balen he klus...10 uur is idd een mooie tijd. Nouja, zo hebben we wat aan ons weekend haha Melisa, bedankt voor je reactie. De sensitest is wel kleur zeg maar, alleen heel vaag. Ik heb zelf van kv de 2 v 5 euri (cassettes) dus niet met het kruis. En als ik in het licht ga staan en draai de cassette meen ik soms wel iets te zien, maar denk dat ik mezelf voor de gek hou. Ik ga straks gewoon nog een test halen voor maandag als ik dan nog niet ongi ben. Zo balen want in vorige rondes heb ik ook getest met kv en toen zag ik echt helemaal niets, ook niet in het licht. Maarja, hier heb je niets aan, t moet gewoon een duidelijke streep zijn hahaha
Daar heb je ook weer gelijk in, maar weet niet of je dan geen vertekent beeld krijgt. Nouja, we zijn of zwanger of bijna ongi, dus voor ons valt de nieuwe tijd eigenlijk wel op een gunstig moment
Ik temp. meestal 6 uur en morgen dus ook gewoon 6 uur de nieuwe tijd. Ik ga dus niets veranderen in m`n schema. Alleen de tijd veranderd met 1 uur naar voren. Over enkele daagjes is dat ook weer normaal.
Inderdaad daar heb je gelijk in .... is je temp tenminste lekker hoog morgenochtend Ik denk dat ik gewoom om 5:45 nieuwe tijd ga tempen (normaal temp ik ook om 5:45)
Ik temp deze periode helemaal niet meer. enkel en alleen omdat ik ziek ben geweest en violgens ff nog steeds geen ei heb gehad... vanochtend nog 1x getempt en nu was die 37.2 begin sinds gistere wel misselijk in de ochtend.... maar goed volgens me man is dat gewoon omdat ik morgen of maandag ongi ga worden
Klus ben je altijd misselijk als je ongi moet worden dan? ===== nou niet misselijk zoals ik nu ben wel een zeurende buik maar nu ben ik moe en echt misselijk heb echt de hele dag een gevoel als of ik incontinent ben een hele dag druppel gevoel als of ik in me broek zit te plassen
Kweb ik zie nu pas dat we deze ronde gelijk zitten.... alle 2 maandag test dag.... maar ik ga langer wachten tot donderdag of zo
Deze ronde hier is ook voorbij denk ik.. temp is flink gedaalt... ===== wat jammer lala maar ja een volgende ronde meer geluk
Goedemorgen, Wat een testperikelen hier zeg! @ Kweb, wat een gedoe met de testen Ik zou inderdaad die sensitest-test niet vertrouwen, maar die van de Kruidvat is wel betrouwbaar. Wat ik gisteren ook zei tegen Dees, als je niet zwanger bent, krijg je echt helemaal niets wat op een streepje lijkt op die test. Dus dat jij wel iets ziet, lijkt wel wat te zeggen. En over positief testen op 12 DPO, volgens mij zijn we best veel zwangeren die dan nog negatief testen. Ik had op 16 DPO een licht streepje, en betwijfel of ik dat op 12 DPO wel gehad zou hebben. Blijkbaar maak ik langzamer HCG aan (en dat is helemaal niet erg, een snelle stijging van HCG veroorzaakt misselijkheid!), dus een negatieve test op 12 DPO kán maar hoeft niets te zeggen. @ Ilona, spannend hoor! @ Klussertje, spannend zeg! 's Ochtends misselijk klinkt wel goed! @ Lala, wat balen zeg Ik ben ook bang dat het einde verhaal is Knuffel! @ Loe, hopelijk is jouw temp nog mooi hoog! @ All, fijne dag!
Dag meiden, hier ook een dalende temp, van 37.4 naar 37.2 (ff is in onderhoud.......) Balen he. Kweb, ik heb ook weer getest vanmorgen met kruidvat, negatief. (deze keer met ochtendurine). Sensitest had ik ook iets vaags hoor........maar echt roze kun je het niet noemen he. Nou meiden,..........tis niet anders, ben wel beetje sipjes. Van weeeeeeeeeeeeeeeeer niet. Bah.Baal. Ik ga vanmiddag maar s kijken of ze nog kv testen hebben, want ik heb er nog eentje en daarmee ga ik het dus niet redden Sorry voor mijn ego berichtje hoor. Tot later allemaal en laat die zon nou s gaan schijnen! Mosa, strooi je nog wat hcg?
Bah Loe Die tempdaling hoeft nog niet zoveel te zeggen, maar dat hangt van morgen af. Wel balen hoor! Ik snap dat je er geen vertrouwen meer in hebt, daarom een dikke knuffel! Hierbij extra veel!: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
hmm Toch hoop ik dat je temp morgen weer wat omhoog gaat! En anders dat het in ieder geval nog een paar dagen duurt voor je ongesteld wordt.
Ja, meestal springt nog wel met 0.1 wat op en neer, maar als die lf maar lang genoeg is he.......verdorie zeg, ik baal wel hoor. Hoe ist met jou dan? Krijg je nu een buikje? Heb je al andere klachtjes? Wanneer krijg je de echo?
Klusser ik wil idd ook nog even wachten. Morgen testen heeft zowiezo niet echt zin, dus wil wel wachten tot na het weekend Loe, die temp moet omhoog hoor pffff pffff pfff tis nog veel te vroeg voor ongi. Balen van die nega test, kunnen we samen op de baalbank mosa, ja ik heb idd geen vertrouwen in de sensitest, maar toch blijf ik ernaar kijken. Bij die kv weet ik niet eens meer of ik nu wel of niet iets zie. Nouja, meiden zolang de temp niet zakt en er geen bloed is, is er nog wel een kans. Vind het al heel wat dat ik op 12dpo zit omdat ik meestal niet verder kom dan 10dpo (1 x 13dpo) We wachten het gewoon weer af