Maar, kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Ik heb ervaring met afwijkende uitstrijkje en hiermee bij de gyn komen. Als je meer info wilt, dan mag je me pb-en.
ja? Balen he. De ene keer heb ik ook een lf van 8-9 dagen, de volgende keer weer 12-13 dagen......heb jij dat ook?
Nou mijn vorige tempkaartje vertoond nogal wat gaten.. deze maand klopt mn kaartje voor het eerst helemaal, dus daar kan ik niet echt over oordelen. Nu zou tie dus al 11 dagen duren. Baal opzich al van die lange cyclussen, wat bij mij 1 ronde is, is bij een ander bijna 2 rondes
Nope, wil eerst even doorgaan met tempen en inzicht krijgen in die cyclus, zodat ik in ieder geval weet dat we wel op het juiste moment klussen. Voor ik aan de pil ging had ik een cyclus van 25 dagen, was de klok op gelijk te zetten, zou nu ideaal zijn, maar daar is dus niks meer van over.
Kiekeboe dees komt ook eens om het hoekje gluren..... dees zit in hele spannende weken..... heb vandaag de uitslag van mijn progestoron waarde gehad.... deze was 41.9 volgens de arts een hele mooie duidelijke maar wss ook heel groot eitje..... de gyno vermoed een eitje van bijna 24mm dus het is ff afwachten deze week.... ik zit nu op cyclus dag 29 de laatste cyclus duurde 30 dagen dus ben heel benieuwd wat er gebeuren gaat.......
Kon me trouwens niet inhouden en heb getest ... negatief natuurlijk, had ook niet anders verwacht op 10DPO.
nee heb me ei gehad het hormoon wat vrijkomt na ei had bij controle dinsdag een waarde van 41,9 ofwel het is een super ei geweest want normale waarde is ongeveer 38 zei me arts
brits korthaar ! ik zag zoveel mensen met katten hier dus ik kon niet achter blijven. Van huis uit ben ik een echt hondenmens, we hadden op een moment zelf 7 volwassen honden en 24 puppie's! Kat was niet mijn eerste keus maar in een appartement het enige wat mogelijk was
@ ilona; spannend is dat he zo die dagen voor NOD, zit hier ook te twijfelen of ik wel/niet zal gaan testen. Jammer dat je negatief testte, maar er is nog hoop @ Deeske; we duimen voor je!
Wow dat zijn nogal wat honden en puppies ! En wat voor een rassen waren de honden ? Zelf ben ik meer een kattenmens, maar wil later wel graag een hond hebben .... het liefste een Shiba, daar ben ik helemaal verlieft op (nog nooit in het echt gezien hoor, alleen op plaatjes) Nou dan kan ik natuurlijk ook niet achter blijven en zal ik binnenkort ook ff foto's van mijn 2 katten plaatsen.