waw kweb... je temp! Jij moet 'm nog beginnen te knijpen denk ik zo... maareuh... waarom zet je je banner op zo'n lange cyclus? liefs
Tuurlijk Loe, je temp is hoog genoeg hoor meis. FF moet niet zo moeilijk doen Thelady, nou ik knijp um idd echt. Zo vervelend, ik kan echt helemaal nergens anders meer aan denken, bah....Op zich klopt die banner wel. Die rekent gewoon tot 14 dagen na je ei en ik zit nu op 10 dagen. Ik heb tot nu toe lf varieren van 9 tot 13 dagen. Dus nog even 3/4 dagen verder knijpen. Wil nu eigenlijk pas weer testen als ik echt over tijd ben. Tot nu toe nog geen 1 keer overtijd geweest, ongi was altijd eerder dan ik verwachtte, dus overtijd zijn is dan ook wel een keer leuk Maar veel angst heb ik wel hoor..... Aan de ene kant denk ik, zo`n temp heb ik nog nooit gehad en zeker niet in zo`n stijgende lijn (altijd op en neer) en het zou nu toch niet zo zijn dat ie in eens denkt....naaa toch niet zwanger... Maarja, aan de andere kant, heb wel gekkere dingen gezien dus ik wacht gewoon netjes af
Ik vind dat je het heel goed doet, hoe je't bekijkt enzo sorry als ik je wat zenuwachtiger maakte! Zal voor je duimen de komende 4 dagen... en nja, kan toch enkel zeggen dat ik vind dat het er heel goed uitziet Hopen meid! and keep your cool, succes!
Heej meiden, bedankt voor t meeleven allemaal! Maar ondanks een constante temp van 37.3 vanmorgen toch ineens 1 lichte roze veeg.. en een hele witte test! als dat nou s andersom was he op naar ronde 5.....
arrrggghhh meiden ik word gek geloof ik... Ik voel van alles maar weet nu niet eens meer het verschil tussen steekjes in mn lies, menstruatiekrampjes of buikspierpijn....wat een ellende zeg. Kan ik niet gewoon ff 4 dagen in coma Nouja, nog even en dan is het weekend en dat vliegt toch altijd al dus dat scheelt dan weer Hoofdpijn van gister is wel over alleen nog zeurend gevoel. Normaal neem ik een daro`tje en dan is het binnen 10 min over. Gister 2 para genomen, 1,5 geslapen en toen was het nog aan het zeuren. Vind er niets meer aan
Goede middag, Net thuis van m`n werk en zag leuk nieuws voorbij komen, met het snel door scrollen van de pagina`s. @sylvia, Van harte gefeliciteerd met je aanzoek en dat jullie zwanger zijn.
Thanks voor alle felicitaties! Foto's zijn trouwens te vinden in het " zwanger worden clubje : Roze Moter & Mini club" op pagina 767...
Hey Sylvia, Suoer gefeliciteerd met je zwangerschap en je huwelijk! @ kweb, je kaartje ziet er nog steeds super uit, ik denk gewoon te vroeg getest.. @ meiden die ongi geworden zijn, dikke knuffel en vol goede moed op naar de volgende ronde... @ all, het blazen heeft niet geholpen, weer 36,5... Wel vandaag behoorlijke buikpijn gehad, dus ik denk dat mn ongi er aan zit te komen. Dat is jammer, maar niet heel erg. Heb ik toch geluisterd naar de gyn Liefs, Nijn