@ Loe, ik weet niet hoe je je tempkaartje in je album krijgt. Ik moet daar binnenkort ook eens naar kijken, dan kan ik de laatste van mij er ook in zetten. Als ik op de foto van je kat klik, zie ik hem zo klein dat ik je kat niet goed zie Zou je hem iets groter in je album kunnen zetten? En we hebben inderdaad bijna allemaal katten, toevallig! @ Kweb, ik had ook nooit last van mijn borsten, maar de laatste keer wel (en nog steeds). Ik voelde echt dat ik ze heb zeg maar. Maar je hoeft nog helemaal geen kwaaltjes te hebben hoor, meestal begint dat na je nod. Er is inderdaad alweer één wachtdag voorbij @ Wops, zou je eitje kunnen zijn, maar ik weet het niet zeker. Ik heb hem in ieder geval zelf nooit gevoeld.
willen jullie ons nog even zien op de foto? Zet ik een kwartiertje de foto erop...........wil liever niet herkend worden haha! Dus zometeen kijken dan
Wat een lieve foto! Ik vind jullie er leuk opstaan hoor! Ik ga trouwens morgen winkelen in jouw woonplaats Nu zou ik je misschien wel kunnen herkennen!
kleine kat foto ? hmm....hem m verkleind via de fotoverkleiner hier...... zal m proberen in origineel dr op te krijgen.
Loe, leuk stel hoor Lekker op het strand Dicky, ja ik heb een paar dingetjes die ik een beetje volg en vind het ook wel grappig. Ik wil proberen pas na NOD te testen en das maandag, maar of ik het volhou? Als ik het echt niet red dan wordt het zondag Moos, nee weet dat voor iedereen alle kwaaltjes anders kunnen zien. We moeten maar zien waar het schip strand, mss wel bij loe en manlief Ik ga nog even bankhangen, mss kom ik straks nog even kijken en anders alvast weltrusten
Goh, we hebben wops gemist! Wops, zou goed kunnen dat dat je eisprong is! Ik weet ut niet, ik voel nooit wat, of heel veel dagen wat, maar die pijn klinkt wel zo. Mosa, ojaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa? Wat ga je daar doen dan? De babykleertjeswinkeltjes leegkopen? Tip: bij h en m leuke dingetjes, naar boven en dan de winkel uit, zit nog een leuk zaakje, en natuurlijk v en d, grote afdeling...... Tenzij je zegt dat je voor vaatdoekjes gaat, maar dat geloof ik niet helemaal hoor! Kweb, ik leef met je mee meid. En ik duim voor je! Oja, ik heb altijd pijn in mijn borsten, na de eisprong. Jee, echt veel pijn. Begint rond de 3de dag na de eisprong tot vlak voor menstruatie.......
@ Kweb, weltrusten en op naar een mooie temp morgen! @ Loe, ik had wel op Wops gereageerd hoor Ik ga met mijn moeder winkelen en aangezien ik niet allerlei kleren wil kopen die ik binnenkort niet aankan, gaan we vooral voor mijn moeder kijken. Babykleertjes koop ik nog niet (ik kijk alleen!), ik wil eerst de echo afwachten. Dat H&M leuke babykleertjes heeft, wist ik allang Ik zal morgen eens kijken wat voor ander winkeltje daar dan in de buurt zit.
O..........schaam.......dat had je gezegd ja........ ik zal alles koopjes voor je achterhouden oke! Kweb, truste Dicky, sorry, neuu.......dat ken ik niet.......wel sjagerijnigheid en emotionaliteit........maar dat kan aan mij liggen
@ Dicky, Wat rot zeg! Ik zou niet weten wat je er tegen kunt doen! @ Loe, hou alles maar voor me achter idd Vooral de tuinrokjes/jurkjes/broekjes