kweb had nou die kv test gedaan! Die zijn echt het beste, geen twijfel mogelijk. Je kan vandaag toch nog zo'n doosje halen voor morgen
nou heb net die van kv gedaan maar die is negatief Ik ga er maar van uit dat ik binnen enkele dagen ongi word.
he kweb, dat was niet de bedoeling echt geen vaag streepje te bekennen? je kaartje ziet er zo goed uit.
Ik baal er zo van. Op die sensitest denk ik wel iets te zien al is het heeeel vaag, maar doordat die van kv nega is, heb ik er geen vertrouwen meer in. Nouja, we zingen de laatste paar dagen ook maar uit
@kweb, Nee je temp. mag niet omlaag, ik zie het maar ik zal even blazen voor je temp. PPPPPPPPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFF
dank je wops Lees net dat de sensitest testen vaker een vals posi resultaat zijn. Nouja, geen bloed geeft moed zeggen we dan maar
Ik zie bij de tempkaartjes van de zwangeren ook dat ie wel eens daalt hoor, maar idd we blazen hem gewoon weer omhoog PPPPFFFFFFF !
Deeeeeeeees dat is een licht maar toch zeer duidelijk streepje ====== Ik ga zelf een woensdag of donderdag testen.....
blijven jullie lekker positief zeg hahaha Maar op 12 dpo testen de meeste toch wel posi als ze zwanger zijn? Mss hoor ik wel bij die vrouwen die pas na een week overtijd posi testen hihi Pest is alleen dat ik nu niet meer kan slapen. 8.30 in het weekend is voor mij eigenlijk best wel vroeg haha
Haha ik was al om half 5 wakker en heb daarna niet meer geslapen .... ook door de zenuwen van het tempen
Ik was vanmorgen al om 6 uur wakker. Ben even blijven liggen tot 7 uur maar niet meer geslapen. Ik ben eigenlijk altijd vroeg wakker. @kweb, Geen bloed geeft moed, ik hoop het zo voor je dat je gewoon zwanger bent.
ff een vraagje ... de klok gaat natuurlijk een uur vooruit vannacht, hoe doen jullie dat dan met tempen morgenochtend ? Houden jullie gewoon de oude tijd aan of meteen de nieuwe tijd ? (mss wel een hele domme vraag hoor )
Kweb je bent niet de enige hoor...... mijn biologische wekker gaat nu ook ruim 3 uur vroeger af.... normaal word ik rond 10:00 wakker nu al om 7:00
nou ilona, das denk wel een hele goede vraag. Ik had er niet eens over nagedacht. Ik denk dat je biologische klok dat niet in de gaten hebt, dus ik denk dat je dan morgen een uur eerder moet tempen. Ik test om 07.30, dus ik denk dat ik morgen om 06.30 nieuwe tijd moet tempen
Is het niet beter om gewoon 07:30 nieuwe tijd te tempen ? Anders moet je elke dag zo vroeg tempen toch ?! Lastig hoor die tijden haha
Soms lees ik als oud temper nog wel eens mee, En Kweb, die sensitest geeft na een paar minuten een indrooglijntje. Het heeft eigenlijk gen kleur, maar je ziet het wel. Daarmee heb ik mezelf regelmatig voor de gek gehouden. De testen van Kruidvat zijn echt 10 keer beter! En als je het echt zeker wilt weten, bij de etos verkopen ze testen van 10 euro die je een paar dagen voor NOD kan gebruiken. Die zijn echt super voor als je twijfelt. Hopelijk is de kruidvattest straks mooi gevult met een blauw kruisje...