Gaan we samen (paas)eieren zoeken Ik krijg de 14e nog een echo en dan moet de gyn maar meteen kijken of er al weer eitjes op springen staan... Als ik tenminste niet een hele lange cyclus krijg nu (al heb ik dat nooit eerder gehad, dus verwacht het niet). Maar ik houd nog een beetje hoop....
Nijn potverdikke zeg....wij hier maar blazen Nouja, op naar de volgende (lees JOUW) ronde dan maar Ben nog steeds erg trots op mijn kaartje. Heeft iemand een soort van richtlijn voor een "overdag" temp. Ik weet natuurlijk dat dat voor iedereen verschillend is, maar ik had net 37.8.....heb meer het idee dat het verhoging is waardoor mijn ochtendtemp mss wel een vertekent beeld geeft Voel me verder niet ziek qua griep of verkoudheid. Moet je mij nu zien, normaal heb ik voor iedereen wel een antwoord en probeer ik iedereen gerust te stellen en nu voel ik me net een zielig hoopje onzekerheid haha Neem het me maar niet kwalijk hoor meiden, zullen de zwangerschapshormonen wel zijn kidding haha
@ kweb; heel toevallig heb ik vanmiddag voor de gein eens mijn middag temp. opgenomen. Bij mij gaf deze 37.1 aan...
Hoi meiden, @ Loe, dan maar even afwachten wat je temp de komende dagen doet! Maar in ieder geval is het volgende week al zover dat je naar de gyn kunt! Volgens mij is je temp hoog genoeg voor een eisprong hoor, probeer je daar maar niet zo druk over te maken! @ Lala, hopelijk morgen weer een iets hogere temp! @ Dees, fijn dat je temp weer een stuk hoger was! @ Pam, ik ben bang dat een negatieve test en een roze veeg een slecht teken is Wat balen zeg! @ Dicky, mooie temp had je vandaag! @ Nijntje, vreemd dat je temp zo laag blijft Misschien zou het beter zijn als je snel ongesteld wordt, dan heb je kans dat je volgende cyclus een stuk normaler zal zijn. @ Kweb, ik heb ook weleens mijn temp overdags gemeten, en zowel toen ik zwanger was als toen ik niet zwanger was, was hij ook weleens 37.8 of zelfs 38.0. Dus bij mij zei het niets helaas! Bij mij daalde hij 's nachts ook wel minimaal een halve graad, dus ik denk dat het bij iedereen verschilt en dat er dus geen richtlijn is voor een 'normale' temp overdags. Het is wel grappig, ik herken veel van mezelf van die laatste paar dagen voor ik testte in jou terug Hopelijk het hetzelfde eindresultaat!
Dees en Moos, bedankt voor jullie antwoorden. Gelukkig Moos was jouw temp ook wel eens zo hoog overdag. Ik maakte me echt een beetje zorgen voor evt verhoging, maar die onzekerheid ga ik van me afgooien. Heb vandaag en nu ook wel steekjes in mijn bikiniliesbroekzak Was jij ook zo nerveus dan? Heb er echt niets van gemerkt, je kan het goed verborgen houden haha Alleen toen je dat beetje bruin verlies had merkte ik dat je je echt wel even ongerust maakte. Ik kom gewoon jou achterna, geen discussie mogelijk hihi
@ Kweb, verhoging hoeft het inderdaad niet te zijn, het is vast iets anders Steekjes zijn ook goed hoor! Die had ik ook. Heb je ook last van je borsten/tepels of dat niet? Of heb je dat normaal ook? Ik was heel nerveus hoor, de laatste ronde. Ik had ook nog nooit zo'n mooi kaartje gehad en toch kun je je niet voorstellen dat je zwanger zou zijn. Ik was in ieder geval érg aanwezig hier Volgens mij typte ik toen wel 25 berichtjes op een dag ofzo, iemand (ik geloof Sheann) schreef toen dat ik echt op mijn praatstoel zat Ik heb in ieder geval een goed voorgevoel en ga heel hard duimen dat het ook uitkomt! Maar het blijft altijd afwachten, ook mooie kaartjes hoeven helaas niet zoveel te zeggen.
Ik hoop ook dat ik dan maar snel ongi ga worden of ik moet helemaal niet meer ongi worden. Dit is ook niks zo... Al blijf ik nog wel klusjes doen, want mijn temp is eigenlijk tehoog voor voor mn ei, maar te laag voor na mn ei.... @ Kweb, spannend hoor... *duim, duim, duim* @ Pam, ik denk dat je ook (paas)eieren moet gaan zoeken... Maar Djaar, Sammie (en ik, denk ik ook) gaan mee zoeken
@kweb: ontzettend herkenbaar! heb jij ook van die wiebelbenen? Net alsof ik te lang met de benen over elkaar heb gezeten en zeker met traplopen en hurken en opstaan voel ik het. Dit was overigens ook het eerste teken dat ik zwanger was van mijn 2e.maar ja kan ook komen omdat ik een nieuwe baan heb, maar hoop het niet @mosa: dank je! hopen dat ie zo blijft, had het wel ongelooflijk warm vandaag.zweette me kapot leek wel in de overgang hahahaha
Moos, ja jij bent hier altijd wel lekker op je praatstoel maar heb nooit het idee dat je echt heel nerveus was. Nee van mijn borsten/tepels heb ik totaal geen last, normaal gesproken met ongi enzo ook niet eigenlijk. Ik heb ook een vrij grote boezem (95F) dus ik heb ook echt geen idee of ze voller zijn/worden. Dicky, ook heb ik geen last van wiebelbenen haha Wat ik gister en vandaag wel heel erg heb gehad is dat ik heel erg twijfel aan alles. Gister begon het "heb ik wel honger of heb ik geen honger....heb ik zin in pizza of niet genoeg... ga ik slapen of ga ik dit nog even afkijken....ga ik testen of niet" gek word ik er van. En vandaag had ik voor het avondeten gemarineerde karbonades, gebakken aardappels en witlofsalade. Ik stond te koken en de geur van die marinade kwam vrij en werd er gewoon misselijk van + dat ik mijn eetlust krijt was, had totaal geen trep meer. En manlief zat het smakelijk op te smullen, zelfs mijn karbo er nog bij en vond het heerlijk. Dat zijn eigenlijk mijn kwaaltjes en verder niets (op die steekjes na) Nou bijna 1 dag alweer voorbij, dus nog maar 3 dag minder wachten
Loe volgens mij vanaf FF met je linkermuisknop op je kaartje staan, dan opslaan op je pc en daarna inladen in je album (denk ik hoor)
Ik val even binnen. Ik heb zo veel pijn, hoe voelt eigenlijk een eisprong? Ik heb nu echt hele erge pijn in de rechter lies en in de onderbuik. Jemig, als dit m`n eitje is, dan heb ik hem nu voor de 1e keer gevoelt.
hmm, ja rechter muisknop denk ik daarna en dan afbeelding opslaan.........deed ik net........kijk in mijn afbeeldingen op de pc, heb ik een leeg veld van FF.......... hee, hoe vind je onze kat? We hebben zowat allemaal katten hahaha!