Temperatuurkaartjes 3-1-2008

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Goedemorgen,

Biologische klok, gewoon door blijven tempen op de tijd dat je normaal tempt.

Meiden niet ongi worden! Grrrr!

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    @ Loe, met mij is het goed. Ik merk nog niets aan mijn buik, ik pas in ieder geval al mijn broeken enzo nog. 20 april heb ik de eerste echo, dus moet nog even geduld hebben.

@ Kweb, maar het lijkt me dat als je twijfelt of je iets ziet, dat er wel iets staat toch? Bij mij was er bij een negatieve kruidvattest geen twijfel over dat er écht niets stond.

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Goedemorgen meiden,

@ Dees, proficiat! Ik zie ook een 2 streepje, al is het erg vaag... Morgen nog een keer bevestigen met een duidelijkere streep.

@ Kweb, balen dat je negatief getest hebt. Je temp is wel aan het dalen, maar toch blijf thij nog ruim boven de rode lijn. Ook zit je al op 12 DPO...

@ Loe, je ma gnu nog niet ongi worden Pfffffffffffffffff

@ All, mijn temp weer 36,8... Ik heb dus in ieder geval een eisprong gehad! Hoe ik het morgenvroeg doe met tempen... gewoon meteen de nieuwe tijd aanhouden, denk ik. Ik moet er vroeg uit, want ik moet weer voetballen (tenminste als het niet afgelast wordt).

Fijne dag allemaal!

4. Loe

Loe Niet meer actief

mag ik even iets heel goors zeggen (als je dit niet wilt weten, niet verder lezen haha):

die stick van de kv die ik met ochtendurine gedaan heb, is hartstikke geel verkleurd, mijn urine was namelijk hartstikke donker. en als ik de stick dan helemaa naar beneden naar me toe kantel, kun je misschien wat zien (denk het niet hoor). Verder absoluut niet. Maar dat gele.............als er een streepje was gekomen, dan moest ie wel vrij donker zijn om te kunnen zien. Hadden jullie dat ook? Echt de kleur van de tweede geel bij de viltstiftrijen, weten jullie nog ;)

5. Loe

Loe Niet meer actief

probeer een foto in mijn album te zetten. Heb de stick wel uit zijn huisje gehaald.

6. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Ben benieuwd loe, ik wil het wel even zien want ik begrijp niet echt goed wat je bedoelt.

moos, Ja dat is ook wel zo, maar van die kv twijfel ik gewoon heel erg. Ik heb echt het gevoel dat ik het me verbeeld. Maar dat komt omdat ik op die sensitest wel echt iets zie (vriendlief ook). Dit was de laatste van een setje van 3 die ik toen een keer bij mn ovutesten kreeg. Die andere 2 waren echt helemaal niets op te zien. Die bleven spierwit. De meningen zijn toch wel heel erg verdeeld over die sensitest dipsticks omdat ze vaker een streepje schijnen te geven, maar het lijkt me dan ook weer niet dat er 2 uit dezelfde verpakking spierwit blijven en 1 wel een streepje geeft.

Word er zelf een beetje simpel van. Dus ik ga na het weekend nog een keer testen. We zien wel wat de toekomst brengt :)

7. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    sorry loe, ik kan het niet goed genoeg zien om er iets zinnigs over te zeggen

8. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Kweb, vervelend die onzekerheid... Ik hoop het zo voor je! *duim, duim, duim*

Loe, ik kan het ook niet goed zien. Tril je zo van de spanning? ;)

9. Loe

Loe Niet meer actief

jammer dat het niet te zien is. heb nog een andere foto gemaakt, zal m in album zetten, maar t wordt er niet duidelijker op! En ikheb net een nieuw toestel! Met trillen denk ik dat ik niet lang genoeg gewacht heb voor de stabilisatie haha.

10. Loe

Loe Niet meer actief

t wil niet, ik geeft het op

11. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    loe, het is het makkelijkst als je je test bij het raam/daglicht legt en dan met het toestel probeert scherp te stellen, moet toch lukken met je nieuwe camera. ;)
    Ik kan er jammer genoeg ook niets op zien.

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

@dees: ik zie een 2e streepje hoor! gefeliciteerd meid! :D

@kweb: balen dat je test nega is, hopelijk daalt je temp niet verder en test je alsnog positief!

