@ Dicky, of die vruchtbare afscheiding zou je een paar dagen voor je eisprong hebben gehad? Dus niet op de dag zelf, maar even ervoor? Maar je moet ook naar je gevoel luisteren, als jij denkt dat het zo klopt, dan klopt het zo vast wel! Maar ik zou wel in je achterhoofd houden dat het een mogelijkheid is.
@mosa: ja ik vind het ook een vreemd kaartje! ik had bij milan al blauwe aders toen ik posi testte, mara ja elke zwangerschap is anders. dus er zit niet veel meer op dan afwachten! @kweb en dicky: ok thanks! ik hou nog hoop!
goedemorgen meiden, wat hebben jullie gekletst gisteren, niet bij te houden. Ik heb niets bijzonders te melden. De ongi zet goed door (heb vandaag minder klachten als gisteren) en de temp is weer aan het zakken naar normaal. Morgen begin ik met clomid. Ben zo benieuwd
zou het kunnen dat ik vandaag of gister mn ei had? ben nogal ongeduldig en dit is mn eerste maand met tempen.
Nou meiden, Ik denk dat morgen mijn temp gaat dalen. Had net een ieniemienie rood bij afvegen, bij de volgende veeg was al niets meer te zien. Maar het zal geen goed teken zijn Baal wel enorm nu maarja,
Hi meiden, @Salapio: Balen van je ongi, op naar de nieuwe ronde ! @Mosa: Veel winkelpleizer ! @Kweb: Balen meid ... hopelijk zet het niet door. @All: Na het bruinverlies van gisterochtend had ik de rest van de dag niets meer gehad ... ik helemaal happy, maar helaas had ik het vanmorgen weer. Het kan nog all kanten op, maar ben niet meer zo positief. Normaal temp ik 's morgens rond kwart voor 6 .... vanmorgen tempte ik om 5:15 toen was ie 36,8 en om 5:45 37,0 heb dus maar het gemiddelde genomen
@Kweb en Ilona; Balen meiden maar we hopen nog even door op positieve wendingen. En zo niet gaan we er gewoon weer voor *knuffel*
wanneer komt er bij ff zo een rode streep erdoor? als het 3 dagen qua temp hoger is of 2 dagen? of zit er geen logica voor het blote oog in?
inderdaad zo werkt het, je kan zelf wat gegevens invullen voor de komende dagen om te zien wat er gebeurt (is leuk speelgoed)
Goedemorgen! Kweb, ik kan het me haast niet voorstellen dat je ongi wordt, omdat je temp zo hoog boven de coverline zit. Ik duim nog steeds voor je (heb inmiddels bijna rsi!) Salapio, wat een domper he. Maar een nieuwe kans is voor je aangebroken. Lala, onze kaartjes lijken wel wat op elkaar! Mosa, winkel ze! Ilona, bijzonder kaartje heb je! All, gelukkig is de mijne weer wat gestegen.......laat m nou eens een keertje hoog blijven!
Hahaha ja ik ook En ik ben geloof ik in het laatste half uur al 4 keer naar het toilet gegaan, maar niets meer gezien met afvegen. Net heel even bbm gecheckt, maar ook geen bloed aan mn vinger. Geen idee wat het inhoud. Normaal daalt mijn temp op dag van ongi en begint dan met bruin bloed en zet vrij snel door. Nu 1 veegje (als je het al zo kan noemen) rood en verder helemaal niets meer. om gek van te worden. Ga maar proberen niet meer naar de wc te gaan (tenzij ik echt moet plassen) en afwachten wat er gebeurt. Heb het nu toch zelf niet meer in de hand. en idd die hoge temp vind ik ook raar als ik nu ongi zou worden.
Goedemorgen meiden, Hier eigenlijk vrij weinig te melden, vanmorgen ineens wel een pijnlijk gevoel aan mijn onderkantje. Dacht dat ik ongi ging worden maar daar is nog niks van te bekennen, wel heb ik voor mijn gevoel meer afscheiding, net alsof het eruit loopt. Mijn temp. bleef vanmorgen op 37.2 hangen...
Goedemorgen, Hoe gaat het hier, heb wel terug gelezen maar ben alles weer kwijt. Meiden met mooie kaartjes, hier duimen die draaien voor een positieve test. Meiden met slechte kaartjes en ongi dames een hele dikke knuffel! Ei zoekers, ik zoek wel even mee en stuur ze jullie kant op.
dames, ga er vandoor, kids zijn ongelooflijk brutaal en eigenwijs, ga ff wat zeggen....... dikke kus!