meer actief

Nou ja. Zelfs als ik m in die eerste stijgende lijn naar 37.6 zet, krijg ik geen kruis :( FF discrimineert!

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @ mosa en maar29; mijn temp is vanmorgen gelukkig weer gestegen met 0.2 graden :D
    Blazen heeft kennelijk geholpen, dank dank 8)

SylviaM: Gefeliciteerd met je huwelijksaanzoek en je positive test! Nu maar een mooie banner uitzoeken ;)

20. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Loe, wat een rotzak he die ff.... :(
    Maar k geef je groot gelijk dat je een posi ovutest invult, zodat je toch zo`n mooi rood vet kruis krijgt. Je ei is gewoon geweest, klaar ! :)

Deel Deze Pagina