@lala: heh sjips meid! :(

@loe: ik kan er ook niks uithalen... ik hoop voor je dat je niet ongi word!

hier blijft mijn temp 36,9.

liefs rebbel

13. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    @mosa; inderdaad, wij gaan nog niet beginnen met iui omdat alle onderzoeken bij ons beide helemaal goed zijn. Nog drie keer alleen hormonen en dan wel iui hoor!
    Lief trouwens dat je hier blijft rondhangen en met ons allen mee blijft leven!

@dees; jeetje dat is echt een streepje hoor! En die 2/3 dagen blijft het gewoon goed gaan en dan ben je voorbij je nod en is de test nog steeds posi. Kan niet anders!

@ kweb; bij jou ook al zo spannend. Ik duim voor je

@lala; jammer van je tempdaling. Zou die nog omhoog kunnen gaan en verwacht je wel dat je ongi gaat worden?

@klussertje; wat verwacht jij ervan deze ronde? Zou het alweer raak kunnen zijn of heb je er geen goed gevoel over?

@loe; ook al een negatest. Dit kan niet hoor meiden. Er moeten meer positesten zijn en blijven uiteraard!

14. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.519
    229
    63
    weet iemand waarom ff nu bij mijn kaartje gestippelde rode lijnen aangeeft? en waarom niet gewone rode lijnen erdoorheen? doe ik iets fout dan?

15. Loe

Loe Niet meer actief

ff DENKT dat je een eisprong gehad hebt, weet het nog niet zeker. Je kan volgens mij ook nog een vast kruis krijen als je temp verder stijgt. Ik krijg met afscheiding en temp invullen ook een stippelkruis (als ik een pos. ovutest invul, een vast kruis). Als je alleen afscheiding invult, maar ook bijv een pos. ovutest zet op de plek waar hij zou horen, had je zeker een vast kruis gekregen.

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Middag meiden,

Kom nu net weer van mijn werk en ben gelijk even langs de KV geweest om nieuwe testjes te halen, er stonden nog net 2 doosjes 8) in het schap.
    Mijn temp. was vanmorgen weer iets omhoog gegaan, namelijk 37.3 :oops:
    Zit nu eigenlijk een beetje te twijfelen of ik vandaag, dus straks of morgen weer even ga testen. Wat zeggen en denken jullie?

17. woops

woops Niet meer actief

@dees85,

Jemig wat een temp.
    Ja ik zou zeggen nu testen maar ja, dat ben ik.
    Misschien kan je testen als je even niet hebt gedronken en niet hebt geplast zodat het wat geconcentreeder wordt je plasje.
    Anders tot morgenvroeg wachten.
    Wat zegt je gevoel nu?

Maar ik ben er bijna zeker van dat je zwanger bent meid.
    Zo spannend omdat je toch een duidelijke test wilt hebben.

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @ wops; Jah ik keek ook echt raar op van die temp. , opzich hoop je dat je temp hoog is maar aan de andere kant hield ik er ook rekening mee dat hij weer lager kon zijn.
    Ik heb net even met manlief overlegd dat we overmorgen weer gaan testen, ik wil ip heel graag nu maar ochtendurine gaat lastig worden ivm werken morgen. En ik heb nu al aardig wat gedronken dus denk dat de test weer licht uit zal gaan vallen.
    Mijn gevoel zegt dat ik wel zwanger ben, was vanmorgen op mijn werk lichtjes wat misselijk, heb veel afscheiding, moet veel plassen en tja die temp. he.
    Aan mijn borsten kan ik het helaas niet voelen....zo'n 5jaar terug heb ik een operatie ondergaan (mammareductie) en is het gevoel sterk verminderd.

19. woops

woops Niet meer actief

@Dees85,

Nou spannend meid, ik weet zeker dat hij maandag eraf zal knallen die 2e streep.
    Ik heb ook een mammareductie gehad (April 2 jaar geleden).
    Ik heb dus ook minimaal gevoel in de boobs.
    Borstvoeding zal ik hoogstwaarschijnlijk ook nooit kunnen geven.
    Spannend meid.
    En dat je al wat misselijk bent, is misschien ook al wel een goed teken.

Succes met wachten.

20. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    hey meiden,

Hebben jullie ook al bericht van Eneco gehad?
    Van ons willen ze even 900 euri terug vangen....
    We zijn er net achtergekomen dat de kranen van de vloerverwarming veel te ver openstonden :(

Hoe kan je dag verpesten?

Nou, ik ben er weer vandoor. Ga even naar mn ouders.

Tot later

Deel Deze Pagina