Hoi meiden, @ Nijntje, je eisprong is inderdaad in ieder geval geweest, alhoewel ik de dag waarop hij geweest is een raadsel vind. Maar in ieder geval fijn dat je cyclus weer op gang is gekomen! @ Loe, ik kan het ook niet goed zien Wat een onzekerheid hè?! @ Rebbel, mooie stabiele temp! En alweer op 8 DPO! @ Zeehondje, aan de ene kant fijn dat alle onderzoek goed zijn natuurlijk, maar ik kan me ook voorstellen dat je soms liever een reden hebt, zodat ze er wat aan kunnen doen. Nu snap je toch echt niet waarom het nog niet gelukt is Nu maar hopen dat het in ieder geval voor de IUI lukt, binnen 3 keer zou een mooie deal zijn! En ik hang hier ook voor mezelf rond hoor! Ik vind het hier heel gezellig, en heb toch een tijd lief en leed met veel meiden gedeeld, dus ik ben erg benieuwd hoe het verder gaat! @ Dees, ik denk ook dat het wel goed zit bij jou Misschien kun je nu nog even gaan plassen en dan een tijd niets drinken en plassen? Maar anders gewoon 's ochtends testen, maar volgens mij is er geen twijfel meer bij jou! @ Wops, *BLAAS* *BLAAS* voor morgen een verdere stijging! @ Kweb, 900 euro Jezus, dat is balen! En dan door zoiets lulligs, dat is wel heel zuur!
Hoi Kweb; Wij hebben ook bericht gehad van eneco en kregen zelfs geld terug, jammer te horen dat jullie zo'n flink bedrag terug moeten betalen Wel goed dat jullie erachter zijn gekomen dat de kranen te ver open stonden, nu maar ff een tikkie terug 1 ding scheelt is dat je zulke bedragen vaak in termijnen kan betalen....maar toch blijft het een flink bedrag
ojeeeeee...........wij hebben nog geen bericht. Bereid me maar vast voor. Kan het altijd meevallen he......
Zit iedereen hier bij Eneco dan? Wij pas sinds vorig jaar, zijn overgestapt toen er iemand aan de deur kwam Wij zorgen altijd dat we een redelijk hoog maandbedrag betalen, dan weten we zeker dat we ieder jaar geld terug krijgen.
Ppff...meiden ik probeer mee te lezen en te kletsen, maar jullie gaan HARD! hihi Hier nog niks bijzonders...ben vandaag weer begonnen met de 1e clomidpil. Dus nog een week of 2 geduld hebben helaas.... @ Loe: hopelijk is er morgenvroeg ook iets zichtbaars voor ons te zien! @ kweb: OMG! 900,- euro Dat is idd geen leuk nieuws...
Die hadden wij ook Maar dan heb je toch al in januari een afrekening gekregen? Volgens mij was dat altijd zo. @ Marsab, saai is het in het begin van je cyclus hè?! Succes in ieder geval weer!
Dames is het bij jullie ook zo slecht weer? Met bakken komt het hier naar beneden en het is aarde donker. Lang leven de Lente.
Hier wel wat donkere wolken, maar ook nog wel een zonnetje erbij! Maar voor hoelang nog... Ik denk dat het hier ook snel gebeurd is hoor! Saai hoor, dat winterweer!
@sammie, Heb je lekker geshopt? Hier is morgen de stad open, heel heel misschien gaan we wel even de stad in. Waar ben je geweest?
Wops, Emmen, Klazienaveen en Slagharen :smile:. Dus overal en nergens. Bij ons is morgen ook de stad open maar ga morgen met vriend naar Duitse Autosport is Assen.
Hier was het tot ongeveer half 3 heel somber weer en alleen maar regen, maar sindsdien schijnt het zonnetje lekker. Dan voelt het buiten gelijk anders! Maar komende week kan het wel 15 graden worden met veel zon Joepie, eindelijk een beetje lente!
Ik heb zo'n hekel aan koopzondagen! Het is altijd veel te druk vind ik, dan ga ik me echt irriteren aan andere mensen Ook op zaterdag kom ik liever niet in steden, maar het scheelt natuurlijk dat ik niet full-time werk, dan kun je doordeweeks iets makkelijker gaan. Sammie, veel plezier dan morgen!
hoi meiden! @kweb: poeh hee! 900 euro! dat is hard geld! wij zitten bij essent. @mosa: ja hij blijft mooi stabiel! maar ik vind hem laag, of kan dat gewoon 36,9? mijn mannetje stond vanmorgen in de badkamer toen ik onder de douche uit kwam en hij zei meteen, hee! je hebt blauwe aders over je borsten lopen! dat had je toch ook toen je zwanger was van Milan? het viel hem meteen op, normaal heb ik dat nooit en mannetje is erg nuchter, dus ik hoop dat die blauwe aders weer een goed teken zijn! maar ik word dus niet zo blij van die 36,9 temp... @sammie: veel plezier morgen! @marsab: succes met wachten meid! @all: ook hier veel regen vandaag! liefs rebbel
Héé ik zag een zwanger banner voorbij komen en een licht positieve test Dees Gefeliciteerd! Sylvia Gefeliciteerd!!