Ja het is echt super spannend, maar ik ga nu echt tot volgende week dinsdag wachten. Er is zeker nog hoop. Ik ga duimen voor een heleboel positieve testen
@Dees: Hopelijk heb jij meer geluk als je al eerder gaat testen. Kan jij ook dinsdag officieel testen ?
@Dees: Hopelijk heb jij meer geluk als je al eerder gaat testen. Kan jij ook dinsdag officieel testen ? ====== welke dees?
Ik mag idd dinsdag de 31e ook officieel testen, maar de drang om eerder te testen wordt met de dag steeds groter. Vooral als er nu mensen positief testen.
Dees, heb negatief getest maarja zit op 9 dpo haha! Dacht als je een kortere lf hebt, zoals ik 9-13 dagen je missch ook wel eerder kan testen....... ik heb de afgelopen dagen veel krampen gehad, maar momenteel eigenlijk niet meer.......
@loe; ik denk maar zo, je kan het altijd proberen maar vaak maakt het je alleen nog maar onzekerder. Krampen heb ik ook gehad, vandaag zelfs nog heel eventjes. Hmmz spannend hoor deze laatste dagen voor NOD, wanneer ga je weer testen? Hier merk ik op dat ik vandaag toch wel erg vaak naar het toilet moet om te plassen. Afscheiding is ook verandert, lijkt wel wit creme achtig.
Loe, zo dacht ik ook altijd: als je een kortere lf hebt, kun je toch ook eerder testen omdat je nod eerder is. Maar het principe van innesteling blijft hetzelf. -je ei -5-10 dagen na je ei innesteling -na innesteling op de meetbare dosis hcg wachten dus al heb je een kortere lf, dan nog blijft de tijd die je lichaam nodig heeft om een juiste meetbare dosis hcg aan te maken gelijk
Afscheiding is ook verandert, lijkt wel wit creme achtig. ===== ik heb heel erg last van waterige afscheiding heel de dag als of ik urine verlies