Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Nijntje, fijn dat je een kruis hebt gekregen! Denk je dat het zo klopt? Je temp is in ieder geval vandaag erg mooi gestegen!

@ Dees, :confused: Spannend zeg! Kwam het lijntje er binnen de tijd? Volgens mij hebben die testen in ieder geval geen indrooglijntjes!
    Dus het lijkt er toch écht op dat je zwanger bent!

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Precies, ik verwacht wel min of meer zo'n vraag :)
    Nog geen reactie van hem terug trouwens, zal nog wel druk zijn.
    Als mannetje laat weten dat hij naar huis komt vraag ik me af hoe/wat ik zal zeggen aan de telefoon.
    We hebben afgesproken dat hij altijd belt als hij naar huis komt, dit ivm met o.a het eten.
    Thuis zal ik hem de test laten zien en ben benieuwd hoe hij ernaar kijkt, wat hij ziet.

Vraag me nu echt af of ik dat 2e lijntje 'echt' wel zie... :)

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @mosa; test heb ik met 5min. afgelezen. Toen leek het mij dat ik een 2e zeer licht lijntje zag verschijnen.
    Nu kijk ik om de zoveel minuten nog eens en lijkt het erop dat ie wat zichtbaarder wordt.

4. woops

woops Niet meer actief

@Dees85,

Ja wat zou je zeggen aan de foon, ik denk dat je het als een grote verassing moet laten.
    Anders gaat hij zich misschien haasten en gebeuren er ongelukken.

Ik hoop dat je mannetje ook het 2e streepje ziet, want dan ben je gewoonweg zwanger meid.

Mannen zien gewoon niet zo snel een 2e streepje als wij, dus als hij het ziet, nou dan mag je denk een feestje vieren met z`n 2e. (3e waarschijnlijk) ;)
    Spannend hoor.

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @wops; Wil het ook graag nog even als verrassing houden totdat hij thuis komt.
    Maar ben bang dat hij aan de telefoon aan mij merkt dat er wat is...wil idd niet dat hij zich gaat haasten.
    Pfff ik hoop dat ook hij het 2e streepje ziet [-o<

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Volgens mij is het met indroogstreepjes zo dat ze vaak na de af te lezen tijd verschijnen. Dus als je nu met 5 minuten een streepje zag, dan zou dat een echt streepje moeten zijn. En je krijgt alleen maar een tweede streepje als je zwanger bent :D
    Mijn ervaring met de kruidvattesten is dat hij écht wit was toen ik niet zwanger was. En dat het streepje nog licht is, is natuurlijk logisch omdat je best vroeg getest hebt.

Ik ga heel hard duimen dat je mannetje het streepje ook ziet, dan moet je er toch aan gaan geloven!

7. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    deeees spannend meis....ga hard voor je duimen en een licht streepje is ook niet gek 4 dagen voor nod en met niet geconcentreerde urine. Morgenochtend weer testen:)

Ilona, wij gaan lekker gelijk op. Hier ook die vervelende steekjes in mn lies.

Grappig zeg al die katteliefhebbers :)

Hier nog steeds geen bloed of oud bloed helemaal niks noppes nada wel die steekjes en soms ook ongikrampjes maar niet noemenswaardig.

Morgenochtend toch testen, denk niet dat ik het kan laten, mits temp natuurlijk daalt. Kan bijna niet missen:) er moet gewoon een 2e streepje komen ;)

8. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @kweb; ontzettend spannend is het!
    Morgenochtend kan ik helaas niet testen, moet het weekend werken (7.30 beginnen) en heb nu helaas geen KV testjes meer thuis liggen.

9. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    ow jammer joh, maar als je temp lekker hoog blijft is het volgens mij wel een positief teken allemaal

10. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ben idd ook wel heel erg benieuwd naar mijn temp. morgenvroeg [-o<

Mannetje belde net, hij is onderweg naar huis...

11. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    @dees, klinkt goed.
    Maar mannen zien meestal geen vage streepjes :(
    Jammer dat je geen testen meer hebt, is er in de buurt geen dorp/wijk met koopavond?
    Of je kan nog een ovutest doen, die werd bij mij ook snel positief toen ik zwanger was.

12. woops

woops Niet meer actief

Ik houd het even in de gaten, en hopelijk komt er zo een foto van Dees85 testje.

Spannend.

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dees,

Klinkt goed, hoop dat ie snel duidelijker word!

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik ga morgen nadat ik van mijn werk kom nog wel even langs KV, haal ik dan even weer een klein vooraadje.
    Zal dan morgenmiddag of zondag er weer een test tegenaan gooien ;)
    Als ik nu vanavond weer ga testen maak ik mezelf helemaal gek....kan het nu nog amper bevatten.

15. woops

woops Niet meer actief

@Dees85,
    Probeer je voor ons nog een foto te maken van deze test. ;)
    Ik ben zo zo zo erg benieuwd. :oops:

16. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Dees, geweldig zeg! Ben benieuwd naar de reactie van je mannetje! En ook erg benieuwd naar de test morgen/zondag....

Sammy, mooie nieuwe avatar!

Ik denk wel dat het zo ongeveer klopt. Als mijn ei vrijdag geweest is, zou mijn cyclus 32 dagen zijn, één dag langer dan 'normaal'. We hebben ook wel redelijk goed geklust; woe, zat (een dag na ei volgens FF0, ma, woe en vanavond ook maar weer een klein klusje...

Fijne avond meiden!

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @all; mannetje heeft de test gezien reageerde verbaasd...'' wat is het?'' haha, euh schat dat is een zwangerschapstest ;)
    De test ook eens goed bekeken en vroeg hem wat hij zag....hij vertelde dat hij ook echt wel een 2e lijntje zag maar dan wel heel heel licht :D
    Morgen gaan we nieuwe KV testjes halen en opnieuw testen :)
    Wel gaf hij aan dat hij nog wat voorzichtig blij is.... :)

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @dees: woehaaa! wat spannend zeg! :D ik duim voor je!

liefs rebbel

19. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    thanx!

20. woops

woops Niet meer actief

@Dees85,

Nou dan toch van mij ook al een kleine gefeliciteerd meid. :)
    Als je mannetje hem ziet, dan zit hij er wel echt op.
    Dus spannende uren voor jullie nu.
    Hopelijk is de eerst volgende test wel duidelijker dan deze.
    Succes meid.

Deel Deze Pagina